Prozkoumejte každý aspekt Yankovicova (Daniel Radcliffe) života, od jeho raketového vzestupu ke slávě s ranými hity jako „Eat It“ a „Like a Surgeon“ až po jeho vášnivé milostné aféry mezi celebritami a proslule zhýralý životní styl. (KGBelik)

Recenze (65)

silentname

Daniel Radcliffe ako Weird Al' Yankovic bolo pre mňa  niečo, čo som musel vidieť na vlastné oči. A môžem povedať, že sklamaný som neostal. "Weird: The Al Yankovic Story" je totiž presne tak správne uletené ako by som si predstavil. A tak máme možnosť sledovať jeho detstvo, kde otec skoro pripravil o život podomového obchodníka, nakoľko nechcel, aby sa z neho stal hudobník. Teda... nie. Film totiž nie je reálnym životopisným filmom, ale tak ako bola Alova muzika paródie známych skladieb, tak aj jeho biografia je poňatá ako paródia životopisných filmov. A čuduj sa svete, ono to funguje. Dodáva to filmu humor a správnu šťavu a ja som sa bavil ako už dávno nie. Mrzí ma len, že tie vážnejšie momentky, to úplne vychytať nevie. Miestami sa to snaží pôsobiť serióznejšie, no práve tam film najviac zlyháva. A tiež možno sa miestami snaží byť až moc parodickým. Nechcem prezrádzať, no občas som mal pocit, že sú tu momentky, kde by už každý len pokrútil hlavou, že toto asi nie. Ale vo výsledku je to zábavné, úsmevné a funkčné. Takže to proste zjem a spravím si toast s mojou "bologna". Hodnotenie: B ()

moviefreak

Rozpočtom TV film, ktorý sa nedostal ani do kín, a poputoval na Rokku, čo je mini stream. Napriek tomu som sa na film tešil, lebo Weird Al je postavička sama o sebe, a jeho život je jedna veľká paródia. Lenže film je síce vtipná ale sci-fi/fantasy paródia, v ktorej herci prehrávali o život (pravdepodobne to aj malo tak byť) a ja som chcel skôr niečo reálne z jeho života. Musím si asi nájsť nejaký dokument... Toto bolo až príliš WEIRD :D ()

HellFire

Ok chápu. Tohle není životopisné dílo, ale jeho parodie, stejně jako Yankovic parodoval různé písničky. Kéž by ale bylo vtipné. Nebýt Daniela Radcliffa, tak není vůbec o co stát. Ostatní postavy slouží pouze jako křoví bez přidané hodnoty. Zasmál jsem se všehovšudy jednou. Co považuji za největší fail celého filmu je fakt, že mi vůbec nevysvětlil, proč se Al jmenuje zrovna Weird. Co ho dělá tak divným? Poslední půl hodina je obrazným hřebíkem do rakve. ()

mclenin

Sú tri typy filmov, v ktorých hrá Daniel Radcliffe, a to 1) filmy, kde je viac Daniela (civilnejšie, kultitovanejšie, dramatickejšie), 2) filmy, kde je viac Radcliffa (uletené, bláznivé, divné), tzv. "Radcliffoviny" a  3) niečo medzi tým. Toto je čistá Radcliffovina. Avšak spomedzi niektorých, ktoré mi prídu na um (Swiss Army Man, Guns Akimbo), táto je najslabšia. Bizár, ktorý je lepšie vidieť na vlastné oči. ()

luka4615

Autobiografie stejně šílená a přepálená jako Weird Al sám. Tak přesně takto lze v jedné větě pospat snímek Weird: The Al Yankovic Story, který už od prvních minut opravdu nepředstavuje klasický životopisný počin. Celý snímek je pojat ve velmi silně parodickém duchu, přičemž s přibývající stopáží se kadence absurdit a bláznivých situací zvyšuje exponenciálním tempem. Tento aspekt společně s nevšedním hereckým projevem Daniela Radcliffa tedy vytváří výbušnou komediální směs, která ale ne každému divákovi sedne. Ovšem pokud jste, stejně jako já, velkými fanoušky Weird Ala, tak si tuto nevšední filmovou jednohubku i díky jeho nejznámějším písním jaksepatří užijete. PS: Evan Rachel Wood jakožto Madonna je zde vážně k sežrání! „You're all just a bunch of normals. I am the Weird one!“ ()

Zajímavosti (69)

• Záverečná pieseň s názvom "Now You Know" obsahuje text, v ktorom sa uvádza, že pieseň je oprávnená na získanie Oscara. Nakoniec sa však ukázalo, že to nie je pravda, pretože podľa pravidiel Akadémie musí byť film v losangeleskom kine minimálne jeden týždeň, aby to bolo oprávnené. Napriek tomu sa to odmietlo. Pieseň a film sú však stále oprávnené na Emmy. (Pat.Ko)
  • Scéna v motorkárskej kaviarni, kde Al (Daniel Radcliffe) a jeho kapela hrajú skladbu "I Love Rocky Road" prvýkrát, môže byť paródiou udalostí, ktoré popisovali v relácii 'Weird Al' Yankovic (1999), kde otvárali koncert pre skupinu Missing Persons a nestretli sa s priaznivým ohlasom závistlivých fanúšikov tejto skupiny. (Pat.Ko)