Režie:
Morgan SpurlockKamera:
Daniel MarracinoHudba:
Jon SpurneyHrají:
Morgan Spurlock, Peter Berg, Noam Chomsky, Brett Ratner, Quentin Tarantino, J.J. Abrams, John Wells, L.A. ReidObsahy(1)
Dokument o značkách, reklamách a distribuci zboží, který je financován značkami, reklamami a distribucí zboží. (Rekpet)
Videa (3)
Recenze (57)
Spurlock nadmíru vtipně a trefně poodhaluje zákulisí největšího zdroje manipulace dnešní doby - marketingu, což provádí tím, že ho ironicky sám využívá v absurdní míře pro svůj film.. Ač je "The Greatest Movie Ever Sold" v podstatě komedie/parodie, je také filmem, ze kterého mi letos bylo zatím nejvíc na blití.. ()
Product placement je fenomén, který nemám bytostně ráda a ve filmech nebo seriálech mě velmi obtěžuje. Vždycky si říkám, že je škoda, že si tvůrci neprosadili svou a prosazovaní určitých značek se prostě nezřekli. Na druhou stranu vzhledem ke skutečnosti, že studuji ekonomii, je mi jasné, že světem hýbou peníze a bez nich to prostě nejde. Nebýt společností, které prosazují product placement, spousta filmů by vůbec nevznikla nebo jen s mnoha obtížemi a velice často se značně omezeným rozpočtem. Morgan Spurlock vymyslel opravdu skvělý námět na tento dokument, to se mu musí nechat. Často jsem se bavila, jak se zamotával do svého záměru natočit film o product placementu financovaný čistě z rozpočtů společností, které by zde figurovaly. Dokument má spád, přináší mnoho zajímavých skutečností (pro mě byly velice přínosné názory a zkušenosti známých režisérů například), jen mě osobně chyběla ta "třešinka na dortu". Tím mám na mysli úplné dotažení tohoto snímku, přidala bych ještě 10 minut, které by zachytily, jak se plán nakonec vydařil. Z tohoto důvodu hodnotím jako velmi dobré 3*. ()
Celkem příjemné nakouknutí za oponu několika menších firem. Film za peníze sponzorů tyto sponzory zesměšňuje. Samozřejmě se jedná o zesměšňování v rozumných mezích, jinak by jistě Morgan Spurlock dofilmoval. Dokument je docela vtipný. Jedná se o hodně podobnou záležitost jako ta fastfoodovina. Komu se líbil dokument Supersizeme, tak nebude rozhodně zklamán. Hodnotím stejně, ačkoli zde byla vyšší informační hodnota a cítím se dokonce vědomostmi obohacen. ()
Film jsem viděl na chatě Kerámce v Jeseníkách a moc se mi tam líbilo. Popíjel jsem u něho Kofolu, měl jsem nazuté boty Dr. Martens a oblečené kalhoty Levis a tričko Diesel. Sem tam jsem se od sledování filmu odtrhl, abych si přečetl svůj oblíbený deník Neviditelný pes a také jsem si dvakrát připravil svůj oblíbený čaj Earl Gray od společnosti Ahmad, po kterém se cítím vždy svěží a plný energie! ()
Vytvořit film o reklamě za pomocí reklamy a zároveň se nezaprodat? Šílený...nebo geniální? Morgan nás vezmě do světa product placementu,a film ho nestojí ani cent. Všechno zaplatěj sponzoři, o kterejch to sice je..ale okrajově. Největší značky ho sice vypekli, ale ty menší vezmou za vděk asi všim....a nebo věděj, proč to dělaj? Ještě že nejsem ujetej na reklamy, jinak bych po tomhle filmu měl spoustu novejch krámů. ()
Galerie (7)
Zajímavosti (3)
- Ve filmu se objevilo celkem 3 463 reklam. (ELBobes)
- Morgan Spurlock označuje Mane 'n Tail jakožto hlavního sponzora a také jej nejvíce propaguje (při rozhovoru s Conanem O´Brienem měl s sebou poníka, se sedlem nesoucí logo této firmy, i jejich šampóny), ve skutečnosti se tato firma vůbec nepodílela na financování filmu. (Rekpet)
- Režisér Morgan Spurlock zaplatil americkému městu Altoona 25 tisíc dolarů, aby se přejmenovalo na "POM Wonderful Presents: The Greatest Movie Ever Sold, Pennsylvania". (hrhr2)
Reklama