Fisk i Murdock zápasí s důsledky svých dřívějších rozhodnutí a Ben s Karen se přiblíží poznání Fiskovy skutečné minulosti. (Netflix)

Recenze (10)

BaronMartin

Podle mě zatím jedna z nejslabších epizod, jelikož je opět strašně cítit, že seriálu lehce dochází dech. Opravdu, zkrácení počtu epizod o takové 3 by bylo naprosto k užitku, jelikož by se razantně zlepšilo tempo. Pořád zde ale máme skvělé dialogy, velice pěkně natočenou akci a fajn postavy... až na Karen, která mě pořád spíš otravuje :D Aspoň finální moment a Wesleyho smrt byla výborná scéna. Jinak celkem taková slabší epizoda, ale stále se těším, co nám předvede finále. Hodnocení: 65% ()

aR3Zz

Opět trefa do černého! Hodně psychologický díl, přesto akční. I v této fázi série překvapuje a některé nové zápletky (jed z minulého dílu) zůstávají neobjasněny. A to tak, že nemáte ani potuchy. Co z tohoto dílu srší, jsou emoce. Zoufalost Karen je skoro hmatatelná, napětí mezi Murdockem a Nelsonem také. A také Karen dostane prostor na závěr - a že jej využije dokonale! ()

Hyssi

Za prvé bych řekl že jsem hodně rád, že v seriálu nejsou ohrané klíšé... Následovně bych řekl, že první půl hodina dílu byla absolutně zbytečná kecací sračka, ale pak se opět přešlo k akci a bylo to super. Následovně bych řekl, že charakter Karen jak už podle jména napovídá je úplná píča. Opravdu je mi hrozně nesympatická a hrozně mi vadí... Mám doslova chuť přeskočit dialogy s ní. Pochválil bych opět finální scénku, která je jako vždy neskutečná... Ale celkově zatím nejslabší díl... [60 %] ()

muti

Pri tejto časti som si všimol ako sa mi seriál celkovo páči - uveriteľné dialógy, žiadne fake teatrálne vystúpenia, konanie postáv, mimika, vystupovanie. Veľmi dôveryhodne mi prišlo aj hodnotenie Lelanda s Gao, sám nevedel čo si mal myslieť 🙂 v seriály Taktiež nie sú žiadne otravné postavy, práveže sú pekne vykreslené, aj s back story; či už ide o reportéra, alebo krajčíra. Hej, postavy dostávajú nereálny nářez, ale veď stačí pár chvíľ v meditácii a všetko je hneď lepšie. Môj tip je že za scénu so šampanským stál Wesley, avšak po poslednej konfrontácii to asi nebude také jednoduché 🤔 ()

Imrwere

Začíná to být opět lepší. Zejména postava Karen vychází z pomyslného stínu a její jednání na vlastní pěst je velice sympatické, jako ona sama. Opět se začíná přitvrzovat a jelikož se pomalu, ale jistě, blíží finále série, zcela logicky stoupají emoce. Některé pasáže jsou zamotanější, jiné zase dostávají smysl. Nezodpovězené otázky však stále tíží. ()