Chained

• Velká Británie Chained

Jednoho sobotního odpoledne si 8letý Tim a jeho matka Sarah objednají taxi. Řidič je však sériový vrah, který si vyhlédl další oběti. Chlapec se stává svědkem vraždy své matky a jeho děsivá můra teprve začíná. (LIVINGDEAD)

Recenze (144)

Kudly4

Bomba !! Pro někoho bude tenhle Horor nudnej, pro další to bude napínavá pecka. Mě to chytlo už od první minuty a nehybně jsem se díval až do konce. Zvrácené Hororové psycho drama. Vincent zahrál na výbornou, od něho jsem takovouhle roli nečekal. Závěr mě dostal. Sečteno podtrženo 5* a rozhodně se na tohle rád podívám někdy znovu. ()

Aluska88

Netrvalo ani dlouho od ukončení "velkolepé" ságy Stmívání a Edwardu Cullenovi se přihodila nemilá věc, která nalajnovala celý jeho budoucí život. Eamon Farren jakoby "Shovel face" upírovi z tesáků vypadl. Chained v sobě nese dobrý námět i slušné herecké obsazení, jinak se však v celkovém výsledku jedná o průměrně zpracovaný thriller se závěrečným odhalením, které mi přišlo lehce vykonstruované, i když nápad to byl i tak dobrý a nejednoho diváka možná i překvapí. ()

S.Quentin QUALE

Na až takové příjemné překvapení jsem čekal hodně dlouho! Vůbec jsem nevěděl, na co se jdu dívat, takže radím trailer vypustit. Co jsem dostal? Skvělého Vincenta D'Onofria v roli narušeného psychopatickýho vraždícího taxikáře, vozícího si kunčofty v podobě mladých kočiček domů, kde potom bordel po něm uklízi na řetěze přivázanej kluk s pracovním jménem Rabbit s xichtem Roberta Pattinsona a grimasama Střihorukýho Edwarda, mimochodem taky (z pochopitelných důvodů) narušenej. Je to psychologický, je to zvrhlý, je to propracovaný a je tam krev. Je to za plnej počet! ;) ()

Fiftis

Herecky rozhodne nesklamalo a nenudilo ma ani ľahko komornejšie ladenie. Nie vždy je u podobných snímkov pozornosť zameraná tiež na psychológiu postáv, väčšina vrahov sa nám predstavuje len svojou zvrátenosťou. Ide o typický syndróm vraha v ktorého mysli sa premietajú desivé zážitky z detstva. Tým vrahom bol tentoraz herec Vincent D'Onofrio, ktorý sa zhostil práve tejto role. A vcelku mu sedla. Toto sa podarilo na výbornú. Aj napriek tých príliš nudných debát a pár do blba pozerajúcich scén ma to dokázalo vtiahnuť neskutočne. Násilné scény sú pôsobivé. Ponuré a temné scény uneseného malého chlapca v domácnosti so sériovým vrahom vo vás zanechajú desivú stopu. ()

Genero

Očekával jsem vzhledem ke jménu a genetické výbavě režisérky temnou, psychedelickou úchylárnu, jenže vzniknul jen nový Karate Kid, ale bez karate. Překvapivě vepřový Vincent hraje slizkého zvrhlíka, který unese, zabije a zprzní (přesně v tomto pořadí) matku a z jejího syna si postupně vychová svého studenta, přítele a komorníka v jedné osobě. Je velice svědomitým, trpělivým mentorem plným životního moudra a zkušeností. V průběhu filmu se tak dozvíme, že sexuálně nejdychtivější děvče je to čerstvě podřezané, nejromantičtější místo pro novou přítulkyni se nachází ve vápně pod podlahou a latinsky se srdce řekne cardia. A když už není po ruce nějaká mladá, mrtvá dívka, můžete večer prožít například u pěkné knihy. Poměrně zajímavé, napínavé a zbytečně nudné. ()

• Pôvodne dostal film od MPAA rating NC-17, neskôr mu však bol zmiernený na R. (Sufferer)