Mary

Hlava rodiny David (Gary Oldman) koupí v aukci jachtu a doufá, že zahájí nový obchod s lodní dopravou. Jachta Mary by měla být pro něj a jeho rodinu šťastným začátkem. (Canal+)

Recenze (22)

Flopik

Toto mohlo byť také dobré, obrovská škoda že sa toho neujal niekto schopnejší.Ducharin je veľa ale nie v takomto štýle, malá loď, more a strašidlo. Lakačky nefungovali teda vôbec, nebolo ich mnoho a keď boli tak trvali asi stotinu tým pádom ste poriadne ani nič nevideli. No a to je aj ďalšie mínus že strašidlo sa vôbec neukázalo v plnej kráse. Postavy sympatické (Stefanie mohla byť v tých bikinách častejšie). Koniec nič moc. No 38% je naozaj málo , videl som o mnoho horšie filmy takže tie 3 tomu dám. ()

Morholt

Předpokládám, že původní Goiův záměr byl vytvořit psychologický horor, kdy na osamocené plachetnici postupně propadají členové posádky šílenství, ale to se moc nepovedlo. Největším problémem jsou nezajímavé postavy, které by měly sloužit jako klíč pro jednání zlotřilé entity, jenže díky absolutní povrchnosti tomu tak není. Uvítal bych i víc informací o strašidlu. Námořnická říkanka v úvodních titulcích je fakt málo. Samotné dění na jachtě také ničím neoslní. Dvě avizované lekačky a trochu snesitelný závěr je hodně málo. Jediný, kdo nezklamal, jsou herci. Oldman a Emily Mortimer odvedli svůj vysoký standard a to i přesto, že neměli pořádně co hrát. Goi mě nijak neoslovil ani tentokrát. 25% ()

kaylin

Americký snímek „Mary“ má hezké herecké obsazení, docela zajímavý tajemný příběh, ale trochu padá na tom, že se zde hodně hraje na efekt a pod ním toho moc není. Když se ale necháte ukonejšit tím efektem, máte před sebou celkem snesitelný hororový snímek, jemuž pomáhají právě profesionální herecké výkony. I přesto to není horor, který byste si dlouho pamatovali. ()

JASON_X

Upír z Feratu jezdil na krev, tahle jachta má zase nejen duši, ale i ducha, resp. zloducha. Námět fajn, zpracování extrémně nezáživné a mizerné. Zoufale nudné středoproudové postavy. Dvě k smrti otravné holky - mladší rádoby roztomile kuňká jako žába, starší blbka chce ze všeho nejvíc mít kérku; neví sice jakou, ale hlavně mít nějakou kérku. Bojfrend blbky, už od pohledu blb jakbysmet. Vcelku přitažlivá matka, ale husa. Plus vyšeptalý old man taťka Oldman, který chce být mocinky keptn, je to totiž jeho bigdrým. Půl hodiny banálních kydů, banálních scén a banálního rodinného štěstíčka jedné banální rodinky a jejich banálních známých. Naprosto totálně k zblití. Dál je to jen o malinko lepší, protože spousta dalších kydů a rodinných scének je občas proložena nějakým tím digitálním bu-bu-bu, ovšem na úrovni pro děti a mládež od 10let. Už dlouho jsem u filmu nebyl takhle znuděný. Po použití ihned do koše a uzavírám mou oblíbenou frází - jedna za to, že jsem už viděl ještě větší sračky. ()

*CARNIFEX*

Čakal som to ďaleko horšie. Ono samozrejme, nejedná sa o nijak prevratnú ducharinku, odohrávajúcu sa na lodi, no pár zábleskov sa nájde, pričom kvalita spracovania nie je taktiež na zahodenie. Je to proste taký malý, nenáročný počin v rámci žanru, ktorý neurazí, no taktiež nemá zbrane, aby prekvapil. ()

• Když Mary (Chloe Perrin) vpluje na Andros, objeví se hornatý ostrov. Na ostrově Andros však takové hory nejsou. (Johnny.ARN)