Trailer 8

Krypto superpes musí přesvědčit divokou smečku z útulku - ohaře, břichaté prase, želvu a veverku, aby ovládli své vlastní nově nabyté schopnosti a pomohli mu zachránit superhrdiny. (Magic Box)

Videa (6)

Trailer 8

Recenze (86)

iXtr3m3

Veľmi silné štyri hviezdy. Ok, nemá to na filmy typu Ja zloduch, ktoré kedysi trhali rekordy a spomínam ich preto, že som si dal repete s dcérkou, ale... ale animácia bola skvelá, tak rýchlo nezostárne, akcia bola miestami na detský animák dychberúca, zapojenie aj klasických hrdinov Justice League aj tých zvieracích bolo fajn, až teda na to prasa a jeho spojenie s Woder Woman, to mi tam nesedelo. Z Aquamana urobili väčšieho debilka, ako je v komixoch či filmoch, ale Sup a Bat boli super, rovnako ako Krypto. Sebranka okolo Krypta až na tú "prasnicu" krásne odlišná aj schopnosti na úrovni, podobne ich protivníci. Ja sa nesťažujem, s dcérkou sme sa aj nasmiali, aj vynadívali, aj zabavili všeobecne, nepohrdol by som druhou časťou. ()

Xmilden

V superhrdinském vesmíru se nám přeci jen našlo nějaké neobjevené místo a tím jsou mazlíčci superhrdinů. Zajímavý nápad, který mohl a měl dodat spoustu praštěných, ztřeštěných a zajímavých nápadů. Nejsem si jist zda Supermazlíčci obsahovali humor. O nějakou mega zábavu se rozhodně nejedná. Díky známým hlasům se to dá v pohodě zvládnout, i když tedy zrovna Dwayna Johnsona je všude v posledních letech tolik, že si myslím že ani jeho Black Adam velkou díru do světa neudělá. 55% ()

animák vezoucí se na vlně oblíbenosti komiksových filmů, ovšem naplno využít toho bohužel nedokáže. Notoricky známí hrdinové jsou snad s výjimkou Supermana - celkem logicky - odsunuti na vedlejší kolej a v záři reflektorů se ocitá Supermanův superpes Krypto. Ten má strach, že ho páníček vymění za Lois, ale ve chvíli kdy je Superman zajat Luthorovým pokusným morčetem, které získá díky oranžovému kryptonitu superschopnosti musí si chtě nechtě najít zvířecí kamarády (taky se superschopnostmi), kteří mu pomůžou zachránit nejen superpáníčka. Mezi jeho nové kámoše patří nezničitelný pes, blesky metající veverka, prase, které má schopnost se zmenšit nebo zvětšit a docela neoriginálně superrychlá želva. Jak vše dopadne je dopředu celkem jasné, ale je to primárně film pro děti a ty se budou bavit víc než dobře. Uvidí svoje oblíbené hrdiny a roztomilá zvířátka, která v mnohém kopírují jejich schopnosti, nějakou tu ztřeštěnou akci a solidní vtípky. Ani dospělý doprovod u ligy trpět nebude, protože ač je tenhle animák superprůhledný, díky slušnému tempu uteče jako voda a většinou v něm všechno funguje dle očekávání. Jako bonus dostane i pár pomrknutí na znalce komiksů a hraných filmů a pár lehčích rýpnutí si do Marvelu. Liga supermazlíčku není zdaleka nejlepší animák který za poslední roky vzniknul, není nikterak originální, není ani nejvtipnější a nepřináší žádné hluboké poselství, ale svůj účel splní i za cenu toho, že už jej nejspíš nebudete chtít vidět znova (pokud vám není třeba osm nebo tak nějak)...65% ()

Davies182

Viděno sice s CZ dabingem, takže jsem si neužil tu plejádu originálních hereckých hlasů, ale dcerka už to sjíždí podruhé. Takže účel splněn a úvod do světa superhrdinů máme úspěšně za sebou! Jinak se nemůžu rozhodnout jestli je dobře nebo špatně, že to má tak přepálený konec po vzoru hraných filmů, ale beru to spíš jako legrační narážku ze strany tvůrců. 7/10 [HBOmax] ()

kajas

Nejlepší přítel Supermana, retrívr Krypto, podnikne vlastní misi, aby zachránil svého páníčka a celou Ligu spravedlnosti před známým padouchem Lexem Luthorem a zlotřilým... morčetem. A jakkoli zní tahle zápletka šíleně, animák je to docela zábavný a některé momenty si užijí i starší diváci. Skoro 4*. ()

Zajímavosti (9)

• V závěrečných titulcích je k vidění mezititulková a potitulková filmová scéna. (Rominator)