Příběh vypráví o tajném agentovi, který se snaží najít zbraně hromadného ničení. Zbraně byly ukradeny z ghetta Doupěte. Tajný agent se s prosbou o pomoc obrací na Lina, jediného člověka, co zná tento rajón a nebojí se místních gangsterů. (oficiální text distributora)

Videa (14)

Trailer 3

Recenze (333)

kaylin

Zamotává se to, zamotává, až se to nakonec vymotá v něčem, co se dalo celkem očekávat. Je to ale většinu doby celkem dobrá jízda, kterou dokázal táhnout hlavně David Belle, který je vážně pohyblivý frajer. Paul Walker mu stačí, a stejně tak i RZA, který si už stačil vybudovat image drsných, chladných maníků. ()

vteco

Doupě se asi nikdy nevyhne srovnání se svým originálem (Okrsek 13), a to mu bohužel nesmírně škodí. Příběh nevyčnívá, herci jsou víceméně stejný, Paul Walker nepřidal nic zajímavého a vizuál sice potěší, ale nenadchne. Stejně tak bitky a zpomalené efekty, které postupem času ztrácí svou zábavnost. Tvořit remake je většinou dost špatný nápad, navíc když se ještě ke všemu jedná o remake vlastního filmu. /40%/ ()

Terva

CITÁT - Máme problém!!! Umí někdo Čínsky?.......... Už jen úvodní velice povedené titulky, daly předpovědět, že to bude prostě zábava. A byla. Dokonce o mnoho lepší, než jsem vůbec doufal. Příběh má dynamiku, dobrou hudbu a hlavně perfektní kameru. Tady bylo cítit, že se kameraman prostě vyžíval a užíval si skoro všechny záběry. CITÁT - Jiná cesta, stejný cíl........... Jsem spokojen. ()

Icefist

Tradiční pohodová akční jednohubka se spoustou nesmyslů, kterých si ale při zběsilém tempu nemusíte všímat, pokud nechcete. Nejde totiž o takové kraviny, které by vám rozbouraly zážitek. Walker je zde spíš pro parádu, přestože se mu snaha nemůže upřít. Mnohem výraznější je ale Belle, jehož některé akrobatické a parkourové kousky dají vzpomenout na Jackie Chana v nejlepších letech. A přestože to jinak absolutně není můj šálek kávy, tak chválím i elektronickou hudbu, která zde sedla jak prdel na hrnec. 60 % Oblíbená část- výtahem místo schodů ()

Lacike

Dejova kostra je z 99% identicka s originalom. Akcne sceny prakticky takisto. Len sa miestami namiesto bitky pridala autonahanacka, kedze Paul Walker sa bit nevie a je znamy len vdaka serii Fast and the Furious. Takze na prvy pohlad by to mohol byt dobry film pre ludi, ktory original nepoznaju. Lenze to nie je pravda. Remake uplne postrada infantilny humor, skvely soundtrack a kvalitne prevedene bitky, ktore robia z originalu zabavnu akcnu komediu. Jedina akcna scena ktora sa celkom podarila je parkourova scena Davida Bella na zaciatku. Na prvy pohlad je to velmi podobne ako v originale, ale predvedie tam aj nove dychvyrazajuce kusky. Lenze ako je to dnes zvykom. Znova mu to trochu kazi strihac, ktory sa preteka v tom kolkokrat dokaze strihnut za sekundu. Zvysne akcne sceny uz dojebal uplne. Hlavne nahanacky su uplne neprehladne. Vysledkom je podpriemerny akcny film, ktory nastoji za to vidiet ani ked ste nevideli original. 3/10. ()

Zajímavosti (10)

• Keď Damien (Paul Walker) zadáva prvé čísla k deaktivácii bomby, je si možné všimnúť, že má zakrvavené pravé oko. V scéne pred tým ho ale nemal, k tomuto zraneniu totiž prišiel až pri neskoršom boji s Linom (David Belle). (Johnny.ARN)
  • Natáčení filmu probíhalo v Montrealu v Kanadě a v Detroitu v USA. (willy1)