Pracovnice IT oddělení trpící agorafobií najde nahrávku násilného trestného činu a nahlásí ji svým nadřízeným. Uvědomuje si však, že bude muset opustit svůj byt, aby mohl být zločin vyšetřen. (HBO Max)

Recenze (139)

silentname

Z posledných režijných projektov Stevena Soderbergha je pre mňa "KIMI" asi zaujímavejším, než čo som videl posledné razy. Má to dobré tempo, Zoe Kravitz je vynikajúca vo svojej role a dáva do toho skutočne všetko. Časti keď má konečne ísť von sú pre mňa topka. Pretože je vidieť ako sa do nej dostáva tá obrovská hrôza a panika, keď sa ocitne v prostredí, ktoré jej nie je vôbec príjemné. A zvládla to podľa mňa dobre. Príbeh je síce celkom priamočiary a viete ho sledovať bez toho, aby ste sa dočkali nejakých zásadnejších prekvapení. No na druhú stranu ma to bavilo sledovať a bol som zvedavý ako to dopadne. Čo mi tak trošku vo filme viac chýbalo je využitie niektorých vedľajších postáv, ktoré sú tu miestami len na zabratie priestoru, alebo preto, lebo scenár si taký typ postavy vyžadoval. Je to tým pádom zlé? Nie nevyhnutne. Len si myslím, že keby sme niektorým postavám venovali trošku viac času, mohlo sa to ešte posunúť aj do trošku zaujímavejšej sféry. Alebo keby sa viac postáv do toho celkového deja nejako zapojí, alebo niečo (čokoľvek zásadnejšie) prinesú. Ale tak tento film nefunguje. Nevadí. Musím povedať, že s výsledkom som spokojný. Splnilo svoj účel. Hodnotenie: B ()

Lukoboss

S. Soderbergh má za sebou skvělý filmy, ale taky je fakt, že v poslední době (cca deset let) se mu nějak nedaří dosahovat předchozích úspěchů. A bohužel podobně je tomu i tady. Já vlastně nevím, co si z filmu KIMI mám odnést?! Za mě je to nudnej, nezáživnej a pomalej snímek naprosto o ničem. Ano, naráží na (post)covidovou dobu, naráží na metoo (to už začíná být v USA folklór), stejně jako moderní technologie, který nás neustále sledujou, popř. na přehlížení zločinů velkýma korporacema, aby nebylo narušený jejich PR. Ale nepřináší to nic novýho a ani nám to není předkládaný zajímavým způsobem. Na KIMI jsem se podíval a za týden zapomenu, že jsem to viděl a už to hlavně vůbec nebudu potřebovat vidět znovu. Tak to prostě je... ()

UhLee

(7,5/10). KIMI je pro mě velice příjemné a kvalitní překvapení. Pořídil jsem si HBO Max a kvůli dojezdu nadšení z Batmana jsem chtěl vidět, jak hraje Zoe Kravitz i jiné role než dceru z Mad Maxe nebo právě CatWoman. Panečku, ta holka to má v sobě a její slavný táta na ní může být patřičně hrdý. Další pozitivní věc na KIMI je skutečnost, že Steven Soderbergh tak trochu povstal z popela, protož jeho předchozí projekt No Sudden Move teda dost zklamal. Tohle byla ale o poznání jiná písnička a mám z toho radost. Filmy na podobné bázi mám hrozně rád. Atmosféra je zachycena velice precizně. Klaustrofobické záběry kamery a zvuky působí opravdu nepříjemně. KIMI má svižné tempo, možná bych řekl až strhující a ani na chvíli nenudí. Opět ukazuje, jak je člověk v dnešním "digitálním" světe zranitelný. Zvuk je špičkový, přepínání mezi tichem a zvukem je parádní. Kdybych mohl mít jednu výtku, tak bych se jenom pousmál nad schopnostmi hackerů, kteří tady jenom tak plácají do klávesnic a jde vidět, že absolutně nevím která bije. Jinak se mi to fakt líbilo a KIMI je žhavým startem na mé cestě v poznávání HBO Max. ()

Marze

Tento spionazni film tahne Zoe Kravitz. Soderberg tp natocil zpusoben, ktery potesi masy. Libilo se mi, jak si dela legraci, jak lide komunikuji online. Je tu pak zajimavych myslenek, ale pribeh neni nic originalniho. Zdarile je treba zachyceno, jak bwhwm pandemie mnoho lidi citilo, jak je neviditelna rika odnasi z jejich zivotu.  Nekomu mozna muze vadit chovani hlavni postavy. ()

arkie

Jedine, co stoji za to, je hlavna postava skrz Zoë Kravitz + agorafobia. Vizualne aj herecky, super setup jej bytu, IT + UX, pekna kamera. Scenar je kopy paste z podobnych filmov, uz sme to tu videli v mnohych iteraciach. Vedlajsie postavy su uz uplna katastrofa, to snad chytili niekoho na ulici, aby to rychlo zahral. A ako sa film chyli ku koncu, tym menej a menej vsetko dava zmysel. Dopozerane z cistej zotrvacnosti. ()

• Natáčelo se v amerických městech Seattle a Los Angeles. (BMW12)