Eli

Zoufalí rodiče přivedou jedenáctiletého chlapce stiženého vysilující nemocí na odlehlou kliniku, kde má podstoupit experimentální léčbu. (Netflix)

Recenze (198)

Havaj8

Mírná duchařina o nemocném chlapci, kdy napětí roste každých 10 minut, takhle nějak si představuju horor od Netflixu. Ani na chvíli nemůžete nikomu a ničemu věřit, přemýšlíte na čí straně vlastně jste. A proto se k tomu ten konec hodí jak sviňa, absolutně jsem nečekal něco takovýho. Dlouho tu něco podobnýho nebylo a dal bych si říct i pokračováním. ()

Gilmour93

Claritine? Na tohle..? Obstojné v módu duchařiny, twist včetně netradičního domácího kolotoče velmi zábavný. Vodítka k němu buď rafinovaně svádí z cesty, když tušíte, že tu někdo lže, ale nevíte o čem (přesmyčka Eli, citát z bible na billboardu) a nebo pozorné diváky dovedou k cíli rychleji (jména dětských pacientů). A Livingdead je zase jednou vedle jak ta jedle. Pro tenhle film měl režisér příkaz zespoda.. ()

Fr

„ZACHRÁNÍM MU DUŠI“… /// Netflix film = (většinou) jedna hvězda. Tady Kelly Reilly. Sanatorium ve starým baráku a holčička co vylezla z vany v japonským hororu – takže malej kluk v místnosti s duchem. Slušná atmosféra… Trošku nám to logicky… ale pro dobro holčičky tvůrci udělaj cokoliv. Souhlas. Film pro sedm osob a překvapivý rozuzlení, který mě baví. Navíc ďábelský finále je efektní (ve stylu Rammstein). Hezký (stylový) jsou i titulky. Je to sice prkotina, ale i na tom je vidět, kdy to lidi myslej vážně. /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Táta hodně cestuje. 2.) Pusu vždycky dostávám na skafandr. 3.) Thx za titule "need4speed". /// PŘÍBĚH **** HUMOR ne AKCE * NAPĚTÍ ** ()

Cappuccino

Približne polovica filmu to skúša na diváka klasickými lakačkami, a tak som si myslel, že opäť dostanem len obyčajný priemer. Záver ma však milo prekvapil, a preto môžem dať Eli s radosťou o jednu hviezdu navyše. P.S. vôbec by som sa nesťažoval keby bola snímka na konci ešte o niečo brutálnejšia a skrátená o záverečný odchod autom. ()

TheEvilTwin

Nemocný chlapec alergický na svět podstupuje virovou genovou terapii ve starém domě spolu s doktorkou vedoucí výzkum, ale postupem času se ukáže, že to není až tak jednoduché a doktorka skrývá šokující tajemství. Film se téměř celou dobu drží v průměrných kolejích, občas pár lekaček, atmosféra se celkem pěkně buduje, ale to, co film dotáhlo na čtyřku, je excelentní konec, který bych nečekal ani ve snu. Přitvrdilo se, zabíjelo se a finální rozuzlení mě dostalo. Věřím, že o Elim se bude dlouho mluvit, protože za poslední dobu je to jeden z těch originálnějších kousků, jehož efekty navíc nepůsobí vůbec lacině, a tak jako výsledek nečekaně překvapil. ()

• Společnost Netflix získala distribuční práva na tento film od Paramountu, když studio údajně nemohlo přijít na to, jak film uvést na trh. (LUKICKK)
  • Scenár k filmu bol zaradený v roku 2015 na čiernu listinu (ročný prehľad najobľúbenejších scenárov, ktoré zatiaľ nevznikli). (Scraffy)
  • Kořen Tannisu původně vymyslel spisovatel Ira Levin pro román „Rosemary má děťátko“. (LUKICKK)