Poslední recenze (926)
Kulky spravedlnosti (2019)
Tuhle šílenost budete milovat nebo nenávidět, nic mezi. Málo který film vám naservíruje 12 plot twistů za minutu. Neskutečná porce bizáru.
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
Po delší době marvelovka na kterou nebyl cringe se dívat. Kdyby si marvel v poslední době držel alespoň tenhle standard tak bych se asi nezlobil, ale tu soft sračkiádu si mohli odpustit.
Ant-Man a Wasp: Quantumania (2023)
Slabota a zase slabota....Narozdíl od nových GoG vol.3 nový antman pokračuje ve šnůře toho marvel dna.