Recenze (85)
Sněžné bratrstvo (2023)
Docela zklamání, i když je fakt, že ani Přežít jsem nedal plnej počet. Co osobně považuji za TOP věc je dokument s přeživšími Žiji - Přežil jsem havárii letadla v Andách
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Tohle pouštět v kině, tak to tam lidi podpálej... #dalšízbytečnejfilm
Modrooký samuraj (2023) (seriál)
Famózní soundtrack jehož kvality vyjdou plně najevo až při jeho samostatném poslechu. Spolu s Oppenheimer to nejlepší co jsem letos slyšel. Plus parádní příběh a animace. Must See!
Zaklínač - Cena chaosu (2023) (epizoda)
Celý to psal asi nějaký schizofrenik, nic tam na sebe zase nenavazuje. Jen série zmatených scén. Konec...
Zaklínač - Z deště pod okap (2023) (epizoda)
Ty dialogy jsou něco naprosto šílenýho.
Zaklínač - Každý má nějaké úmysly, jenže pak dostane do zubů (2023) (epizoda)
Lidi se tam náhodně potkávají na cestě jako kdyby se to odehrávalo někde v Třebíči...
Zaklínač - Umění klamu (2023) (epizoda)
Konečně konec... #ohwait :(
Zaklínač - Pozvání (2023) (epizoda)
Nedává to smysl, kostýmy jak od Trošky... alá produkce TV Nova!
Zaklínač - Zase spolu (2023) (epizoda)
Tolik černochů pohromadě nebylo ani v Roots
Zaklínač - Každý po svém (2023) (epizoda)
Tady vidím velký špatný!