Byl jednou jeden... život

• Francie Il était une fois... la vie (více)

Epizody(26)

Zveme vás na dobrodružný výlet za poznáním lidského těla. V tomhle animovaném seriálu se dozvíte, jak fungují buňky, srdce, mozek a všechny další tělesné orgány. (Netflix)

Recenze (552)

N.Strauber

Je to nesnesitelné... Jednou jsme se na to dívali ve škole při biologii. Podruhé to bylo, když několik lidí přesvědčilo fyzikáře, ať nám to pustí. On nechtěl, protože je to prý pro malý děti, ale nakonec svolil. Já mu po deseti minutách oznámil, že jestli to nevypne, že odejdu. "Máte pravdu, to se fakt nedá vydržet," řekl a vypnul to. Já to dříve hodnotit nechtěl, ale když jsem se dnes tak rozjel v hodnocení dříve viděných věcí, tak si nenechám ujít příležitost, jak tomuhle aspoň symbolicky snížit to nehorázně vysoké hodnocení. ()

pravo

Keby výučba prebiehala za pomoci takýchto pomôcok ako je tento úžasný animovaný seriál, ktorý nenásilnou a prirodzenou metódou za pomoci animovaných postavičiek prevedie deti úchvatným svetom ľudského organizmu. Francúzka animácia sa mi páčila a ak zhodnotím zábavnosť a náučný charakter nemôžem inak ako hodnotiť najvyššie. ()

salamandrr

Jó krvinky noste kyslík,makrofágové žerte odpad,Bílé krvinky směle do boje proti virům a jiný škůdcům....tohle je vzpomínka na mé mládí,ke které sem se nedávno moc rád vrátil a malým zklamáním mi bylo,že se neustále opakují záběry z minulých dílů,ale ne vše může být dokonalé. To je další důkaz toho, že když sem byl malej, tak mi k radosti stačilo málo, dnešní filmaři, SNAŽTE SE!! ()

Matty

Edukativní charakter tohoto počinu je nezanedbatelný, ale sami nejspíš uznáte, že když vám je něco podobného, dle nejlepší tradice metody Ludovico, nedobrovolně pouštěno kdykoliv nemá kantor (a ne nutně biolog) náladu a sílu vyvíjet vlastní činnost, musí nutně dojít k vypěstování slušné averze. Slovo "základka" a jednoduchá animace Života mi pomalu splývá v jeden celek. Obzvlášť v neoblibě mám epizodu Trávení, viděnou přinejmenším čtyřikrát. Děkuji, už jsem zasycen... do konce života. Zajímavé komentáře: Mr.Pumpkin, Nuf, SharpChick ()

anli

Francouzská,animovaná a naučná klasika,natočená zábavnou a velmi vstřebatelnou formou,o lidském těle a jeho fungování.Neznám nic komplexnějšího a natočeného tak,aby tomu porozuměli úplně všichni a ještě se pobavili.Animace je jednoduchá,ale přesně plní svůj účel a ukazuje,jak je důležitý obsah a jeho vyprávění,nikoliv samotná forma vyprávění.Jasných a životních 100%. ()

Zajímavosti (3)

• Epizóda Kostná dreň nebola na Českej televízii nikdy odvysielaná. Vyšla až na DVD s dabingom od BH Promo. (D1705)