Záhadný agent CIA odhalí tajemství, která by mohla agenturu úplně zničit. Bývalý kolega, co nejspíš zešílel, pak vypíše odměnu na jeho hlavu a nahání ho po celém světě. (Netflix)

Recenze (724)

Malarkey

S filmovým Netflixem jsem na nějaký čas skončil. To jsem si předsevzal a to se mi nesplnilo v momentě, kdy se na něm objevil film The Gray Man - kousek, který se točil loni i v Praze. A na to já vždycky slyším. Dle předpokladů se ale opět jedná o zklamání. A to i přesto, že režiséři jsou bratři Russo a v hlavních rolí je standardně dobrý Ryan Gosling, nestandardně démonický Chris Evans a standardně krásná Ana de Armas. Nejlepší momenty ale zůstaly v Praze. Tvůrci to tu vykosili jako Švédi při přechodu napříč Evropou. Jinak to ale bylo hrubě o ničem. Kamera hrůzná (až na ty záběry z dronu, ale ty by dneska udělal kdejaký nadšenec), akce nepřehledná...na akční film jednoznačně tragédie pohlížet. O to víc je fascinující, že tento film stál víc, jak aktuální špička Top Gun: Maverick. V tu chvíli si uvědomíte, že je někde problém. ()

misterz

Dejovo síce slaboduché, no akciou sa tu trozhodne nešetrí. Ryan Gosling bol síce ako terminátor, nie a nie ho trafiť, ale pokiaľ hľadáte niečo na efekt a nenáročný relax pri telke plnej akcie, súbojov a strielačiek, tak smelo do toho. Aj keď Rambo je proti tomu šuvix. Čisto chlapská záležitosť k pol litri whisky. Na konci vám možno ukápne aj nejaká tá slzička :). Priemer. 60/100 ()

Wacoslav1

Šestka je divný jméno. Sedmička už je zabraná! Hodně už tady toho bylo napsáno, takže nepřidám nic objevnýho kromě toho, že se můžete jít všichni vycpat. Dal bych původně lepší trojku, ale když vidím jak se tu všichni předhání v tom jak to zhejtovat tak si přisadím. Jasně je to jenom blbý akční béčko v jakože áčkovým hávu a nebudu tvrdit, že tu Netshitflix stvořil něco památnýho a nezapomenutelnýho, ale minimálně je to poctivej akční film svou zcela úmyslnou blbostí a nadsázkou jak vystřiženej z devadesátek. Prostě máme základní děj a pak už jenom skáčeme z akce a do akce a neřešíme blbosti. Však o tom kdysi akční filmy bývaly ne? Nemluvě o tom, že ničení Prahy a masakr tupých českých policajtů nemá chybu. Gosling to pravda celý odehraje s jedním výrazem, ale v akci je překvapivě schopnej a Evans je správně přehnanej a přehrávající záporák. Pro Aničku De Armas pak mám slabost od poslední Bondovky kde patřila k tomu nejlepšímu, ale byla trestuhodně nevyužitá což tady naštěstí neplatí. Takže nevěřil bych, že tomuhle Bondovi z Netflixu dám vyšší hodnocení než tomu ofiko, ale ve světle některých hitů co jsem v poslední době viděl si nemůžu pomoct.70% ()

Vančura

Nějakou dobu jsem zvažoval, jestli to vůbec chci vidět, protože tímhle typem filmů veskrze opovrhuji, ale zvědavost nakonec zvítězila (respektive chtěl jsem hlavně vidět ty pražské lokace, a po této stránce jsem nepochopil, proč je tam Praha vydávána také za Berlín a Vídeň). A nakonec jsem byl docela příjemně překvapený, dějově je to sice strašně stupidní, takže zvěsti, které se ke mně dostaly, nelhaly, ale nelze tomu upřít slušnou zábavnost (a to nejenom v těch pražských scénách, které jsou zajímavé hlavně pro českého diváka), a tak mi nakonec ani nevadilo, že to má 2 hodiny. Zamrzela mě ovšem mizerná úroveň speciálních efektů, ty jsou zde skutečně k pláči, a potom mě moc nebavil prkenný Gosling v hlavní roli (ale o to víc mi to vynahradil Chris Evans, který je zde absolutně bezchybný). Jinak mě to zabavilo celkem obstojně, což je v bídné nabídce Netflixu čím dál větší zázrak. ()

dO_od

// Jedno z nejhorších "áčkových" béček, co jsem kdy viděl, a za ten střih akční sekvence v Praze by se měl někdo hodně, hodně stydět. Nejhorší je, že to ani nevypadá jak film od Russoovců, protože všechny jejich marveloský kousky i Cherry byly daleko stylovější a líp natočený záležitosti s vlastními ksichtem, kdežto tohle je jen tupá prázdná skořápka. Fascinující, jak se dá spláchnout 200 mega do kanálu. 4/10 ()

Zajímavosti (27)

• V době natáčení filmu se jednalo o film s doposud nejvetším rozpočtem u Netflixu, a to 200 milionů amerických dolarů (ČSFD)
  • Natáčelo se od 27. června do 21. července 2021. (TommyZR)
  • Ve scénách v Praze s tramvají jede „Bohnická“ tramvaj v některých scénách proti směru jízdy, někde ve směru jízdy a opět zase v proti směru jízdy. Pozorný divák si může všimnout, že i ta tramvaj občas „jela nepravidelně mimo kolej“ (během natáčení jela na pneumatikách). (Leopard105)