Mladý Wallander

• Velká Británie Young Wallander (více)

Série(2) / Epizody(12)

Nové zpracování případů mladého policajta Kurta Wallandera ve Švédsku roku 2020. (Netflix)

Recenze (27)

petikacka

Jelikož jsem sledovala "starého" Wallandera s Kenethem Branaghem, tak "Mladého" jsem si nemohla nechat ujít. A udělala jsem dobře, protože je akčnější, cílí na mladší publikum a je méně kostrbatější než "starý". Má výbornou a hodně zamotanou zápletku a Adam Pålsson je fuckt sympaťák. Konec by se jednomu mohl zdát blbý a mohl by se i nasrat, ale zato je uvěřitelnější, poněvadž to takto povětšinou v životě opravdu končí. Za mě 90% ()

clara.bow

Knihy o Wallenderovi  Henninga Mankella jsem nečetla, ale přiznávám, že se mi práce některých skandinávských spisovatelů líbi. Za mě je koukatelná nejen první serie, ale s odstupem času i ta druhá. Představitel Kurta - Adam Pålsson je sympaťák a některé z dalších herců, jako skvělý Richard Dillane, známý ze Hry o trůny, jsem už měla možnost vidět v jiných seriálech. Žádné veledílo, ale jak jsem psala, dívala jsem se a byla zvědavá, kdo je vlastně vrah...takže, docela ucházející 2.serie... ()

Marigold

Tohle je hezky vypadající a nazvučený omyl. Mankell byl sice levičák, ale nikdy naivka, jeho příběhy šly na dřeň a nebály se pojmenovávat pasti švédské společnosti. Harris uplácal naivní báchorku s dvojrozměrnými ideologickými šablonami, ve které se celá policie Malmö řídí intuicí žárlivého začátečníka. Vraha odhadne scandinoir veterán ve druhém díle a pak už se může jen bavit tím, jak bezradné je vyprávění. Adam Pålsson je nicméně dobrá castingová volba, použítím songů Seinybo Sey nikdo chybu neudělá a Volvům to na obrazovce sluší... trochu málo, ne? ()

Young Wallander sice nepřináší nic nového,ale jako oddechová detektivka - i když trochu průhledná - funguje úplně v pohodě.Wallander je sympaťák,i když v rámci svoji extrémní zásadovosti chvílemi leze na nervy.Trochu škoda,že seriál není ve švédštině,ale vzhledem k tomu,že jde o Britský seriál se to asi dalo čekat...70% ()

Zlty_Dodo

Pozitíva: vcelku napínavé, hlavné postavy sympatické.. Negatíva: ĎALŠÍ VÝCHOVNÝ PROGRESIVISTICKÝ blábol, kde migranti sú vlastne obete, lebo musia vraždiť, tmavý policajt s vierou v lepšiu spoločnosť je zbitý odporcami migrácie (vo filme klasicky nazývanými nacistami), jeho kamarát je povýšený a je mu vyčítané, že len preto, že je biely privilegovaný, šéf černošského gangu je vykreslený ako frajer, ktorý udržuje poriadok a disciplínu a pomáha polícii ako mu sily stačia.. no.. čítal som pár kladných hodnotení na seriál, vysoké hodnotenie má od dievčeniec, lebo Kurt je peknučký chlap.. ()