Nikdo nevyvázne živý

• Velká Británie No One Gets Out Alive (více)
všechny plakáty

Zoufalá Mexičanka bez dokladů se nastěhuje do zchátralého penzionu v Clevelandu. Jenže to, co tam zaslechne a uvidí, ji rozhodně neuklidní. (Netflix)

Recenze (125)

TomX2

Jeden z tých filmov, ktoré vyložene nenaserú ani neurazia, ale stále sa pri nich budete neskutočne nudiť a modliť sa, aby čo najrýchlejšie ubehli a každú chvíľu kontrolujete čas alebo pozeráte do mobilu. A taktiež aj jeden z tých filmov, ktoré keď budete pozerať v nočných hodinách, unavia vás natoľko, že po piatich minútach zaspíte, čo bol aj môj prípad. Inak to ale každopádne malo zopár nenaplnených nápadov a snahu o originalitu, nebolo to technicky až tak zle natočené a ani postavy či herci ma vôbec neiritovali, čo značí, že to je stráviteľný zážitok. Aj keď za dva dni zabudnem na názov a určite sa to nezapíše do najlepších hororových počinov roku, dve hviezdy tomu predsa len hodím, pretože prečo nie, keď sa to aspoň trochu vybočovalo od žánrového stereotypu a bolo v tom cítiť isté úsilie. Summa summarum, celkom strata času, ale ak vás netlačí čas alebo to nesledujete krátko pred spaním, dá sa to stráviť viacmenej bez problémov. ()

Renfield

Pokusy o sociální přesah děj sice vyloženě neruší, ale klidně mohly být vypuštěny. Ten dům a dění v něm si do jisté doby vystačí. Duchařská část je fajn, má velmi dobrou atmosféru, které ještě přidává hudba Marka Korvena. Jejím vrcholem je souboj řekněme bytostí, entit, který lehce naznačí další směřování. To už mi tolik nesedlo, ale je to samozřejmě věc vkusu. Mě na té poslední dvacetiminutovce zaujalo především zavírání dveří. Říkal jsem si, že to bude Red, jenže ten zavře dveře, potom Becker a je tu totéž, aby nakonec vylezlo z krabice takovéto překvapení. Proč ne, jenom ta atmosféra duchařské části je pryč. 50% ()

rollman1

Začíná hororová sezóna a Netflix začíná opět vystrkovat růžky v podobě nálože hororů. Tento snímek hodně klame tělem. Máme tady divný motel, který klasicky ukrývá nějaká tajemství. První polovina se opravdu nese v duchu duchařin a daří se jí to hodně dobře. Několik nepříjemných momentů se tu najít dá a rozhodně funguje i atmosféra. Pak ale film sundá masku a přerodí se úplně do jiného žánru, což eskaluje v celkem překvapivé a krvavé finále. Podtrženo sečteno, pokud se naladíte na to, že Vás nečeká klasická duchařina, ale trošku invenční kousek, který skrývá za oponou mnohem více, rozhodně nebudete zklamáni. ()

Lenka.Vilka

V tomhle případě asi vůbec nevadí, že jsem nečetla předlohu, protože podle mě toho asi hodně vynechali. 600 stran! A musím říct, že se mi film vážně líbil. Tajemnej barák, brutální atmosféra, skvělý stupňování a konec, který jsem nečekala. Až takhle vážně ne. A ta příšera byla fakt ble! Dokonalý  :) ()

AffectedFace

Vskutku se jedná o podhodnocený snímek, protože počin nese opravdu skvělou mysteriózní atmosféru, která pohltí průběhem a ke konci nabídne velice nečekané vyuzlení. Titul No One Gets Out Alive nese film právoplatně. Vytnul bych slabší gore, jelikož film se z duchařského hororu přepne po nějaké době do vyvražďovacího mayhemu. Zamrzí určitě slabší CGI monstra, které pojídá lidem hlavu.. ehm.. vagínou? Jinak ale snímek jako hororová jednohubka bez lekaček funguje velice obstojně. Práce s kamerou funguje opravdu dobře (dodává správnou intenzitu každé scéně), soundtrack sedí správně a někdy z něho pořádně mrazí. Začínající režisér Santiago Menghini má veliký potencionál do budoucna. Čisté tři hvězdy. ()

• Natáčelo se v Bukurešti (Rumunsko), Clevelandu (Ohio, USA) a Londýně (Anglie). (SONY_)