Chlupatá rodinka

• USA Sasquatch Sunset (více)

Recenze (7)

Piraka

Nudná kokotina, co má opravdu daleko do uměleckého počinu s nějakou výpovědní hodnotou. Je to asi tak zábavné, jako víc než hodinu koukat v zoo na výběh opic.. Masky jsou TĚŽCE nepřesvědčivé (obzvlášť v obličeji a navíc v kombinaci v typicky lidskýma očima).. Bez průměrně hezkých záběrů a hudby by to nekoukatelné ()

JamesSi

Jasně, není to film pro každého, ale já jsem si to fakt užil. Skutečně filmový shitpost (neboli po česku sračkopost). Sledujeme 4 sasquatche, jednu ženu, dva muže a jedno dítě. Muži jsou v milostném trojúhelníku s ženou, žena čeká mimino a dítě má imaginárního kamaráda. Bigfootové už skoro vyhynuli a tak tahle malá skupinka má jen málo času než i ona přijde do styku s civilizací. Hlavní vtip toho filmu je jen to, že existuje. To je samo o sobě absurdní. Humor je většinou na bázi "tak stupidní až je to vtipný" a "tak nechutný, že je to vtipný". Jsou tam také nádherné záběry přírody a zvířátek. Nejvtipnější scéna asi, když naše rodinka objevila silnici, to byl asi jediný moment, kdy jsem se smál nahlas. Zellnerovi byly před pár lety ve Varech, kde měli retrospektivu. V té příležitosti jsem viděl jejich jiný film Kid-thing. Ten je taky dost černě/nechutně/stupidně vtipný, i když má dialog. Ten se ale na rozdíl od tohoto filmu odehrává více v realitě vidlákovského Texasu. Stejně jako naši yettiové tak ten film taky nevede k jasnému konci. Ale jo, bylo to fajn a nebránil bych se tomu to zkouknout znovu, ale s publikem které by to ocenilo. Asi na nějakém artovém festivalu, kde to půlka lidí bude milovat a půlka lidí bude se znechucením odcházet. ()

pornogrind

Přiznávám, že ze začátku jsem filmu nějak nemohl přijít na chuť. OK většinou krásná příroda a v ní se potulující rodina Sasquatchů. Žádnej větší příběh to nemá. Jenže jak minuty běžely tak mě film začínal pohlcovat a bavit čím dál tím víc. Vše se naprosto zlomilo při asi nejnapínavější scéně s kládou. Od téhle chvíle si snímek naplno získal moje srdce. Je mi jasný, že tenhle kousek jsem neviděl naposledy a napodruhé si ho užiju ještě víc. Sasquatch Sunset má dobrej námět je to perfektně natočený a dobře zahraný. A hlavně k vyprávění tohoto příběhu není potřeba žádných slov. Chápu ale že pro někoho to může být nuda a o 💩. Ono to prostě nebude pro každýho. Myslím si, že tohle ocení spíš menšinový publikum. Ale rád bych se mýlil. Sice se divák možná u filmu i párkrát zasměje ale když se nad tím člověk zamyslí tak jde ve výsledku o hodně smutnej film. Poslední záběr je dokonalej. Tady asi nemůžu jinak než dát 5hvězd ()

Slasher

Oproti Hundreds of Beavers je tohle neúmorný, má mnohem lepší kostýmy i jeden fakt vtipný moment s "Love to Hate You". Většina filmu sestává z aktivit jako bušení do stromů, obírání si kožichu nebo čmuchání k prdeli, (mohlo to být zábavnější) ale cca od půlky to má i nějaký ten spád a beru vhod jako naladit se na víkendový čundr. ()

Zvláštní a chvílemi dost bizarní mix dramatu, komedie a survivalu ukazující rodinku sasquatchů a jejich každodenní počínání v průběhu roku. Námět je rozhodně originální a je jen na divákovi jestli na Zelnerovu hru přistoupí. Já zůstal někde v půlce cesty a ve finále mě nejvíc zajímalo jestli za těmi skřeky a maskami jsou opravdu Jesse Eisenberg a Riley Keough…60% ()