What You Wish For

Šéfkuchař, který má problémy s hazardem, utíká do latinskoamerické vily, kde na sebe vezme identitu jiného muže. (Tomas.C.1509)

Recenze (18)

John80

Začiatok filmu bol zaujímavý , chlapík príde z UK kde mal problémy  za svojím kamarátom na dovolenku do vily ,kde zistí jeho pravý zámer až do dňa kamarátovej tragédie, následne sa začne vydávať pod jeho identitou prevezme jeho Job , ktorý je založený na varení ale nie na hocijakom, čo zistí časom ,keď do hry vstupuje policajt hľadajúci svojho synovca , film mi mierne pripomínal snímok Menu ale nieje to vôbec tak ,pretože je to povedal by som viac brutalnejsie, napätie nechýba , skôr je to Psychologický Thriller 3* ()

Hexx

Nu, tak toto mi přikovalo k židli jako přikurtovanými železy, chystající mě mučit v pozdním středověku. Začíná to odlehčeně, postupem času se dostaneme do psycho-atmosféry, kterou by pro svou hustotu nenakrájel ani Rákosníček. Naprostý extrémní filmařský počin ve svém oboru, byť podobných snímků jsem vlastně ani neviděl, a tak tu máme ještě blahoslavení za zvrácenou originalitu. A já totiž originální "gastro-porna", stejně jako v The Menu, prostě miluju! ()

batmancz

Filmy si vybírám jen podle procent hodnocení, nečtu o čem jsou. a pak se někdy nestačím někdy divit, v tomto případě však velmi pozitivně! Začátek trošku rozpačitě průměrný, ale pak se to na sebe začalo nabalovat a divák byl překvapený stejně jako hlavní hrdina.  Film Menu (2022)má sice podobné "menu", ale tohle je více komorní a vlastně i uvěřitelné, že se to někde klidně může dít. Film u kterého se člověk nenudí, spokojenost. Velká škoda, že režisér natočil jen dva filmy, oba jsou parádní (a vlastně i podobné). Budu se těšit na další. ()

EvilPhoEniX

Psychologický, hutný, znepokojivý konverzační Thriller, který přišel odnikud a patří k milým překvápkům podobně jak Last stop in Yuma county.O filmu se toho bohužel moc řict nedá, protože už ve 20 minutě příjde zajímavý zvrat, který se kupí dalšími zvraty a potěší, že se z toho zvrtne jeden z mých nejoblíbenějších "hororových"námětů. Menší nápovědu však dám a jde o takovou menší variaci na nedávnou pecku The Menu.FIlm těží především z tajemné a znepokojivé atmosféry, slušného scénáře a zajímavé lokace. Výborný byl chytrý detektiv! Škoda, že se to více v závěru nevyhrotí, protože se k tomu lehce vybízelo ( kdyby se to zvrtlo ve Slasher, tak bych možná uvažoval i o maximálním hodnocení). Samozřejmě, že je to také trochu socially relevant Satira.Nic nezjišťovat a neváhat, je to dobrý !!   75% ()

lubosco

Solídny thriller s prvkami hororu. Šéfkuchár je pozvaný k inému šéfkuchárovi v ktorejsi banánovej republike. Ten zistí, že sa mu veľmi dobre darí (finančne), čo nie je zrovna jeho prípad. Využije preto príležitosť a zhostí sa jeho identity, no to ešte nevie do čoho sa namočí. Na(ne)šťastie sa to točí okolo jeho profesie, musí však zvládnuť pripraviť asi najťažšie menu vo svojom živote. A aby to nemal jednoduché, pripletie sa do toho polícia, nastávajú potom celkom bizardné situácie. Treba vidieť, solídne natočené aj zahraté, jednu hviezdu som dal dole kvôli pre mňa neuspokojivému záveru. ()