Mladí outsideři Hunter a Kevin si myslí, že se můžou proslavit jedině díky metalu – úplně se mu oddat, vyhrát soutěž kapel a nechat se uctívat jako bohové. (Netflix)

Recenze (119)

Lyžař

Hodne prijemna oddechovka, kde to, konecne, vypada, ze hlavni “hrdinove” umi ovladat sve hudebni nastroje. Ale i kdyby neumeli, tak neva. Po davne School of rock je pro me i tohle prijemny oddechovy film s dobrou myslenkou. A chvilkovy zaber s legendami? No hura, je videt, ze ani je tahle myslenka nenechala uplne chladnymi :)  Jestli nekdo ale hleda definice metalu, metalovou parbu pod podiem atd, at jde za jinymi filmy.. ()

ArsenalEagle

Hudební stránka filmu je skvělá a moje slabost pro cello a celkově klasické nástroje v rockové muzice si tuhle část opravdu užívala. Až teď se dívám, že za hudbou stojí Ramin Djawadi, to mnohé vysvětluje. A i když jsem viděl potenciál přiblížit se k legendárním Superbad, nemůžu říct, že se tak stalo. Bez muziky jde o klasickou teen komedii ze střední s pár výbornýma scénama, ale spoustou kliše a stokrát opakovaného schématu. Nakonec film pobavil a vážně dobře se poslouchal. ()

V.Silver

Zajímalo by vás, jak by vypadal film o metalu, který napsal a natočil Justin Bieber? Tak se mrkněte na Metalový lordy. Je to tak někde na pomezí, dlouho jsem váhal mezi 2 a 3 hvězdami, protože je to strašně nevytěžené.  Vlastně mě fascinuje, jak málo metalu ve filmu o metalu je.  Hlavnímu hrdinovu prostě přerod v metalistu nevěřím ani za prd, přestože se hodně snaží. Scénáristovi nevěřím ani za mák, že poslouchá metal. Vtipy zůstávají někde na půli cesty, a přitom začátek byl poměrně slibný a celkově je film docela fajn oddechovka. Chybí tam jediná narážka na Apocalypticu, kterou by ostatně zvládnul i Captain Obvious. Když to srovnám třeba s finským Heavy Trip, jsou Metaloví lordi jako zaostalej mladší bráška, kterej v páté třídě 5x propadl a pak mu skončila povinná školní docházka. Good try, Netflix. Try again. 45 % ()

titmok

Príbehovo klišé film jak delo, ale s (foking) metalovým prevedením. Ako uznávač tohto hudobného štýlu som bol rád, že sa tam objavili mená aj nie tak verejnosti známych kapiel trebárs Opeth, alebo dokonca som tam na konci videl plagát japonskej gitaristky z kapely Boris, čiže big up tvorcom za takéto detaily. Jediná vec čo mi tak vadila je, že sa týpek naučil hrať metal na bubnoch rýchlejšie než ja za 4 roky (stale to neviem). Kiežby to bolo také ľahké tvl :D ()

FrankSusta

METAL JE ŽIVOT!!! METAL JE SÍLA!!! Jakožto nový majitel kytary se zálibou v metalu a rocku jsem si tento film nesměl nechat ujít. Nebo, jako teoreticky bych moh, ale docela mě zajímal. Inu, tak jsem se na tento film loňského roku z produkce Netflixu podíval. Přiznám se, že každou (téměř každou) skladbu co ve filmu zahráli a byla přebraná jsem okamžitě (do dvou sekund) identifikoval. A stačilo mi k tomu zahrání prvních tak dvou tónů (třeba jak tam vleze do tý třídy s tou kytarou, tak tam zahraje (co jsem z těch asi čtyř poznal) Creeping Death a Master of Puppets (i když Masterem si nejsem jist)(mimochodem, od Metallicy tam měli tak pět písniček). Každopádně, tímhle menším úvodem chci poukázat a říct, že metal opravdu miluji. Ale to, že do filmu dáte metal, neznamená hned to, že to bude dobrý. Příběh je dosti klišovitý a kýčovitý, kamera působí jak z nějakého youtube videa (divné pohyby a postavení kamery, dost divně zaostřené - platí především pro poslední půlhoďku, která se už ani jako film nezdá). Když už se jím tam nějaký záběr opravdu povede, tak to bohužel vypadá jako šťastná náhoda. Obsazení takové nevýrazné (ale ústřední trojice mi přišla zrovna docela fajn). Především pak žáci ve škole a jejich postavení. Vždyť doslova tý blondýně už táhlo rychle na třicet, ne? A ten šikanátor, vždyť to je nějakej posránek přikrčenej někde vzádu. Ty lidi prostě ve většině filmu na to co mají být nevypadají. Naopak ale obsazení skutečných metalových hvězd jako je mistr kytary Kirk Hammett, to mne opravdu nadchlo. Ale to je spíše tím, že jsem fakt zapřísáhlý fanda. Takže jak to nakonec schrnout. Příběh o začínajících metalácích mi sedl, ale konečný výsledek ne. Když to tak vezmu, více jak 5,5/10 si to nevyslouží. ()

• Ve filmu se ve vířivkové scéně v malých rolích objeví i opravdoví metaloví lordi – Scott Ian z Anthraxu, Tom Morello z Rage Against The Machine, Kirk Hammett z Metallicy a Rob Hallford z Juds Priest. (Sau)