Reklama

Reklama

Já a robot

(seriál)
  • USA Almost Human
Trailer 1
USA, (2013–2014), 9 h 20 min (Minutáž: 41–45 min)

Tvůrci:

J.H. Wyman

Hrají:

Karl Urban, Michael Ealy, Minka Kelly, Mackenzie Crook, Michael Irby, Lili Taylor, Anthony Konechny, Darren E. Scott, Garfield Wilson, Hiro Kanagawa (více)
(další profese)

Epizody(13)

V roce 2048 se kvůli vývoji technologií zvýšila kriminalita o 400 procent. V rámci nové strategie dostane každý policista přiděleného androida bojového typu. Detektiv Kennex se svého androida MX zbaví, a tak je mu přidělen zastaralý typ schopný cítit emoce. To je při řešení zločinů výhoda i překážka zároveň... (TV Prima)

Videa (81)

Trailer 1

Recenze (194)

kareen

všechny recenze uživatele

Tak jsem zvědavá, jak dlouho jim ten futuristický vzhled vydrží, protože i když má do vizuální dokonalosti vysokorozpočtových scifi biáků přeci jen daleko, počítám, že i tak to musí být na seriál dost nákladná záležitost. Musím uznat, že mně pilot docela navnadil, sice bych měla připomínky k akčním sekvencím, které docela šlapou, ale svým zpracováním trochu připomínají počítačovou hru, na druhou stranu mně dost bavily všechny ty technické vychytávky kolem, výborně zvolená zneklidňující, tepající hudba, která doslova vytváří perfektní atmosféru a především postavy, což je pro mně u seriálů vždy poloviční známka úspěchu. Policista John je takovou tou směsicí drsňáka samotáře s prodělaným traumatem a co se týče jeho parťáka, ten působí jako sympaťák, na androida s velkou dávkou empatie. A ani vedlejší postavy nezůstávají moc pozadu. Teď už bude záležet, jestli si seriál udrží nastavené tempo a především na příběhu samotném, pokud přijdou s nějakou zajímavou, inteligentní scifi linií nebo se z toho stane jen další kriminálka s dvěma rozdílnými policajty a netradičním prostředím. Uvidíme, já osobně doufám v to první. ()

Spooner 

všechny recenze uživatele

1. série: Ano, očekávané sci-fi z produkce J. J. Abramse je ve své první řadě "jen" epizodní kriminálkou, což ale v tomto případě vůbec nevadí. Místní sci-fi svět si totiž bere inspiraci z těch největších klasik žánru a dělá tak všem fandům sci-fi obrovskou radost. Nápadů je zde dost, příběh nás zavede do různých zákoutí tohoto rozmanitého světa a divák se nemůže dočkat, s jakou zajímavou vychytávkou budoucnosti přijdou tvůrci příště. Karl Urban tu sice hraje v podstatě jen hláškující verzi Dredda. S překvapivě sympatickým Michaelem Ealym ale tvoří jednu z nejsehranějších dvojic letošní sezóny a kdykoliv se drsný detektiv Kennex dostane se svým robotím parťákem do slovní konfrontace, tak je o zábavu a hlášky postaráno.Je proto škoda, že celá série působí trošku jako intro k mnohem natřískanější druhé řadě, kde by se daly všechny načrtnuté zápletky pořádně do pohybu. Ve výsledku bude Wymana tento krok asi dost mrzet. 70% ()

Reklama

maddy 

všechny recenze uživatele

„Total Recall (2012 remake) meets Blade Runner meets I, Robot meets Minority Report in Bromance story." Nový seriál z produkcie J.J. Abramsa (Person of Interest, Alcatraz, Revolution ...) vyzerá byť jeden z tých najzaujímavejších, ktoré v poslednom čase vyprodukoval a rovnako aj tým najzaujímavejším v pomerne chudobnej jesennej sezóne 2013/2014. Epizódne seriály síce nemám v obľube, ale Almost Human má vďaka žánru sci-fi o niečo zaujímavejšie prípady ako štandardné kriminálky, ktorých je už nespočetné množstvo. Scenárista J.H. Wyman by navyše mohol byť zárukou, že dej bude neskôr zasadený do hlbšej mytológie ako v prípade jeho predošlej práce na Fringe. Úprimne dúfam, že sa nemýlim a seriál neskĺzne do podobnej nudy ako dlho očakávaný Agents of S.H.I.E.L.D., ktorí každou epizódou prinášajú len o to väčšie sklamanie. Oproti „televíznemu“ SHIELDu má Almost Human konečne aj ten pravý filmový look, kde sa CGI efektmi vôbec nešetrí a svet budúcnosti, kde každému policajtovi dopomáha android, je na každom rohu zastúpený futuristickými technológiami (reklamy v tuneloch, lietajúce autá, holografické pásky, sexboti atď.). Nešetrí sa ani s akčnými sekvenciami a medzi ústredným duom funguje vynikajúca chémia. Postavy sú zatiaľ štandardne vyprofilované a uvidíme ako sa vzťahy budú vyvíjať do budúcna, no potenciál na niečo viac ako štandardnú buddy-kriminálku tu rozhodne je. „Hollywoodsky“ Karl Urban bol do role drsňáka trefná voľba a hrá ho ako „Dredda bez helmy“, jeho oponent Michael Ealy je zase neopozeraná televízna tvár. Akurát ostatné postavy dosť v úzadí a v podstate o nich nevie divák vôbec nič. Pokiaľ však tvorcovia neskĺznu do rutiny, mohli by z toho vyšperkovať sci-fi, ktoré konečne nepôsobí lacno a ktoré na obrazovkách už dlho chýbalo. S tým príbehom sa totiž do budúcna dá pracovať! (teda minimálne dve série potom to bude chcieť oživiť) a preto sa nateraz priklánať k tým vyšším hviezdičkám. Season 1 = 3* (6/10) (just watching ... a komentár upravím samozrejme v závislosti od (ne)kvality pribúdajúcich epizód. Teda keď nám to rušením-seriálov-preslávený-FOX nezatrhne skôr ako sa nazdáme i edit: tak nakoniec to ničím pútavé nebolo, kfajn vizuál a občas slušné vtípky, ale každá ďalšia epizóda ponúkla len úplne štandardnú krimi zápletku a na nejaké prepojený príbeh, ktorý by sa tiahol celou sériou seriál rezignoval.) ()

slunicko2 

všechny recenze uživatele

Some cops are born, others are made aneb Kriminální příběhy z budoucnosti. 1) Zajímavě fungující svět budoucnosti s přátelskými roboty a nepřátelskými kriminálníky nevypadal zle. Problémem je manufakturní výroba, spousta scénáristů a nedostatek kvalitního dramaturgického dohledu. Proto kolísá kvalita epizod, dějové linky nenavazují nebo jdou někam do prázdna, klesají počty diváků a FOX ruší pokračování. 2) Seriál měl potenciálně zaděláno na lepší budoucnost. Postava "lidského" robota je vděčné téma, ale potřebovala víc, než jen schopnost ironických hlášek. Prostředí je zajímavé a chvilkami to zablikalo, že by se jako mohlo něco zajímavého dít. Sexbotům, chromům, sledovanosti internetového vysílání pomocí živých vražd a spoustě dalších nápadů chybělo jasné rozpracování a dotažení do konce. Nemluvím ani o tom, že zůstala nezodpovězena palčivá otázka, co že je vlastně za Zdí. 3) Zaujali mě 40letý přitažlivý Michael Ealy (lidský robot Dorian) a 42letý britský komik Mackenzie Crook (policejní technik všeuměl Rudy). 4) No je to škoda. Další nedotažený projekt. ()

dO_od 

všechny recenze uživatele

// Jo, tak tohle můžu :) tohle mě moc moc bavilo, Karl Urban to celé zvedá na velice slušnou úroveň, na pilotu jsou vidět nejen peníze ale i snaha o komplexnější příběh a to se rozhodně cení, obzlvlášť u akčních sci-fi seriálů. Nemám co bych moc vytknul, rozhodně nadchlo a plánuju se dívat dál, uvidíme s čím se tvůrci vytáhnou příště a kam to celé bude směřovat. Zatím velký palec nahoru a dopuručuju dát tomu šanci. ()

Galerie (108)

Zajímavosti (3)

  • Zbraň, kterou používá Kennex (Karl Urban), je pistole Taurus PT92AF pouze ''ověšená'' ve futuristické skořápce, pistole ostatních mužů zákona jsou Zoraki 925a pistole žen zákona jsou Beretta 8000 Cougar. Taurus PT92AF jsme mimochodem mohli spatřit ve filmu Timecop (1994), v němž ji jako služební zbraň používal Max Walker (Jean-Claude Van Damme). (HectorHagman)
  • V 15. minutě, když si jde John (Karl Urban) objednat nového androida, slyšíme v pozadí skladbu „Personal Jesus“ od britské hudební kapely Depeche Mode, která vyšla v roce 1989 jako první singl ze sedmého studiového alba „Violator“. (Trajektt)

Reklama

Reklama