Herečka Joan se právě rozešla s přítelem. Gracie už ani nedoufá, že by se její manželství mohlo změnit k lepšímu. Tyto a další postavy však něco spojuje a není to jen štěstí, láska, bolest, smrt a naděje, o nichž tento zajímavý film vypráví. (oficiální text distributora)

Recenze (77)

eraserhead666

Představte si Lásku nebeskou bez humoru a slabšími vztahovými pouty. Hrozně mě bavila postava Gillian Anderson, snad proto, že mi přišla jaksi nejpřirozenější a nejrealističtější. Zpočátku linie s Dennisem Quaidem byla zábavně tajmená, její vyústění však zklamalo. Angelina Jolie docela zklamala, tu jsem fakt viděl hrát zatím jen ve dvou filmech (filmů s ní jsem viděl více), naopak Ryan Phillipe mě hrozně bavil, je škoda, že tak zapadl. Amandy Peet jsem si ani nevšiml. Co mi docela vadilo, byl takové ten klasický závěr, kdy se... Ale ne, nebudu odhalovat, jen mi to přišlo hrozně kýčovité. ()

kajas

Vztahová mozaika, která zaujme snovým obsazením kombinujícím ostřílené hvězdy s novými tvářemi (Angelina + Ryan Phillippe) a také vyobrazením peripetií nejen mezi milenci, ale také mezi rodiči a dětmi. Bohužel si moje sympatie nezískal žádný pár a scénář na mě působil jako něco od Danielle Steelové... 3* s odřenýma ušima. ()

Rockerman

Ten název je přesný, protože skutečně můžeme sledovat různé podoby tohoto nejvzácnějšího citu. Film je natočen ve "skládačkové" formě, tedy až na závěr se nám poskládají a spojí osoby, ikdyž v průběhu se zdá, že k sobě vůbec nepatří. Tento způsob patří k mým nejoblíbenějším. Celkově je to film povedený a zajímavý. Škoda toho přeslazeného super happy endu, kdy se najednou všichni začnou mít rádi. To na věrohodnosti nepřidává. Jinak jsem byl ale spokojen a dávám 4*, ale spíš je to tak na 3 a půl. Je to však o lásce a tak půl hvězdy přidávám. Jinak jsem film viděl, bohužel s příšerným dabingem!!! ()

Kozlowski8

Film nám předkládá několik minipříběhů, které mají, jak od začátku tušíme, nějakou vzájemnou spojitost. První půlhodinka je trochu suchá a pomalá, ale potom se příběh (příběhy) rozjede a v závěru hezky vrcholí. Škoda, že některé vztahové linie nebyly výrazněji a nápaditěji propracované (nejvíc mne bavily minipříběhy Angelina Jolie - Ryan Phillippe a Gena Rowlands - Sean Connery). Myslím, že z příběhu, podpořeného neskutečně silnou hereckou sestavou, mohlo být využito ještě trochu více. I tak dávám palec nahoru za velice hezkou a milou zábavu. 75%. ()

LxLuthor

Jeden z najkrajších filmov o láske, aký som kedy videl. O láske reálnej ako život, nie samé umelé romantické filmy o "skutočnej" láske s Meg Ryan v hlavnej úlohe. Film podáva veľmi pozitívne rôzne formy lásky v rôznych vekových kategóriach a medzi rôznymi ľuďmi. Vysvetluje podstatu lásky a romantiky bez toho, aby to muselo byť umelé a dokonalé, a to sa mi na tom neskutočne páči. Na päť to žiaľ nebolo, no štyri plus pomyslená pol hviezdička je viac ako výborné... ()

Zajímavosti (12)

• Režisér Willard Carroll pochválil Seana Conneryho za jeho skromný prístup na placi: "So štábom spolupracoval úplne demokraticky. Správal sa ako najveľkorysejší herec, hoci je to nadživotná hviezda. Išiel príkladom a ostatní ho nasledovali." (Arsenal83)
  • Film sa natáčal v Los Angeles (Kalifornia, USA). Obdobie natáčania trvalo od 5. mája do 30. júna 1998. (Arsenal83)