Jack Reacher - Season 2

(série)

Epizody(8)

Recenze (65)

agentmiky

Tak druhá série je za mě menším zklamáním. V porovnání s první řadou tomu uškodilo pár aspektů. Zaprvé, série už se primárně nezaměřuje jen na Reachera jako takového. A to mě přesně v jedničce bavilo. Jasně, ten 4členný tým docela funguje, zejména po herecké stránce. Ale hlášky mi místy přišly tlačené dosti na sílu oproti svému předchůdci. A hlavně i ta akční stránka utrpěla nemalé ztráty. Ta přitaženost za vlasy byla místy už do očí bijící (tohle jsem ani jednou za první sérii nepocítil), hlavně tedy závěrečná epizoda, kdy se ze všech zúčastněných protagonistů stali hrdinové Marvelu a DC...Škoda...A zadruhé...Ten příběh...Nedokázalo mě to pořádně zaháčkovat (asi tomu ani nepomohl záporák Robert Patrick...nemastně neslaně napsaný). Takže...Suma sumárum to vidím na 6/10 Neberte mě nějak špatně, rozhodně to není propadák, Alan Ritchson si to pořád dává s prstem v nose. Jen už to není žádná hitparáda. Snad se to v pokračování opět otočí k lepšímu :) ()

Litvicek

Reacher je větší a surovější. Vrací se prima akční flow a nálož testosteronu a já bych tuhle sérii dal pocitově výš jak tu předchozí. Chemie mezi postavami funguje, prolíná se hezky minulost s přítomností a samozřejmě je tu boj za vyšší dobro. To je zkrátka americkej sen. A já bych se další sérii nebránil. Pokud se Reacher nebude i nadále s padouchy mazlit a bude jim způsobovat fatality, pak jsem all in. ()

decouble

První sezóna pracovala s jednoduchým a otřepaným konceptem, ve kterém hlavní nezničitelný klaďas s muskulaturou Arnieho za mlada přijde do města a vyčistí ho od špíny a neřesti, přičemž zároveň pomstí smrt bratra. Bylo to béčkové, ale šlapalo to dobře. Ritchson je správnej typ herce na tohodle staromilsky poctivýho americkýho Joea (Jacka). Ve druhý sezoně z toho udělají týmovku, ve který není nezničitelným supermanem jen Reacher, ale i jeho 3 parťáci/parťačky. Tuhle trojici ještě dopňuje jeden policejní sidekick. Lidi, kteří tyhle postavy hrajou ale působí jako herci vedlejších rolí z nějakýho tuctovýho krimi seriálu z nultých let. Většinu času se navíc strašně prkenně vykecávaj a vysvětlujou věci. A když už přijde bitka, každý z nich rychle někoho zmastí a o nikoho se tak nemusíme bát nebo třeba čekat, že by jim Reacher musel na poslední chvíli zachránit krk. Tím pádem to ani není na nějaký základní úrovni napínavý. ()

blackJag

"ZABIL JSI KÁMOŠE TOMU NEPRAVÝMU, SVINĚ." První sezóna se myslím celkem vyvedla, těšit se na druhou sezónu bylo logickou reakcí. Bohužel už to není tak jednoznačné. Začátek v pohodě, nějak se to vyvíjí (v prvním díle dobrý vtípek na Sáru Connorovou od zloducha z nejpovolanějších - Roberta Patricka), ale postupně se ukazuje, že materiálu v tomto námětu na 8 dílů nebylo, sorry. Dojde tak řada na zbytečné postavy (poctivý polda - hrůza), scenáristickou všednost a akci jak z průměrných kriminálních seriálů. Na závěr sice zase trochu lepší, ovšem asi hlavně díky předchozímu pošramocenému průběhu. ()

První série byla o něco sympatičtější, jelikož se odehrávala v malém městečku a hodně evokovala mé oblíbené Banshee a taky to byla Reacherova sólovka, zde mu přibyde tým, takže má o něco méně prostoru a krom sexy Serindy Swan mě ten tým příliš nezaujal, ale nevadí. Ritchson se do téhle role hodně hodí, nabral na svalové hmotě a je z něj už slušný hovado, který láme končetiny pohou ranou ( tohle se mi tady líbí ta kontaktní a brutální akce, kde se lámou končetiny ve velkém), ovšem chybí tu výraznější fight jak z jedničky toalety ve vězení. Dějově to taky není špatný, terminátor záporák v pohodě a o napětí a zábavu tu rozhodně není nouze. Tahle série má pořád, co nabídnout.  A teď by to chtělo nějaký akční filmový nátěr s Ritchsonem.8/10. ()

Zajímavosti (11)

• Na konci epizody hraje píseň „Super Bon Bon“ od Soul Coughing. (Duoscop)