Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Archivní záběry a vtipné skeče v komediální retrospektivě roku 2021, který nám přinesl velké trable a taky pár příjemných událostí. (Netflix)

Recenze (61)

JohnCZ 

všechny recenze uživatele

Letošní speciál za mě daleko vyrovnanější, než ten loňský. Méně tendenční, ale stále velmi vtipný. A hodně, hodně trefný. A i když jsou i tentokrát cílovkou především američané, je až překvapivé, jak jsou ty vzorce chování vypatlaných lidí všude naprosto totožné...  A ačkoli jsem se často smál (Diane Morgan i letos co věta, to perla), výsledný pocit z toho všeho je spíše vlastně dost depresivní. A přesně takový byl pro mě i svět roku 2021. ()

klukluka 

všechny recenze uživatele

Loňská verze mě vůbec nebavila, letošní mě nadchla. Před jejím sledováním jsem si říkal, že tomu dávám ještě jednu, poslední šanci, teď mi běží hlavou, že už se těším na dvaadvacítku. Snad se jí všichni dožijeme ve zdraví! To je moje novoroční přání (nejen) lidem, ke kterým tady třeba občas promlouvám. Mějte se fajn a radujte se z filmů i ze života- máme jen jeden a filmy nám často připomínaj, jak může být krátkej. ()

Reklama

matmanX 

všechny recenze uživatele

Oproti loňskému dílu je to daleko vykastrovanější ohlédnutí za rokem podivností. Tvůrci se drželi zkrátka, do nové vlády se báli obout. Většina povedenějších vtipů navíc kolovala po netu o pár měsíců dřív. Jejich opakování tady nepůsobilo jako vtipná narážka, spíš mi připomnělo tety posílající maily s roky starými memečky. Korporátně napsaná satira, která nechce nikoho moc urazit a vlastně neřekne nic nového. ()

Vito_LePour 

všechny recenze uživatele

Vtipný byl akorát Hugh Grant, který jediný měl uvěřitelné nekorektní narážky. Zbytek humoru byl absolutně jednostranný, trochu to připomínalo Šťastné pondělí, akorát ještě méně vyvážené. Tohle je sotva ten typ humoru, který potřebujeme v hyperkorektní době. Ale co by člověk čekal zrovna od Netflixu. ()

zdepapepa odpad!

všechny recenze uživatele

Téměř to samé jako Death to 2020 . Aby taky ne, když pandemie stále panovala a tytéž společenské problémy taktéž. Opět to mělo silně americko-politické ražení, takže jakožto neameričan si přijdu malinko zanedbán. Opět si tam Netflix dělal reklamu sám na sebe (kdyby aspoň byla vtipná...). Opět chabé pokusy o vtip, i když realita je absurdní sama o sobě. Korunu tomu nasadila kombinace toho, že 1) většinu vtipů a myšlenek v tomto pořadu jsem už dávno viděl na internetu v podobě zpráv a memů (opakovaný vtip bohužel často vtipem již není) a 2) samotné Death to 2021 na chvíli změnilo kolej právě na "meme compilation", jichž jsou na internetu mračna. ()

Galerie (7)

Reklama

Reklama