Reklama

Reklama

Šokující odhalení

  • USA Bombshell (více)
Trailer 7

Skupina žen vytáhne do boje proti zakladateli Fox News Rogeru Ailesovi. Nelíbí se jim jeho obtěžování na pracovišti. (Filmbox)

Videa (19)

Trailer 7

Recenze (137)

Real Tom Hardy 

všechny recenze uživatele

"TO GET AHEAD YOU HAVE TO GIVE A LITTLE HEAD." ----------- Stále je to bez debaty do neba volajúci odpad, sám som si však nasral do kapusty, lebo som si myslel, že to bude miliónkrát horšie, že to bude až tak zlé, že teraz, po zhliadnutí, proste odpad dať nemôžem. Po filmárskej stránke sa, prirodzene, nejedná o najhoršiu robotu, o tom žiadna. Lithgow hrajúci Ailesa je fenomenálny, blonďavé trio taktiež ide slušné bomby, pričom pri Theron sa môžeme baviť o výkone roka, Margotka vynikajúca. K "posolstvu" filmu sa vyjadrovať nebudem, lebo je také sprosté a naivné, až si nevidí za horizont svojho žihadla a topí sa vo vlastnom pokrytectve a autentickejší doják vie lepšie urobiť aj Inga Lindström. A pre tých, ktorých by náhodou zaujímal tento stokársky, zbytočný príbeh viac, odporučím radšej Gibneyho doku Divide and Conquer. ()

Gilmour93 

všechny recenze uživatele

Aby byl zlomen prut vilného Jabby Hutta, musí být ženy jako pruty Svatoplukovy. A že je odškodnění nižší než odstupné? Nebrečte, samy si za to můžete.. Recount a Game Change už ukázaly, že Jay Roach tohle umí. Pod nánosy make-upu a palbou Randolphova slovometu se ani tak neodehrává drama o tom, jak je těžké postavit se mocným, jejichž chleba jíte, ale o tom, že je všechno na prodej. Pracovní pozice, sebeúcta, mediální prostor, politický kandidát i pravda. Rozpolcená Amerika je na scestí a jen tak se z něj nevyhrabe.. U nás se naštěstí tohle nemůže stát. Nedokážu si představit, že by se v kanceláři Vládi Železného Tittelbach s Poulíčkem svlékli do trenek a dělali piruety. Tady se vždycky sázelo výhradně na odbornost.. ()

Reklama

marhoul 

všechny recenze uživatele

Nečekala jsem mnoho a líbilo se mi to velmi. Tohle bude na delší lokte. K #játaké zaslepené sympatie nechovám, důvodem bývá klasické rozuzlení. Po finanční náplasti mají dámy svůj, osobnost devastující, problém zahojen, stejně jako postava, kterou ztvárnila Nicole Kidman. Veřejná satisfakce a prachy. Zvítězila? Vážně? Navíc řadu incidentů vytahují zneužité ženy dvacet let po té. Chápu, že jinak to nešlo, jenomže ono to působí všelijak i na ženy samotné, natož na přiblblého mača z Dubiny, který si vypíjí palici každé volné dopo nebo odpo (záleží od šichty) ve Vendě. Udělaly to pro kariéru, chtěly popularitu, role, prachy, ceny, těžily z toho roky, já říkám (zanícené feministky a feministé prominou, nechci se nikoho dotknout), na jejich místě bych osobně s ničím takovým nikdy ven nevylezla, cítila bych se jako prostitutka. Raději bych se užírala, než bych se veřejně přiznala k regulérnímu výměnnému obchodu, protože on to prachsprostý deal byl. V tom mají, naneštěstí, prasáci, kteří je zneužili, pravdu. Forma děsná, situace příšerná, ano, ale pakliže se s někým jdu dobrovolně vyválet na hotelový pokoj proto, abych hrála v největších trhácích Hollywoodu, jiné skóre mi z toho těžko vyjde. Ale jak říkám, takto to cítím já. Ne tak ambiciózní, žiji jiný život, běžný život, však také vystavena kdečemu ve velkém kolektivu (jako většina žen dnešní doby, proto je to téma palčivé, aplikovatelné do obecné roviny, manželky-zlatokopky nevyjímaje) , v němž muži mívali dlouhá desetiletí výrazně navrch, kde vládli. Mám asi výhodu, protože ke mně se pánové chovají v drtivé většině případů tak nějak automaticky jako gentlasové, kteří chtějí udělat dojem (všechna čest, chválím, je to skvělé!) a pokud ne, uzavřu: šovinistický blb, jeho drahou lituji. Nemám problém se verbálně vymezit , však dál se tím nijak netrápím. Naštěstí mi nikdy primitiv nešéfoval. Ovšem, vždy hraje roli povaha, (feministky, feministé, přírodní ženy a jiné citlivější duše opět prominou) vzhled, ale hlavně NADHLED. Dobře vím, že každá žena se s tímto úskalím vypořádává po svém, je v tom hodně proměnných, může narazit na kohokoli. Nebo já měla celý život nevšední kliku a proto se na to dívám svou optikou. Je záslužné, že se o těchto věcech hovoří, že vznikl film, že se tlačí na to, aby se pánové chovali slušně, že se ženy brání, chtějí se prosazovat na základě schopností, nikoli přes postel, jako kus svlečeného masa komukoli po vůli. Tyto společenské změny nějak začít musely a ačkoli mám k metoo nemálo výhrad, zdravý rozum dokáže uznat, že toto důležité téma je. Film problematiku vystihuje dobře a dámy v hlavních rolích byly vynikající! Co si k reportérkám arogantní nadřízení dovolili, je kapitola další. Za to by měly padat tresty, ne je pouze sesadit z postu, zajištěné odeslat na odpočinek a cvakat za ně zneužitým ženám „bolestné“. Jsou to prasata, která by měla čumět na dvůr přes mříže. Stát se to našim dcerám, všichni se vzácně shodneme, že takto tedy NE! Na stranu druhou v tomto únavném elaborátu ještě zmíním, že každý dělat všechno nemůže. Ačkoli je to momentálně taková ta ultralevicová móda, díky které vyzobávají bezpracně a s úsměvem populisté, nacisté, či bývalí estébáci desítky procent hlasů demokratickým stranám, neboť masu lidí vcelku pochopitelně vytáčí například ambice děvčátek zpívat v chlapeckých sborech, jež fungují jako chlapecké od středověku, nebo ženy v profesi zásahových hasičů, ortopedů, bagristů či dirigentů, také pějící vousaté zpěvačky se nesetkávají se všeobecným pochopením, ani tlaky na omezení přijímání masité stravy, či cestování letadly, inu bude trvat ještě dlouho než si neohroženě zádumčiví, věčně studující, hipsterští, veganští mládežníci nad svým avokádovým latté uvědomí, kam až své společenské nároky vyšroubovali a obávám se obávám, aby nebyli zaskočení, že planeta jakože nakonec dobrý, ale kdo že nám to na ní zbyl.. Což o to, my masožravci, pochlastávající kuřáci, příležitostní lehcí feťáci už budeme mít dávno v lebce burtonovskou žížalu, ale oni si to tady, s tou svojí příkladnou životosprávou, budou užívat do stotřiceti. O tom jindy. Narážím na to, že žena na obrazovce atraktivní být má. Šéfové televizí oprávněně hodnotí vzhled, účes, výšku, hezké nohy (ne tak, jak to bylo podáno zde, kdy trefně vystresovaná Margot musela vyhrnout malé černé až po pupek), ale v této branži vizáž důležitým kritériem je. Brojení proti něčemu takovému mi přijde ulítlé. Marika z hladového okna by asi neskončila v hladovém okně, kdyby televizní politické debaty mohla dělat každá, která děsně chce, může a tedy, aby nebyla diskriminovaná, logicky musí.. Nevidím problém, že ve FOX musely ženy nosit šaty a vystavit své dlouhé nohy v záběru. Tady už řvoucí fúrie jely to svoje, co nemusím zase já. Záběr na krvavý puchýř na patě, co by znak neúnosného pracovního utrpení mě pochopitelně pobavil. Kdo dočetl až sem, má můj obdiv. ;) Mějte se fajn. () (méně) (více)

mkubalikova 

všechny recenze uživatele

Na #metoo je jedna pozitivní věc: nad obtěžováním se přestaly zavírat oči a začalo se o něm mluvit. Na těch holkách (ve skvělém podání Charlize Theron, Margot Robbie a Nicole Kidman) je vidět strach a stud, přesto dlouhou dobu mlčely. Teď už se ti hajzlové bojí a nikdo si takové chování nedovolí. A pokud ano, prostředí se natolik změnilo, že oběti můžou vystoupit. Co mě ale sere, pokud to nějaká kravka použije ke svému obohacení a očerní slušného chlapa. 70% ()

Streeper 

všechny recenze uživatele

Herecké blonďaté trio Charlize, Nicole a Margot překvapilo. Příběh mi vůbec nic neříkal, o ničem co se ve filmu děje jsem nevěděla ani nikde nečetla. Ale I tak mě to bavilo. John Lithgow byl úžasný, úplně jsem koukala, vypadal trochu jako Winston Churchill v The Crown. Charlize byla skvělá, podle mě nejlepší z celého tria, její scény mě bavily. Margot ztvárnila loupočkou a naivní pracovnici skvěle, její nominace je take zasloužená. Její scény mě dojímali a velice jsem s ní soucítila. Nicole podle mě byla nejhorší, ani se mi nelíbilo jak vypadala, jak jí nalíčili, ta paruka byla děsná. Její postava mi navíc byla velmi nesympatická. Celkově je film skvělý, trochu politický, ale hlavně se věnuje aktuálnímu tématu sexuálnímu obtěžování a navíc v jedné z největších televizních společností FOX. ()

Galerie (272)

Zajímavosti (16)

  • Postava Kayly Pospisil (Margot Robbie) nebyla jako jediná napsaná podle skutečné postavy. Jedná se o kombinaci několika stutečných osob, která byla vytvořena pro zjednosušení vyprávění. (Chevees)

Reklama

Reklama