The Gravedancers

• Slovensko Tanec s mŕtvymi

Po prepitej noci na počesť náhle zosnulého priateľa sú Ellison, Harris, a Kira prenasledovaní duchmi detského pyromana, vraha, ktorý zabíjal sekerou a násilníka. (oficiální text distributora)

Recenze (126)

Ten Druhy

Mystérium prastarého tanca nad hrobmi spolu s hypnotickým zaklínadlom privádzania mŕtvych na svet, má väčšiu silu ako samotný príbeh, ale aj ten má predpoklady zaujať. Obsahuje pomerne veľa strašidelných momentov a ľakačiek. Pričom najviac desivé sú tie, ktoré súvisia s porušením intimity či súkromia. Trojica duchov náhodne privolaných medzi živých je skutočne pestrá spoločnosť. Musím pochváliť tento výber. To sa naozaj podarilo. ()

destroy83

Novodobá duchařina z americké produkce. Ve vlastním příběhu sledujeme skupinku přátel, která po pohřbu svého kamaráda jej jde ještě trošku zapít. V baru jeden z nich dostává nápad, že by mohli kamaráda uctít požitím pár lahvinek přímo u jeho hrobu na hřbitově, což následně provádějí. Posilněni alkoholem a tajemným vzkazem na kamarádově hrobě si trošku zaskotačí na třech hrobech, čímž spustí kletbu, jež je do jednoho měsíce odsuzuje k smrti. Pak už diváka čekají zpočátku lehčí duchařské projevy v domovech prokletých, které záhy přerůstají v děsivé řádění a leckdy i ve zhmotnění mrtvých. Otřesení přátelé se rozhodnou vyhledat pomoc, na kterou je již možná pozdě. Nijak zvlášť dlouhý snímek disponuje jistou várkou napětí, místy slušnou atmosférou a dobrými duchařskými efekty, které bohužel ke konci stopáže působí spíše úsměvně, než děsivě. Snímek se také může honosit kvalitním herectvím a celkem poutavým příběhem, který se tvůrci snaží obohatit starými jizvami ve vztazích mezi jednotlivými postavami. Po řemeslné stránce, až na úsměvné pojetí některých triků, nelze prakticky nic vytknout. Ovšem co dílku jednoznačně chybí, je inovace. Všechno už tu mnohokrát bylo, takže hororového fanouška nemůže dílko nijak překvapit. Výsledný dojem je ničím nevybočující tuctová duchařina, která ničím neurazí, ale také nenadchne. Za mě tři hvězdy. ()

Karamanlis

Chválim drsné poňatie a nápad s duchmi zosnulých psychopatov, ktorí si zo záhrobia prišli vybaviť účty s trojicou "gravedancerov" sa mi tiež páčil. Dej tu postupne pekne vygraduje a záverečné minúty sú jedna nepretržitá hororová nálož, škoda ale toho, že najmä vo finále sa citeľne prejaví nízky rozpočet filmu a najdôležitejšie scény sú tak nechutne digitálne. ()

Faustka

Dráždivě peprná duchařina z atmosférou, tak hustou, že by se dala krájet, zhmotňujícími se přízraky(jsou totálně nakrknutý), tak děsivými, nakolik zrůdnější byli jejich činy, které spáchaly. Dominic Purcell se svojí mohutnou(i když poněkud topornější) postavou sice vypadá na to, že zvládne ustát cokoli, ale v tomhle případě mu jeho bicepsy moc nepomůžou, protože vyzvat k posmrtnému tanečku někoho, kdo o to vůbec nestojí, znamená dvě jistoty, pořádně si nadělat do kalhot a nedožít se následujícího úplňku. ()

zolo23

Vcelku zaujímavý horor sa z toho vykľul:-) Posledná scénka ako vystrihnutá z béčkových hororov točených v 80-tich rokoch. Najviac som sa pobavil na tom, keď do budovy vrazila Harrisova žena. Nezdalo sa Vám čudné, že pri cúvaní z budovy to trvalo nejako dlho? (Ako by tá budova mala 100m..) Nevadí 6/10 ()

Zajímavosti (9)

• Projekt bol predstavený už v roku 1999 štúdiom Artisan Entertainment. (beso74)
  • Strašidelný zámok, atrakcia od Disney a duchovia v ňom, boli hlavnou inšpiráciou filmu. (beso74)