Temná animovaná komedie o záhadném domě, ke kterému se v různých obdobích vážou životy chudé rodiny, úzkostlivého investora a otrávené paní domácí. (Netflix)

Recenze (50)

Rhaegar

Mám rád animaci a jsem rád, že občas vznikne i nějaké netradiční dílo, ke kterému se dá běžně dostat (ne nějaké festivalovky) . A stop motion animace se už dnes moc nenosí. Proti ní nemohu namítnout nic. Není revoluční, ale funguje téměř bez chybně. Problém je s příběhem tří povídek, které se všechny neskutečně táhnou. Forma funguje, ale nedokáže zvítězit nad obsahem. Takže bych to doporučil jen animačním nadšencům. ()

kouzelně animovaná poloartovka v Andersonovském stylu (nejednou sem si vzpomněl na Fantastic Mr.Fox),která nabízí tři různé příběhy/povídky,které spojuje titulní dům.Jednotlivé kapitoly sice mají svoje slabší chvilky,ale ve finále mě bavily všechny tři - nejvíc pak ta prostřední. Santaolallova hudba výborná...70% ()

Asmodin

Vlastně ani příliš nevím, co si o filmu mám myslet. Rozhodně bych ho neoznačila za komedii a už vůbec ne za dětskou pohádku. Copak tam bylo něco vtipnýho? Jestli jo, tak mi to ušlo. Všechny příběhy spojuje jeden dům. První povídka byla strašidelná a připomínala dětskou adaptaci Domu v růžích nebo Sídlo Winchesterů. Druhá byla o zoufalém myšákovi, který se zbláznil a poslední o kočce, která nakonec dům neopustila. Pokud by rozvinuly první příběh, tak to mohlo být zajímavé. ()

SpicyNugget

Tři příběhy a jeden dům. V prvním sledujeme rodinku s dvěma holčičkami, která se přestěhuje do nového domu. Něco tu ale nehraje. Schody střídavě mizí a objevují se, stavaři jsou divní a rodiče se taky začnou chovat divně… V druhém se objeví pan myšák, pracovně vytížený investor. Nabízí dům ke koupi, ale nemá štěstí. Až jednou se objeví paní myš se svým mužem a ti chtějí dům koupit. Jenže prohlídku protáhnou na pěkně dlouho a v baráku se v podstatě usalaší. Nakonec pana myšáka dostanou do nemocnice… A ve třetím vystupuje paní kočka jako fakt znechucená paní domácí onoho domu. Má dva podnájemníky, kteří jí ale lehce pijou krev, protože neplatí penězi, ale rybami a kameny. Což jí je k prdu. Barák schvátila záplava, ale ona chce zůstat a dům opravit… Inu, co bych k tomu napsala. První a třetí příběhy byly zajímavé. Díky zvláštnímu vyobrazení postav byla celková atmosféra temná, hutná a opravdu nepříjemná, což bylo super. Druhý příběh mě bohužel neoslovil. ()

BOURQUE

Možno to už nebude náhoda, že v poslednom období sa Netflixu viac darí na fronte animáku ako klasických filmov. Animovaný film The House obsahuje tri krátke samostatné príbehy, formou a predovšetkým obsahom sú spíš určené dospelým divákom. Každý príbeh má čo povedať a vďaka dobrej koncepcii a vytvorenému prostrediu bude potrebný opätovný návrat, aby ste si mohli objaviť ešte neobjavené detaily. Vtipné scény tu takmer nie sú, do popredia sa dostávajú komornejšie tóny a obsahy. Osobné hodnotenie: 80% (****) ()