Parta přátel si pro legraci nainstaluje aplikaci, o které se tvrdí, že umí předpovědět čas zbývající do smrti. Je to trapný pokus o žert nebo již každému začal děsivý odpočet? (Vertical Entertainment)

Recenze (229)

Vančura

Zpočátku mě to překvapivě dost bavilo, ale s postupujícím dějem mi to čím dál víc přišlo jako strašná sračka a samotný závěr je vyloženě hrozný. Stupidní je to i v nejrůznějších detailech, jako když si např. postavy ve filmu nainstalují do telefonu ústřední aplikaci o velikosti 60 GB (!) během několika vteřin. Za moc nestojí ani obsazení a herecké výkony, obzvlášť Jordan Calloway je doslova tragicky nemožný. Btw. bylo mi řečeno, že ta aplikace Countdown prý existuje, což jsem následně ověřil v App Store - skutečně tomu tak je, což mě neuvěřitelně nadchlo. ()

MM_Ramone

Filmy zo série "Nezvratný osud" (Final Destination) sú niečo, na čom som sa vždy dobre pobavil. Videl som všetky diely a viac menej som bol so všetkými nadpriemerne spokojný. A tak, keď som si v niektorých komentároch prečítal, že titul "Appka: Stiahni a zomrieš" (Countdown) sa nechal výrazne inšpirovať touto mojou obľúbenou horrorovou sériou, skúsil som si ho pozrieť. Čakal som nerovný súboj so smrťou. Snahu vymaniť sa z rúk osudu. Svojim spôsobom som to aj dostal. Námet o aplikácii, ktorá dokáže určiť presný čas smrti tomu, kto si ju stiahne do mobilného telefónu. Nie je dobré poznať, kedy si po vás príde smrť. V porovnaní s "Nezvratným osudom" je to slabé, ale inak to za jedno pozretie stojí. Jednoduchý americký béčkový horror pre puberťákov a adolescentov. ** ()

Lachtaan

Přes typickou šablonu chabých horůrků, které se každý rok točí jako na manufakturním páse, jsme loni v říjnu dostali další kousek, jenž trailerem navnadil na poměrně zajímavou podívanou. Ta se nakonec dostavila jen zčásti, jelikož každý, kdo už za sebou má nějaký ten lepší i horší horor, dokáže s klidem předpovědět větší množství nadcházejících scén. Bojím se, že jestli se dostaví dvojka, tak už se dostaneme do béčkových vod. ()

pornogrind

Rozjezd filmu nebyl špatnej a celkem mě i chytil. Postupem času mě ale film začínal víc a víc nudit. Vše je završeno trapným závěrem. Neříkám, že se na to nedalo podívat ale odvařenej z toho určitě nejsem. Snímek nepobral ani moc originality celý se to veze ve stylu Nezvratnýho osudu. Navíc mi některý pasáže i postavy přišly docela vtipný. Je jen otázkou jestli to bylo záměr. ()

PodPantlofak

Přijde mi že do dnešních hororů co jdou do kin se cpou zbytečné komediální prvky. Horror sám o sobě je vcelku přijatelný, tvůrci vzali "moderní" dobu a udělali z toho koukatelný film. Jen mi tam trochu nehraje na černá magie. Stejný pocit jsem měl u filmu Černé Vánoce, také tam hrála svoji roli a já se ne a ne s ní vžít. Prostě mi ta magie v těch hororech svým způsobem vadí. ()

Zajímavosti (11)

• Ve chvíli, kdy se prodavač elektroniky snaží hacknout do aplikace „Countdown“, je zmíněn seriál Hra o trůny (od r. 2011). (zamiokulka)
  • Aplikácia, ktorá je použitá vo filme, naozaj existuje. Vlastní ju štúdio a slúži na propagáciu filmu. (Game90)