Ve strhujícím thrilleru režiséra filmu Na život a na smrt hraje Mark Wahlberg agenta elitní jednotky CIA Jamese Silvu. S pomocí špičového supertajného týmu musí Silva dopravit „zásilku“ (Iko Uwais), která disponuje životně důležitými informacemi, na leteckou základnu dřív, než dorazí nepřítel. (Magic Box)

Videa (15)

Recenze (264)

MoiJe

Asi najnesympatickejsi hrdinovia akych svet pamata, len na seba kricia za madafaking blbosti, pustaju trapne radobyhlasky a metafory a polku casu ani nechapem preco a naco. Uz som to sla vypnut, ked sa docitala ze dalej nasleduje akcia... zostrihana ale tak, ze ma clovek chut dat obrazovke pastou. A ze zeny vedia byt smrtonosne - what else is faking new, Maggie?! Proste cele zle, ta 1* je za Uwaisa. ()

3DD!3

Vládní Člověče nezlob se nedopadlo podle představ jednoho rodiče, tak to někdo pěkně slízne. Americká sebekritika řízlá indonéskou krvárnou vypadá v Bergových zručných rukách skvěle. Každá postava je ve své podstatě záporná ať si mává jakou chce vlajkou. Wahlberg je celou dobu za argoantního zmrda s krutě realistickým pohledem na svět, což z něj nedělá úplně tradičního vypravěče. Uwais zdatně sekunduje i když má prostor jen v jedné větší bitce. Škoda že chybí výraznější scéna, nebo něco co by se dalo opravdu vypíchnout. Náboje padají, mrtvoly se vrší a nad bojištěm se nese pouze zvuk bublavého chroptění. Skvělý scénář, stopáž tak akorát. Víc takových filmů. ()

Derek

navrat k prijemnej jednoduchosti a priamociarosti akcnakov z 80tych rokov. akcia slusna i ked skoda zbytocne frenetickej kamery (v the kingdom to berg ukociroval lepsie). berg bol chvilami povazovany za nastupcu/priameho konkurenta baya, co sa tyka financnej vykonosti filmov bay vyhrava na celej ciare, ale bergove filmy su pozeratelnejsie a neprekracuju zabijacku 2-hodinovu dlzku... ()

Wysch

Mám takovej dojem, že se mi to vlastně po zhlédnutí i celkem líbilo, bylo fajn vidět Ika v netypický roli, se kterou si imho poradil, ale s odstupem času (protože jsem líný prase a zapomínám už psát i komentáře) musím přece jenom Dvacátou druhou míli označit za průměr,v němž byl totálně zabitej potenciál obou hlavních protagonistů. Zapamatovatelnej po delší době je tak jen ten happy end. ()

salalala

Strašlivě nezajímavý a nevýrazný snímek. Peter Berg se tentokráte snaží o něco trochu jiného, než je u něj zvykem, výsledek je ale horší. Poctivá béčková atmosféra tu funguje, všechno má svižné tempo, problém je ale v příběhu, který by rád byl něčím víc než obyčejným thrillerem, takže v závěru předvede twist, který dojem trochu zkazí. Moc nepotěší ani několik logických lapsů a nesmrtelnost hlavního hrdiny, která je chvílemi do očí bijící. Berg dělá, co může a dějové nedostatky se snaží zakrýt akcí, která má spád, místy jí nechybí adrenalin a občas je snímána přes bezpečnostní kamery, což příjemně osvěží. Je ale prazvláštně sestříhaná, takže chvílemi se na ni dost obtížně dívá. Mnohem větší škoda je, že když už je ve filmu Iko Uwais, není moc využit, akčních scén tu má zoufale málo a jeho potenciál nedosahuje ani skutečné poloviny. Mark Wahlberg je dobrý, jeho charakter tentokrát ale není tak sympatický, takže si k němu divák hledá cestu trochu obtížně, ale nakonec se to asi většině z nich podaří. O ostatních asi nemá cenu se moc bavit, protože ani solidní Lauren Cohan, ani Ronda Rousey tu nejsou tak dlouho, aby něco zásadního předvedly, John Malkovich je pak vysloveně na ozdobu. Mile 22 není vysloveně špatný film, jeho osudu v kinech se ale nelze divit, protože není nijak výrazný a v podstatě nemá divákovi moc co nabídnout. 60 % ()

Zajímavosti (9)

• 5. února 2018 se během natáčení v Kolumbii objevil i kolumbijský prezident Juan Manuel Santos. Režisér Peter Berg mu dokonce nabídl, jestli s ním nenatočí jednu akční scénu. (ČSFD)