Příběh o tom, jak si jedna z nejpopulárnějších videoher na světě našla cestu k hráčům po celém světě. (mikki089)

Recenze (229)

POMO

Naivita zde nevadí, je součástí hry. A ta umí bavit, vkusně míchat popkulturní vsuvky i udržet si přehlednost v poměrně sofistikované scénáristické kostře. Free Guy pro dospělejší, ale ne konzervativní publikum - o to více, pokud vás zajímá podnikání a historie vzniku jednoho herního fenoménu. Film vyšel na VOD ve stejnou dobu jako v kinech Air Bena Afflecka, což je dosti odlišné, ale stejně povedené “podnikatelská dobrodružství” ze stejného historického období. ()

slord

Ten Tetris je veľmi fajnová zábavná záležitosť, ktorá je po vizuálnej stránke veľmi hravá a občasné využitie animácie mi prišlo super, napriek tomu komediálnejšiemu podtónu však vie prejsť aj do temnejšieho módu a aj tam mu to ide dobre. Egerton to ťahá na jednotku, ale aj tie vedľajšie postavičky vedia spraviť dojem, aj keď niektoré mi prišli upozadené, napr. Egertonova rodinka či sám tvorca tetrisu. Občas mi prišlo, že film trošku kríval s tempom, hlavne v prostriedku, no nebolo to nič čo by ma príliš otravovalo a vlastne to ubehlo celkom rýchlo a užil som si to. Neviem si predstaviť, že by na túto tému šlo spraviť lepší film, tvorcovia sa s tým slušne vyhrali. **7,5/10** ()

Lacike

Režisér Jon S. Baird našiel ďalšiu zaujímavú historku z histórie ale zase ju dvakrát vydarene nepodal. Prvá polovica filmu, v ktorej sa má budovať hierarchia a charaktery všetkých tých žralokov, ktorí predávajú licencie na videohry, je dosť nudná a ani jedna z tých postáv mi neprirástla k srdcu natoľko, aby som jej fandil. Našťastie v druhej polovici filmu sú udalosti natoľko šialené a zábavné, že je to napínavé samo o sebe, bez ohľadu na to ako to dopadne. Samozrejme je to klasický Hollywood, takže všetky záporné postavy sú náležite potrestané a tých pár idiotov s dobrým srdcom dôjde k happyendu. Celkovo to je ok jednohubka o videohre, ktorú aj u nás začiatkom deväťdesiatok hrali všetci. Od detí po rodičov. V tom mal hlavný hrdina svätú pravdu. 6/10. ()

Blackhand47

Příběhy prohnaných podnikatelů jsou vždycky zajímavé, ale Tetris nemá to správné tempo. Celý příběh jeho distribuce do světa je pochopitelně zajímavý, ale některé pasáže podle mě celou zápletku brzdily, případně se daly odvyprávět jinak. Celkem klišovitá zápletka, kdy otec nestihne besídku své dcery, působí na sílu a i onen závěrečný únik z Ruska nebyl něčím, co bychom tu již 100x neviděli. Souboj jednotlivých politik, ať už firemních nebo mezistátních ale zpracován špatně nebyl a celé obsazení bylo taktéž povedené. Osobně bych to zkrátil o 15-20 minut, aby to bylo o trošku svižnější. Takhle tomu dávám 70 % ()

William_

7/10. Krásná nízkorozpočtová syrová podívaná zasazená do šedivé Moskvy, kde se Taron Egerton (vybírající si v posledních letech neskutečně kvalitní role jako byl Rocketman či skvělá seriálová Volavka) seznamuje s "východním blokem" a poznává zdejší praktiky a při tom se snaží dostat od bolševickejch pohlavárů pár podpisů na Tetris. Má takový děj šanci na úspěch? To si sakra pište že má, a že to byla kvalitní podívaná! ()

Zajímavosti (20)

• Obsadenie Egertona, waleského herca anglického pôvodu, do úlohy Rogersa, ktorý je čiastočne indonézskeho pôvodu, bolo kritizované ako "bielenie postavy", tzv. whitewashing. (Arsenal83)
  • Na tomto filmu se nijak nepodílel František Fuka, který naprogramoval pokračování hry „Tetris“ a složil k němu hudbu. (corydoras)
  • Ve filmu vidíme scénu, kde Saša (Sofja Lebeděva) v hotelu políbí Henka (Taron Egerton) a později se zjistí, že to nastražili Sověti, aby mohli Henka vydírat. Ve skutečnosti se tohle nestalo. (Yorkcz)