Jackass: Děda Mizera

• USA Jackass Presents: Bad Grandpa (více)

V přestrojení za chlípného staříka si Johnny Knoxville může dělat spoustu legrace z každého, kdo má tu smůlu, že se mu přimotá do cesty. (Netflix)

Videa (20)

Recenze (309)

Macejko

Etuda s visiacimi guľami a osratou stenou pobavila, ale to je tak všetko. Zaujímavo rozohratých situácií je tam obrovské množstvo, ale žiadna nie je vyťažená ani do polovice. Zisman je výborná postavička a to decko hrá prekvapivo veľmi schopne, ale neinšpirované gagy nikdy nedosiahnu ich plný potenciál. Debili od Jackass vždy patrili medzi moje guilty pleasures, ale Bad Grandpa je na ich štandardy naozaj slabý a čuduj sa svete, až nepríjemne krotký. A ešte jedna vec: to tvorcovia naozaj očakávali, že ten "dramatický" oblúk o zbližovaní dedka a vnuka bude niekto brať vážne? ()

nejsem zrovna fanda Jackass a Bad Grandpa není vtipný (a smutný) proto co pánové zrovna na plátně vymýšlejí,ale díky reakcím okolí,nad kterými občas zůstává rozum stát.Pokud by byla poštovní úřednice ochotna poslat dítě poštou,je to ve finále víc zarážející,než vtipné a takový je vlastně celý film.Na konec ale musím uznat,že jsem se celkem zasmál,takže minimálně v tomhle směru byl úkol splněn...60% ()

ProfesorLotr

Neviděl jsem žádný Jackass film před tímhle a nedokážu říci, jaký je to oproti tomuto snímku rozdíl, ale pořád nechápu jak tahle vtipy nabytá sranda může mít jen 65%! Po celou dobu jsem se hrozně hlasitě smál a vůbec to nešlo zastavit. O geniální scéně ve striptýzovém baru ani raději nemluvím. Možná to někomu může přijít stupidní a ponižující, ale já se příšerně dobře bavil. JÁ CHCI SQUEL!!!!!! 88% ()

Zeck

Tento film nemá s Jackass nic společného, krom mediální reklamy a lidí, kteří na něm vydělali. Mnohem více kontroverze a fekálií než předvedl tento film, pravidelně předvádí v těch svých třeba Cohen, a zvláště Bruno a Borat jsou de facto ze stejného těsta. Bad Grandpa je napolo hraný a napolo prankový film, který je v obou svých polohách až překvapivě umírněný a silně svázaný skutečností, že v něm hraje dětský herec. Navíc zcela evidentně míří za okruh tradičních fanoušků Jackass, aby vydělal více škváry. Knoxville tedy v podstatě respektuje a reflektuje stárnutí a vyzrávání úplně prvních fanoušků a do jisté míry jim přináší humor, který odpovídá jejich věku. Nedělám si ale starosti, že by se v nejbližších letech neobjevila klasická 4, pokud tedy klukům nedošla zásoba hoven a klouby už nemají na úrovni těch důchodců, ze kterých si dělají pravidelně prdel. Ale kdo ví, třeba je právě Grandpa jen první vlašťovkou v úplně novém směru, kterým se chtějí vydat. Mají na to ostatně už svůj věk. Pět hvězd nedávám pouze proto, že kvalita vždy vystřelila k maximu jen při té provokaci běžných lidí, a toho nebylo ve filmu zase tolik, abych se z něj regulérně pochcal. 75% ()

Malarkey

Nejdřív jsem dal tři, ale pak jsem to přesunul na čtyři. U tohodle filmu jsem se fakt hodně upřímně zasmál. Johny Knoxville využil jedné ze scének v Jackassu a udělal z toho celej film na způsob Borata. A nemělo to chybu. Scény v eskort servisu, krámě, ale vlastně i kdekoliv jinde naprosto parádní. Do toho stejně dobrej vnuk, kterej rychle najede na vlnu nadrženýho bláznivýho dědka. Co víc můžete od takového filmu chtít než upřímný smích a toho jsem si užil opravdu dost. ()

Zajímavosti (9)

• V 63. minúte môžete vidieť, ako vchádzajú do mesta Knoxville v štáte Tennessee, kde sa hlavný hrdina Johnny Knoxville narodil. Zaujímavý je aj rok založenia mesta Knoxville - 1791. Johnny Knoxville sa narodil v roku 1971. (zetpi)
  • Počas záverečných titulkov môžete sledovať vystrihnuté scény. (Johnny.ARN)
  • Názov filmu sa objaví v 7. minúte. (Johnny.ARN)