Přes den je Abby Russell oddanou zdravotní sestrou, které byste klidně svěřili vlastní život. Její skutečné poslání však začíná až v noci, kdy pomocí svých ženských zbraní láká nevěrné muže do pasti, aby se jim krutě pomstila. (oficiální text distributora)

Recenze (102)

KASUGI odpad!

Zvrácená tlama by se to mělo jmenovat. Opravdu snad první film na světě, na který jsem nebyl schopný koukat kvůli odpornému vzhledu nějakého herce. Když se "TO" objevilo v úvodu, začal jsem hystericky šílet, že to nedám, že se na TO, co vypadá, jak nějaká nepovedená transka, fakt nedá dívat. A jestli si vzpomínáte na scénu z filmového Mr.Beana, kde Peter MacNicol rozdýchává zničený obraz a když se trochu uklidní, nechá si ho znovu ukázat, že to možná nebude zas tak hrozné, ale zaječí ještě víc - tak přesně i já jsem po úvodu při titulcích přemýšlel, jestli to dám a že nakonec možná jo. Pak se objevila scéna v nemocnici, kde se mihlo pár komparsu a mimo jiné taky nějaké ty ŽENY a když se vzápětí opět objevilo TO, tak jsem s křikem chytnul ovladač a přepínal pryč. Ty vole, kdyby to aspoň byla nějaká jakože zrůda vražedkyně, ale ono to má být formou, že jako sexy kočka svádí ženaté chlapy, kterým se pak mstí, že jsou nevěrní. Zdravím mimozemštany za vzdálené galaxie, na jejichž planetě se TO jeví jako sexy pěkná kočka. Jinak v tom filmu bych jako nevěrný chlap přežil. Mě by totiž TO nesvedlo, ani kdybych ho měl na vypínač. Brrr, fuj hnus jeden fialovej. ()

Flipnic

Velké, velmi milé překvapení!! Docela neokoukaná forma hororového slasheru, která je vizuálně, zejména kamerou a estetikou záběru skvěle vypiplaná. Strašně se mi líbila již ta forma a pokoukáníčko na vizual, stejně jako na krásný holky a spousta nahoty, ... co si budeme povídat, jsem stoprocentní heterosexuál a stále se svlíkající záporná hrdinka se mi prostě líbila ... :-) Navíc kde je v dnešním hororu tolik nahoty vidět? V Conjuringu, v Insidiousu? ... Pche ... tohle je aspoň vcelku odvážný flick, který je i herecky docela cool. Hlavní záporná hrdinka skvěle "přehrává", balit a vzrušovat chlapy umí na Nobelovku, stejně jako je vraždit. Krev teče, zejména ve finále, kdy řežba v nemocnici, kde se nachází tolik zajímavých předmětů po ruce k párání a bodání nepřátel, byla totálně cool ... a celé je to prostě super, fakt velká zábava, woow!! :-))) ()

Havaj8

Tenhle slasher celkem pakárna, sice to trošku psycho příběh mělo, ale nic hlubšího. Hlavní aktérka, jak už bestlama podotknul v potitulkový scéně, nebyla žádná kráska, ale zřejmě jde o gusto, to už bych si v tý roli uměl představit tu sexy blondýnku na svádění. Ale konečná řežba v nemocnici byla slušná, toť vše, na horor toho bylo málo.. ()

kaylin

„Nurse 3D“ nepovažuji rozhodně za špatný film, ale na to, jak dlouho se o něm mluvilo a připravovalo se jeho vypuštěním, výsledek je takový celkem průměrný. Ano, je to odvážné v tom, jak se zde hlavní hvězda předvádí, ale brát tohle jako tahák na celý film, to mi prostě nestačí. Paz mi nesedla, prostě mě odpuzovala. Katrina Bowden pak jen ukazuje, že pořád bude stejná blondýna ve všech filmech. ()

Zayl

Tahle sestřička má sklony k poněkud netradičním lékařským praktikám, z nichž je cítit chtěně přestřelené násilí a nahota. To jsou jasné předpoklady pro solidní béčkový kousek, který navíc dobře uplatňuje svůj dráždivě voyeristický vizuál a sem tam se nebojí ukázat ani pěkně vypadající vraždící momenty. Nurse 3D ve výsledku působí svěže a i přes chatrnou zápletku zvládá bez problému udržet pozornost. Jasně, po dějové stránce nic extra a nelogičností je taky na tucet, ale jako žánrová jednohubka, proč ne. ()