V mysteriózním thrilleru se skupina studentů medicíny snaží získat odpověď na otázku, zda existuje život po smrti. Opakovaně se dostávají do stavu klinické smrti, avšak stále nebezpečnější experimenty si na každém z nich vybírají svou daň... (Falcon)

Videa (6)

Recenze (259)

Marceloo

Pätica ambicióznych medikov sa rozhodne využiť znalosti z učebníc na vlastnej koži a vyskúšať nevídaný experiment. Chcú zažiť smrť a s pomocou spoločníkov chcú byť po pár minútach oživení. Tento experiment je pre nich zábavou plnou adrenalínu a dokonca zisťujú, že ich životy svojím spôsobom zlepšuje, ale po opakovaných pokusoch zisťujú, že nie všetko je také príjemné, ako to vyzerá, a že z ich výletov na druhú stranu si neprinesú len pozitívne objavy, ale aj temné zážitky. - V podstate úplne neškodný horor, ktorý je vhodný skôr pre nenáročných divákov k oddychu. Paradoxom je, že tu celkom dobre funguje všetko, až na jednu vec. A tou je hororová stránka, ktorá má byť klúčovou. PG-13 rating je v tomto prípade až príliš výrazný a ani jedna scéna nedokáže vydesiť. Herci sa snažili a spolupráca medzi nimi fungovala, miestami to bolo zábavné, napínavé, akčné a experimenty ma nútili rozmýšlať, čo sa asi tak deje, takže by som tento počin úplne nezahadzoval, aj keď by sa hodil skôr k vydaniu na DVD / Blu-Ray, než v kinách. + herečka z The Final Girls + herec z Mirrors + herec z Slasher + herečka z Wish Upon ()

Trevor

Aj keď si na pôvodnú verziu spomínam už iba matne a v blízkej dobe si ju pre porovnanie pozriem, ako sa bude dej odvíjať mi bolo jasné. Takže film mohol zaujať už iba hereckými výkonmi, kamerou, hudbou a prípadným nečakaným zvratom. Začnem od konca, nečakaný zvrat som čakal márne. Hudba bola fascinujúca hlavne v prvej časti filmu pri stave klinickej smrti a s ňou spojenými zážitkami medikov. Strašidelnejšie pasáže, ak to tak možno nazvať, tiež celkom obstáli. Kamera a efekty boli dobré rovnako pri zážitkoch na hranici medzi životom a smrťou. A kedže ani herecké výkony neočarili (na druhej strane neboli ani vysloveným sklamaním) tak ako výsledok divák dostane priemerný film na oddychové nedeľné popoludnie. Zaujímalo by ma, či v štátoch nacistických po premiére museli na lekárskych fakultách dekani prednášať o nebezpečí experimentu, ktorí vo filme študenti skúšali. Pravdu povediac neprekvapilo by ma to. ()

Havaj8

Zpočátku zábavný scífko, který bylo dokonce víc hororem, než jsem čekal. Jen bych čekal trošku víc kreativity v tom posmrtným životě. Zrovna od toho jsem si dost sliboval, že to vysloveně přeženou. V tu chvíli se to ale překlenulo v duchařinu, kterou jsem ani nevěděl, jak si vysvětlit. Samozřejmě v průběhu se to začalo objasňovat víc, ale tím to i dost ztrácelo dech. Všechno se až moc jednoduše dařilo řešit, prostě tomu chybělo víc umírání, řeknu to na rovinu. Kino distribuci by si zasloužilo spousta jinejch filmů. ()

silentname

Nakoľko som ešte nemal tú možnosť vidieť pôvodnú verziu filmu "Flatliners", tak sa nebudem púšťať do porovnávania, a jediné čo urobím je to, že ohodnotím tento film sám o sebe. Možno je to trošku výhoda a možno po zhliadnutí originálu svoje hodnotenie posuniem nižšie, no nechcem súdiť. V prvom rade som chcel tento film vidieť, nakoľko sa v ňom objavuje Ellen Page. A vidieť filmy s ňou je pre mňa povinnosť. Nech by to bola aj absolútna katastrofa. Tento film už stihol získať absolútne katastrofálne ratingy od amerických kritikov a všetci ho zakopávajú do zeme. Ja osobne si nemyslím, že je ten film až taká katastrofa. V rámci možností sú herci okey a myslím si, že Ellen Page tu funguje z nich najlepšie. A úvodná scénka mi naznačila, čím bude asi jej postava prechádzať. Nápad filmu, či už originálu alebo remaku je podľa mňa veľmi dobrý. Vedieť čo sa deje počas klinickej smrti a skúsiť to zdokumentovať je super nápad. Cestovanie za hranice ľudského chápania a vidieť, čo nám mozog po smrti ešte vysiela je super nápad. A rovnako je super aj to, že všetci budú nakoniec musieť bojovať so svojim vlastným vnútrom, alebo to nazvime lepšie, so svojim svedomím. Lebo práve to ich začne postupne prenasledovať. Držalo ma to v pozornosti, no mám pocit, že miestami som sa vo filme nudil. A prečo? Lebo používa klasické opozerané metódy strašenia. Kedykoľvek majú nastúpiť hororové elementy, tak to prestáva fungovať. Myslím si, že keby to viac udržali iba v role halucinácií a výčitiek a trošku psychológie do našich postáv, tak by to bolo lepšie. No jediné čo to ku koncu spraví je fakt, že príde to s riešením problému a bum. Už je pokoj. Len bolo by pre mňa zaujímavejšie, keby sme mohli do toho ísť hlbšie. Keby ich myseľ preniesla do tých momentov. Keby sme to s nimi prežili a pochopili ich rozhodnutia a podobne. A občas sa niečo stane, ale je to strašne málo na to, aby sme sa zaujímali o tých hrdinov. Miesto toho z toho urobili lacné skákačky a tie už nebavia dnes nikoho. Ale nápady a aj rozuzlenie je pre mňa solídne. Hodnotiac film sám o sebe teda. Nemyslím si, že sa k filmu vrátim, som rád, že som ho videl aspoň raz, no rozhodne si myslím, že Ellen Page má na to skončiť v lepších filmoch než je tento. Cítim trošku sklamanie, lebo som sa úprimne na film tešil a výsledkom je podľa mňa pozerateľný okey film, na ktorý čoskoro zabudnem. A to som od "Flatliners" nechcel. Hodnotenie: C+ ()

BMW12

Velmi dobrý námět na zfilmování. Tedy ve skutečnosti se nikdy nedozvíme jak to je, až po smrti, ale i tak je fajn o tom vidět film. Studenti medicíny se pokusí zjistit, jestli existuje posmrtný život. Avšak dostihnou je jejich hříchy. A začíná boj o život. Mě se film líbil, bylo to napínavé a chválím i herecké obsazení. ()

Zajímavosti (10)

• Film vznikol ako pokus o reštart, ktorý spustili v roku 2008 Michael Douglas a Stephen Susco - tí však chceli vytvoriť seriál. Vývoj sa potom oficiálne presunul z televízneho seriálu na celovečerný film v auguste 2011. (Arsenal83)
  • Natáčelo se od 11. července do 1. září 2016 a následně od 24. července do 1. srpna 2017 v Torontu a Oakville (Ontario, Kanada). (BMW12)
  • Vo svojich memoároch Pageboy, Page opísala nebezpečné a toxické pracovné prostredie na natáčaní. Ako uviedla, na pľaci bol prítomný rasizmus voči Clemons a "queerfóbia" voči nej od nemenovaného šéfa produkcie. (Arsenal83)