Jen počkej...!

• Československo Jen počkej, zajíci! (více)

Epizody(20)

Snad ani není třeba představovat tyto nejpopulárnější postavičky z ruských animovaných filmů. Podívejte se na jejich spanilé příběhy plné honiček a překvapení. (oficiální text distributora)

Recenze (476)

Segrestor

Místo Beatles nám dali Olympic, místo Elvise nám dali Zicha, místo Toma a Jerryho nám dali tuto povedou dvojici moskevských prototypů mládeže. Snaživý bonzák Zajíc a vagabund a nemakačenko Vlk. Zvláštní je, že Vlk jde po krku Zajíci. Věřím, že ve skutečnosti takový pionýr Zajíc dřív nebo později šlápne na krk expankáči Vlkovi a pošle na Sibiř. ()

flanker.27

Dohánim rest. Jak to, že jsem doteď nehodnotil tuhle dvojku z níž Zajíc se nebojí, jen když tu neni ten vlk a ta sova a Vlk volá "Né dědo mrázi, né dědo mrázi!", což je úsloví, který používám pokaždý, když se mi něco nepovede a s ohledem na okolnosti nemůžu mluvit sprostě. Za mého dětství nepřekonatelná večerníčková klasika, která u mě válcovala (a dodneška válcuje) v oblíbenosti Toma a Jerryho silou bouracího bagru, se kterým Vlk prohání Zajíce za doprovodu skladby Popcorn (BTW celej seriál měl vždycky fenomenální hudební stránku). Vjačeslav Kotěnočkin na Kreml. První díl ()

Madsbender

Nu pagadi! Nostalgia je nádherná a zákerná zároveň - avšak pri No počkaj, zajac! sa skutočne nepamätám, že by sa mi to niekedy nepáčilo, nudil som sa či som sa pri tom o dušu nesmial. Fakt. Jeden z nesporných prínosov komunizmu pre zvyšok hlúpej, kapitalistickej Európy, ktorá netuší, o čo s prijatím demokracie vlastne prišla... Tento animák zbožňujem. A že som v tej dobe ešte nebol na svete? Ale choďte, však toto sa pomaly ešte aj dnes dá občas vidieť v televízii :-D 100% (a čo ste čakali, krémeše?). ()

Jara.Cimrman.jr

Nikdo neumí tahat za páky tak zběsile jako Vlk, nikdo neumí šplhat tak stylově jako Vlk, nikdo nemá růžovější kraťasy než Vlk a nikdo nepřispívá k rozvoji tabákového průmyslu tolika rubly jako Vlk. A jelikož unylý Zajíc je jen dráždidlem chuťových buněk Vlka, tak je jasné, kdo si za zvuků dokonalé hudby zabral všechny mé sympatie. Pápápá parapapapapápa pápápá parapapapa. ()

sator

Existují ještě jeden, který je uveden mimo řadu seriálu, jako speciální edice. Je to dvouminutový díl s usmiřující vánoční tématikou roku 2017, s názvem "Поймай звезду", tedy Chyť hvězdu." Vlk pozoruje dalekohledem noční oblohu ze střechy domu, když tu spatří zajíčka. Neopatrné našlápnutí a vlk se vznáší volným pádem do ulic, kde naráží na zajíčka s vánočním stromkem, ten se dává na úprk. Honička končí v lese kde společně ozdobí vánoční stromek a raduj í se z Vánoc. ()

Zajímavosti (50)

• Sovětská cenzura se obávala epizody kvůli možném protestu Egypské vlády. Vlk je v něm totiž zamotaný v koberci na místě mumie faraóna Ramesse. (Pierre)
  • Scénu, v ktorej zajac dáva vlkovi v nemocnici kvety, označili vtedajší sovietski kritici za propagáciu homosexuality. (Raccoon.city)