Modrá až na kost

Epizody(8)

Zavraždili jí otce a ona se chce pomstít. Obrátí se proto na mocného bosse podsvětí a pod jeho vedením se dá k policii. (Netflix)

Recenze (74)

FritoleXx

Jasně, je to přehnané, hrdinka je asi Wolverine, protože všechny rány se jí hojí zázračnou rychlostí, přitom skoro v každém díle dostane nakládačku že by to položilo i Chucka Norrise a jako Chuck většinou i obstojí proti násobné přesile, nicméně vzhledem k žánru zcela odpustitelné a hlavně zábavné. A jakkoliv se může na první pohled zdát, že půjde jen o prostý revenge krimi příběh z gangstersko-policejního prostředí, tak nemůžu říct, že bych něco předvídal, neboť tvůrci mě nechali po celou dobu v napětí. Nicméně to vůbec nejlepší je kamera spolu s bojovými scénami, které jsou perfektně nasnímané bez zbytečných střihů, s notnou dávkou brutality a uvěřitelnými hereckými výkony v čele s očividně řádně připravenou So-hee Han na akční roli. Skvělá záležitost, která za mě předčí i letošní megahit Squid Game, i když v posledním díle jí trochu dochází dech. ()

zahadum

Cesta za pomstou nebola nikdy krvavejšia alebo prečo veriť sile noža ! Takto by sa dal zhrnúť do jednej vety ústredný motív seriálu ktorý pojednáva o pomste mladej ženy. Chcel som to rozkecať a rozpísať ale všimol som si, že kolega : EvilPhoEniX   to už spravil skôr a lepšie. Načo sa opakovať a načo písať čo niekto napísal presne tak ako to ja cítim. Je to skutočná dramatická jazda skoro bez hluchého miesta. Súhlasím s tým, že všetky postavy jednali presne ako mali jednať a divák nevie do poslednej chvíli kto a kedy zahynie. Tu nemá nikto isté, že sa dožije záverečných tituliek a nejaké tie americké sladké konce tu rozhodne nehľadajte. Naopak, seriál je jedna veľká kvalitne spracovaná depresia. Korejci to vedia a znovu ukazujú, že s Netflixom idú do boja s konkurenciou ...na nože !  80 % ()

Lenka.Vilka

Pro revenge věci mám slabost. A samozřejmě pro ty různé pohledy na věc samotnou. Jakou cestou se rozhodne každý jednotlivý kousek jít, je tam tolik možností. A když je to dobře pojatý, tak jsem vždy spokojená. Byla jsem i tady. Celej ten příběh je prostě top, emoce jsou pořád na vrcholu, celý je to vlastně chytře napsaný, být nepopírám, že lehce předvídatelný (ale jenom pro diváka), ale ani tak to neubírá napětí. Fakt mě to bavilo úplně celý. Ne, jenom proto, že si můžu odškrtnout další seriálový restík. Už mi chybí jenom ten největší  :) ten nejhorší  ;) ()

Fr

„CENA ZA POMSTU JE STÁT SE NETVOREM…“ ///    Je zajímavý, jakým směrem se příběh o dívce, která touží po pomstě, začne ubírat. Je z toho gangsterka a policejní drama se zvláštní „Volavkou“. Samozřejmostí je akce. Poctivá ruční práce + to, co mi padne do ruky – nejčastěji kudla. Nechyběj bitky plný komparzu a nejednou si člověk říká, to už kurva přeháníte, páč tak dlouho nikdo nežije. Ale takovej je dneska trend – žít dlouho. Když si myslím, že už mě ničím nepřekvapěj, ukážou, jak uměj bejt citově drsný. Prostě Korejci!   ///  NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Chcu se pomstít. 2.) Vedle urny fotra, stojí urna moje. /// Thx za titule „Lenka Večerková“.     /// PŘÍBĚH  ****  HUMOR  ne  AKCE  ***  NAPĚTÍ  ** ()

bararich8

Další naprostá korejská pecka, která nabízí hutně postavený příběh v divácky vděčném prostředí mafie a policajtů v utajení. Herecky skvělé a to na obou stranách. Akce je téměř vždy osobní a na nože, tak jak jsme pěkně zvyklí (a samozřejmě kýble krve). Hudba výborná taktéž, soundtrack si rozhodně párkrát sjedu. Ačkoliv to není jenom čistá akce, tempo je slušné a dialogy a vývoj, či spíše pomalé odhalování příběhu nenudí, prostě se na to dobře kouká. ()

• Hlavní čtveřice herců pro své akční scény trénovala 2 měsíce před zahájením natáčení, zatímco hlavní hrdinka Soo-hee Han začala trénovat 3 měsíce dopředu. (mikki089)
  • Ryul Jang kvůli své roli shodil 10 kg. (mikki089)