Poslední recenze (1 864)
Fallout (2024) (seriál)
Hry (Fallout 1 a Fallout 2) jsou to nejlepší, co jsem v životě hrál a seriál si drží tu správnou atmosféru, ten správný vtip. Ano, příběh není dokonalý, ale stačí, abych se ... kurva ... nemohl dočkat dalších dílů.
Fargo - Season 5 (2023) (série)
Po nejslabší 4. sérii jsem se trochu bál, ale tohle je pravé kulervoucí Fargo. Perfektní casting, silný příběh, drsné scény, žádné ústupky před náročnými tématy. Jedna zajímavost - jeden z tvůrců je Thomas Bezucha a jedna z důležitých postav skončí bez ucha. Náhoda? Nemyslím si! :-D
Brooklyn 99 (2013) (seriál)
Hlavní hrdina je odpuzující. Průměr dvě (slabá, někdy spíš trapná) pousmání za 20 minut je sitcom tragicky málo. A to mi to doporučila ChatGPT. Už AI nevěřím :-D
Poslední deníček (1)
Milý deníčku...
Milý deníčku... seru na tebe.