Dívka se po přestěhování do nového města stane svědkyní bizarní vraždy na večírku, kterého se zúčastní. Navíc začne mít podivné vize a nezvyklé touhy. (Netflix)

Recenze (93)

Morholt

I když je to erko, tak jsem měl skoro neustále pocit, že se koukám na horor pro děti školou povinné. Jako ne že by se na to nedalo koukat. Herecky je to celkem fajn, jakous takou atmosféru si to drží a nakonec i ta CGI potvora se dala přežít, ale kdyby se tam někde zpoza stromu vyloupli Zilvar z chudobince s Péťou Bajzou, vůbec by mě to nepřekvapilo. Navíc i když se tvůrci krve neštítí, tak scény s největším potenciálem kamera nezabrala, což je škoda. Autobusová řež měla být lahůdková. Prostě jsem z toho poněkud rozpačitý a proto volím zlatou střední cestu. 50% ()

pornogrind

Přiznám se, že filmům o zombie, upírech a vlkodlacích se poslední dobou spíš vyhýbám. Ale vlkodlaci z Norska to mi znělo celkem slibně. Realita už pro mě tak slibná nebyla. U mě tenhle film nestojí ani za delší komentář. Jen se neubráním určitýmu srovnání. Říkal jsem si, že když se po čase vracím k pro mě né moc oblíbenýmu tématu lykantropie, že rovnou sfouknu i Eight for Silver(2021), kterej jsem už delší dobu odkládal. A když tyhle dva film srovnám tak u mě jasně vítězí netradiční vlkodlaci ze starší doby(Eight for Silver). Tihle novodobí, digitálně otřesně provedení vlkodlaci jsou spíš pro smích. V Eight for Silver byly taky digitální bestie ale rozhodně nepůsobily CGI efekty tak směšně jako tady. Navíc měl Eight for Silver i dobrou myšlenku a příběh. Tohle moc originality zrovna nepobralo. Pro mě ztráta času. Dávám jednu stříbrnou kulku z milosti. ()

b.dragonfly

"Všichni vlkodlaci mají svůj příběh. Toto je ten norský." Tak tohle mi příjemně sedlo a jsem za to ráda, protože pokusy o vlkodlaky/upíry atd. většinou nebývají úplně vydařené. Sedmnáctiletá Thale se právě přestěhovala s rodinou do městečka Nybo, protože její matka má novou práci u místní policie. Krátce poté je na plážové párty s místními mladíky brutálně zavražděna studentka, čemuž je Thale svědkem. Nikdo neví, kdo to udělal, ale stopy naznačují, že by to mohlo být zvíře. Možná vlk. Při vyšetřování vyjde najevo, že možná mají co do činění s něčím úplně jiným a neznámým. Zároveň Thale začíná vidět nápadné věci a chová se divně. A úplněk se blíží... Ani chvíli jsem se u filmu nenudila, za mně prostě povedená vlkodlačina. ()

Chrustyn

V rámci vlkodlačích hororů celkem podařený kousek. Trpí na slabé triky a nepřesvědčivé herce, ale zdárně dohání atmosférou, hlavně díky norským lesům. Škoda malého rozpočtu a režisérské nezkušenosti, díky čemu mohli třeba scéna z autobusu vyjde na prázdno, přestože to mohl být jeden z vrcholů celého filmu. Pořád ale snesitelné. ()

od norského netflixáckého béčka se asi těžko dal čekat zázrak a výsledek je tak koukatelná vlkodlakárna s řídkou atmosférou, nějakými těmi rodinnými hodnotami, relativně slušně vypadajícím vlkodlakem (na podobnou produkci) a samozřejmě bez krve, nejspíš proto aby u vlka vikinga mohly usínat děti ve školce při poledním klidu. Horor to zcela určitě není, protože bát se tady opravdu nebudou ani pětileté děti, ale jako moderní fantasy to nakonec celkem ujde...50% ()

• Hlavní hrdinka Thale (Elli Rhiannon Müller Osborne) trpí tzv. heterochromií neboli symptomem různobarevných očí (velmi vzácná genetická porucha). Pravé oko má oříškově hnědé, zatímco levé oko je jasně modré. (Haymar)