Hrubý střih

Britský krejčí, který žije v Chicagu 50. let, to nemá vůbec lehké. V jeho dílně si totiž začnou vyřizovat účty tamní mafiánské gangy. (Netflix)

Recenze (146)

Rathalos

Vobec som necakal,ze sa z tohto filmu vykluje to,co sa v nom udialo,velke a prijemne prekvapenie,skvela konverzacna gangsterka s niekolkymi podarenymi zvratmi,herec Mark Rylance bol takmer dokonaly,zahral to bozsky,mozno to je pre vacsinu divakov nuda,ale mne sa taketo vymakane inteligentne zalezitosti na filmovom platne moc lubia...:-) ()

Lukoboss

Nádhernej film, který už se dneska tolik nevidí. Za prvé tohle období bylo krásný, co se týče módy, architektury, designu atd., takže výprava přímo nabádala k tomu to vyladit do posledního detailu. A taky, že jo. Navíc, za druhé, se téměř celej film odehrává v tom jednom krejčovství, takže relativně malej prostor se dá přímo vyšperkovat. Obecně mám tyhle minimialistický filmy moc rád, tady to působilo chvílema jako divadelní hra (a jako námět si to umím víc než představit!), která je víc konverzační, takže to někomu nemusí vyhovovat. Není to žádná akční řezničina, ale tenhle styl tomu sluší. Zvratů je možná až moc, ale taky přijde v průběhu několik nečekaných situací a já jsem byl při sledování fakt spokojenej. Něco málo tomu chybí, aby to dosáhlo na TOP filmy "tarantinovskýho" ražení z počátků jeho tvorby, ale přesto si myslím, že si to zalouží určitě vyšší hodnocení, než se tady momentálně ukazuje. ()

Fr

„JESTLI NEUSILUJETE O DOKONALOST, NIKDY NIC NEVYTVOŘÍTE…“   Starej krejčí (hovno krejčí – střihač!), Anglán, co poznal svět, je zataženej do gangsterskejch záležitostí… Je to komorní, dramatický, konverzační a pomalu se před náma rozehrává až Tarantinovská zápletka. (Nebo ta od Guy Ritchieho?) Prostě jedna místnost, několik postav a mrtvol. A jsem zvědavej, jestli tohle Graham Moore dokáže zopakovat!     /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Podnikám v oboru, kde se občas něco zvláštního stane.  2.) Lidi si mě pletou s krejčím.  /// Thx za titule „num71“.                PŘÍBĚH  *****  HUMOR  ne  AKCE  ne  NAPĚTÍ  * ()

claudel

Vynikající ne ani film jako divadelní hra pro pár skvělých neřkuli excelentních herců v čelem s oscarovým Markem Rylancem. Základ všeho je výtečný scénář, vybroušené dialogy a pár dějových zvratů. Zoey Deutch mám navždy uloženu ve Vampýrské akademii a Proč právě on, případně v klipu Eda Sheerena, umí se ale evidentně zaskvět i v kvalitním počinu. Díky Sky Showtime za takové lahůdky! ()

mata77

Komorná kriminálna gangsterka, ktorá sa odohráva v dvoch miestnostiach, kedy gradácia deja je založená výlučne len na scenári a dobovo položenom prevedení. Od kostýmov, kulís až po hudbu bol film prepracovaný do detailov. Na to, ako minimalisticky je dej pojatý, som sa celkom slušne bavila a dokonca si viem námet predstaviť aj v divadelnom spracovaní. ()

• Mark Rylance (Leonard) byl ve skutečnosti vyškolen v krejčovských technikách slavnými krejčími, dříve k vidění v sérii Kingsman. Jejich ikonický domácí tvíd je možné na okamžik zahlédnout ve filmu. (mikki089)
  • Název filmu má dvojí význam. Chicagská mafie je také označována jako The Outfit. (mikki089)