Láska, manželství, rodina. To je přece přirozený sled věcí. Ne však pro Sarah (Whoopi Goldbergová) a Hala (Ted Danson). Jsou to rodiče bystré vysokoškolačky Zory a přitom se nikdy ani nepoznali! (Warner Home Video CZ)

Recenze (48)

Marek1991

Milá stará oddychovka, ktorá rozhodne baví. Scény s medveďom, nahou ženou, ktorá robila mlynské kolo, to bola sila. Nuž aj takto môže dopadnúť darcovstvo spermií za peniaze. Jednoduché, prehnane naivné, no bolo vtipné vidieť Willa Smitha v mladosti inak ako vo Fresh Princovi, no vo filme Šesť stupňov odlúčenia bol presvedčivejší. Whoopi Goldberg nemusím, no na toto bola stavaná. Som z toho v rozpakoch, je to taký podpriemer. ()

Bilky

WHOOPI nemusim ale myslím že z komédií je toto jej lepší film. Niektoré scény veľmi dobré a sem tam záblesk sviežeho nápadu ale ostatné už len otrepané schéma... 80tie roky boli takýchto filmov plné a tento prišiel po funuse... u mňa 45% Raritkou je jedna z prvých úloh pre agenta J z MiB. Nuž, začiatky boli ťažké, fšak WILLl? :) ()

JohnnyD

Ktosi "múdry" raz povedal (tron :)), že komédie Whoopi Goldberg mali svoju úroveň, ale neboli bohvieako vtipné. A musím súhlasiť - veď si aj vezmime tento film - nebyť Dansona a Smitha, nebolo by sa na čom smiať. Whoopi nie je bohvieako dobrá komička a spolieha sa len na (zriedka) dobrý scenár a podporu veďľajších postáv. Made in America sa opiera hlavne o to druhé plus o pohodovú atmosféru komédií zo začiatku 90s (ono viete - v 80s boli komédie vtipné a pohodové, na začiatku 90s boli už len pohodové a teraz ...). S filmom som spokojný, pár krát som sa zasmial, cítil som sa fajn a film môžem odporučiť na sobotné popoludnie, či letné piatkové dopoludnie - inak žiadna sláva. Viac menej priemer (i keď u Whoopi sme sa dočkali aj horčích kúskov). ()

Dever

Soundtrack Mark Isham: 1. Go Away - Gloria Estefan ,2. Does He Do It Good - Keith Sweat And Silk ,3. Made In America - Del Tha Funkee Homosapien ,4. Colors Of Love - Lisa Fischer ,5. What Is This? - Sergio Mendes ,6. Made In Love - Mark Isham ,7. I Know I Don't Walk On Water - Laura Satterfield And Ephraim Lewis ,8. Dance Or Die - Jazzy Jeff And The Fresh Prince ,9. Smoke On The Water - Deep Purple ,10. If You Need A Miracle - Ben E. King ,11. Stand - Y.T. Style ()

peetriss

Nenáročná devadesátková komedie stavěná na značně nesoudržné konstrukci, ale umějící občas z ničeho vygenerovat zábavné situace. Podprahová snaha mazat rasové rozdíly je zjevná, a nic proti ní, ale castingové zaměření na jména, nikoli na typově padnoucí osobnosti, stahuje film dolů. Ted Danson se rolí baví a je to znát, Nia Long patří mezi nejroztomilejší černošské herečky 90. let, potud nemám výhrad, ale Whoopi Goldberg neustále opakuje své mnohokrát viděné komediální šablony, ale zcela zbytečný a otravný je zejména Will Smith, který je zde úplně z jiného světa – hraje si své Fresh Prince a vůbec ho nezajímá, že se nachází v jiném titulu! Škoda, tady se dalo vytěžit mnohem více! ()

• Film se natáčel v Albany, v Berkeley a v Oakland v Kalifornii. (rafix)