Marc a Steven musí propátrat své vzpomínky a nalézt pravdu. Jinak jim hrozí zatracení v podsvětí. (Disney+)

Recenze (44)

William_

Pokud si od začátku seriálu nesednete s hlavní postavou, logicky Vás nemůže zajímat ani "hluboká psychologická sonda do života rozpolceného hlavního hrdiny" jak zde trefně píši kolegové v ostatních recenzích. Bohužel jsem na té druhé straně barikády a nemohu tak většinu věcí docenit. I tak se jedná o ten originálnější snímek, který Marvel ve své seriálové tvorbě vytvořil. ()

Sany33

Príbeh: Mark a Steven sa nachádzajú v Egyptskom očistci aby Hrošia bohyňa rozhodla či sú vyrovnaný alebo nie. Musia pred sebou odhaliť najtajnejšie tajomstvá toho druhého a tak spasiť svoju dušu. Prevedenie: Konečne sa začína hra na city a v tom je Marvel jednoducho geniálny. Mark musí dať všetky karty na stôl a konečne sa nám odhaľuje celé pravda o MoonKnightovi v celej svojej kráse. Aj napriek počiatočnej nedôvere som si túto časť celkom užil. 90% ()

dr.horrible

Ja proste nevim. V určitých momentoch je to silné, ale rovnako ako celý seriál (možno s výnimkou skvelého druhého dielu, u ktorého to - z pochopiteľných dôvodov, beriem ako pozitívum), ide o výťažok rôznych už videných vecí, je to strašne nesúrodé, a kto je vlastne cieľovka? Psycho depka s týraním detí a do toho hrošica z Madagascaru, lol. 70% ()

Elio

Možné SPOILERY. Pořád si nejsem jistá, jestli vše, co Marc/Steven prožívá, není náhodou jen iluze vytvořená Arthurem. Ať tak či tak, jde o cestu, kterou náš hrdina jednoduše projít musí. Dostává se nám díky tomu emočně silné epizody, která je místy dost tíživá, ale tak jaksi pod povrchem, a která nás v mnohém učí, že v některých momentech našeho života přijde čas odkrýt to, co ukrýváme do podvědomí, abychom mohli, srovnaní s chybami i ranami, kterými jsme prošli, jednoduše jít dál, trochu lehčí a snad i smířenější. Moon Knight se skutečně vydal směrem, který jsem od něj ani trochu nečekala. A jsem opravdu ráda, že mě takto netradičně, i když trochu vážněji, než jsme u MCU zvyklí, překvapuje dál. ()

Filmyx

Tak nevím, jestli jsem sledovala stejný díl ( potažmo seriál) jako ostatní. Skoro nulová akce, od půlky se akční hrdina (což on stejně není, když už to vypadalo na pěknou adrenalinovou scénu, tak se blbeckovi zatmí a pak střih a je po ptakách, už jen drží zkrvavený nůž) změní pouze na těžkého psychouše s přemírou ubohých slz... Spouta keců a skutek útěk, nuda! ()

Zajímavosti (15)

• Když Marc (Oscar Isaac) popíjí, je za ním cedule s nápisem „Waterson Food & Liquor“. Jedná se o poctu Trevoru Watersonovi, který se dosud podílel na produkci všech MCU Disney+ seriálů. (Kubaaa97)
  • Ve scéně, kdy je Marc (Oscar Isaac) v pokojíčku, si můžeme všimnout kosmonauta ve skříni. Jedná se o odkaz na jednu ze svých osobností vesmírného dobrodruha z komiksové série Jeffa Lemira. (Kubaaa97)
  • Na lodi si můžeme všimnout několika paviánů. Jedná se o odkaz na Babiho. Babi byl vnímán jako krvežíznivé božstvo podsvětí, Duatu. Je vyznačen jako požírač duší, poté co zemřelý neprošel testem vah boha Anupa. (Kubaaa97)