Epizody(8)

Anna, která miluje zapékaná jídla, zapíjí prášky vínem, má bujnou fantazii a šílí za pohledným sousedem odnaproti, se stane svědkyní vraždy. Nebo to byl jenom přelud? (Netflix)

Recenze (91)

sofiapetra

Neuvěřitelná krávovina, a to jsem ještě slušná. Mocně jsem přetáčela, abych se dokopala do finále. Ale vážně bych se bez něj obešla. Hlavní dvojice - herci z Dobrého místa, občas hráli úplně stejně, ale ani to mě neťuklo (což mělo, protože bych teď nebyla tak naštvaná), že je to celé jenom parodie. Smutné, když si toho člověk všimne až v posledním díle. Možná bych treti hvězdu dala za mocnou propagaci červeného vína, to bych ho ovšem musela mít ráda. ()

Daiker

To snad nemysleli vážně...... Beru to jako parodii na všechny možné filmy tohoto typu, aspoň doufám že to tak mysleli. Mezi nočníma mám na půl vyplý mozek tak jsem se dodíval na celou sérii.... Myslel jsem že to bude něco ve stylu série Smrt nás spojí, která je super a je taky na Netflixu, bohužel..... Stupidita na entou ()

Kamas

To bylo tak divný.. 🙂 Ale vydržela jsem se se zaujetím dívat a přemýšlela, zda to natáčeli jako vážně míněný horor a v polovině zjistili, že je To úplně blbý, tak to otočili do absurdně bizarní podoby, nebo to byla od začátku parodie, kde je v posledním díle inspiroval sám Tarantino.. Mimochodem Anna si sympaticky nalévala víno. ()

Kikyo

Musím přiznat, že jsem se v tomhle dílku taky trochu ztratila. Dost mě to bavilo a budované napětí na mě platilo, ovšem ty pasáže bizardních zápletek byly hodně zvláštní a vlastně jsem si říkala, jestli to tedy je nebo není myšleno celé vážně. Edit: dala jsem po 7mi epizodách 4 hvězdy, ale hned začátek té poslední epizody mě utvrdil v tom, že tohle dílo je spíše parodie. Bylo to už moc přitažené za vlasy, škoda. Mělo to potenciál, kdyby se tvůrci zaměřili více na tu vážně laděnou notu, tak by se mi to asi líbilo víc. Takhle si to hraje na něco mezi a opravdu to na mě působí tak, že si ze mě tvůrci jen celou dobu utahovali a to není hezký. Jak tady někdo píše, že divákům prostě mělo dojít hned od začátku, že se jedná o parodii, tak v mém případě mi to bohužel opravdu nedošlo, protože z tohohle žánru jsem viděla asi příliš málo filmů/seriálů, abych si toho všimla. Zarážely mě jen ty opravdu největší bizarnosti a pak právě konec, tam už to bylo zcela jasné, ale pořád si připadám jaksi obelhaná a zrazená. Já jsem od této série z traileru a i z prvotních dílů opravdu očekávala seriózní záležitost. ()

Flymaster

Ja som sa pri tejto absurdnej parodii neskutocne dobre bavil od sameho zaciatku az do konca. Po tom vsetkom, co vznikalo za posledne doby, same psychologicke filmy, same "Dievca vo/pri/na ...". Uz pri prvom pohlade na velkost pohara a mnozstvo korkovych zatok bolo jasne, ze to bude zabava. Predstavivost hlavnej postavy bola neskutocna, kde sice mnohe situacie boli realne, len s trochou vina a "spravnymi praskami" ich mozog vyhodnoti uplne inak. Nie je to sice tak cynicke ako After Life, ale aj tak to aspon u mna splnilo to, co malo. Pobavit sa nad vecami miestami az absurdnymi. Zaverecny fight tomu dal grady a tu komicnost uz len z dovodu nevyrovnanych sil. A hoci to na konci bolo spomenute hned 3x, tak ja sa necitim "like i was hit by Mack truck driven by a nine year old" :) ()

Zajímavosti (3)

• Predstaviteľka Anny (Kristen Bell) pije v skutočnosti z vínového pohára ibištekový čaj. (Mandragor)