Snaží se dostat ven, spí spolu a nervově se hroutí. Herci a štáb akčního trháku se pokoušejí natočit jeho pokračování, zatímco tráví karanténu v luxusním hotelu. (Netflix)

Recenze (100)

Spiker01

Bublina bude okázalou vzpomínkou na doby covidové a v roce 2021 bychom za tento film možná i byli více rádi, protože se odkládalo co jen šlo..o rok později už to tak horké nebylo a já film s klidem vynechal. A to proto, že to dle ohlasů má být totální hovadila beze smyslu, což se do jisté míry potvrdilo. Vlastně nebýt plejády zajímavých herců, tak jsem se na to nepodíval dodnes, a to tu mají někteří z nich vyloženě hrůzné role. Jediné co tedy vlastně chválím je hodně povedené CGI prehistorických potvor, to vypadalo ve 4k vážně parádně. Ale jinak průměrný zmar a smrákání nad kariérou Judda Apatowa. ()

blackJag

"MIŘTE JIM NA ROZMNOŽOVACÍ ÚSTROJÍ. JSOU HOŘLAVÁ!" A takových citování-hodných klenotů je tam vícero :-) Evidentně se zařazuji do méně početné skupiny diváků, které film náramně pobavil, protože vtipně glosuje nejenom paranoidní šílenství ohledně covidu, ale zároveň se opírá do filmového průmyslu jako takového a ta kombinace je skutečně životaschopná. Jako není to třeskutě vtipné celou dobu a ten závěr možná zavání mírnou bezradností, ale vzhledem k tomu, jak si film stojí zde, si dovolím procentuálně "přitopit". 70% ()

Urukhaj98

Navzdory povedeným trailerům je film pouze utahaná nuda a těch pár docela dobrých nápadů a povedený casting to vůbec nezachraňují. Doufal jsem v povedenou satiru na fungování hollywoodského zákulisí v kombinaci s covidovými komplikacemi. Místo toho jsem dostal uspávající sračku, která se o komedii snad ani nesnaží. Už nikdy znova. 3/10 ()

Juto

Ak hľadáte ľahkú zábavu v týchto ťažkých časoch, ste na správnom mieste. Toto je hlúpa, no veselá komédia odohrávajúca sa počas Covidu o filmovej produkcii. Nebudem klamať, film je trochu nesúrodý. Tempo je buď veľmi rýchle, alebo super pomalé. Film, ktorý natáčajú, je smiešny a predpokladám, že by ste ho mohli nazvať podfukom priemyslu a Hollywoodu. Napriek tomu je to dobrá zábava. 6/10 ()

Malarkey

Satira ne nepodobná další satiře z Netflixu s názvem K zemi hleď! Jen s tím rozdílem, že tady si tvůrci utahují z Hollywoodu a covidu. Výsledek je ale víceméně nuda a nezábava. Jsou tu jistý momenty, který pobaví na duši, ale vesměs jsem se tu spíš nebavil. Měl jsem pocit, že se u některých scén musím smát, až se za břicho popadat, jenže ono to tak nějak nešlo. Zvítězila bohužel trapnost a to mě dost překvapuje, když si uvědomím, že za filmem stojí Judd Apatow. ()

• V 124. minúte na konci filmu ešte nasleduje krátka scénka. (figis20)
  • Během závěrečných titulků je na prvním místě uvedena Karen Gillan a zbytek hlavního obsazení je uveden podle abecedy. (BMW12)