Série(3) / Epizody(24)

Charlie a Nick řeší to samé co většina puberťáků. Jsou každý z jiného těsta, ale i tak se spřátelí a brzo zjistí, že k sobě možná cítí něco víc. (Netflix)

Videa (4)

Recenze (88)

Anet21

⚪Pre všetky slniečka a trinásťročné dievčatá s instagramovým popiskom ,,bi" asi povinná jazda. Každému inému úplne stačí prvý diel, tak, ako mne a bude ukonaný až-až.⚪ Inak zase klasická agitka na dobrých citlivých gayov, ktorí tu ešte vyzerajú akoby mali max. pätnásť (v realite majú herci, našťastie, osemnásť rokov), v tretej minúte prvého dielu už padne homobozk a vidíme chlapca, ktorý má ,,crush" na iného spolužiaka bez toho, aby vôbec vedel, či je homosexuál. Tak si to len skúste predstaviť v opačnom garde, že by heterosexuál začal ,,robiť oči" na gaya, aký by to bol problém, že nerešpektuje jeho identitu a dopredu ho škatuľkuje. Dnes je ale asi úplne normálne predpokladať, že každý je homo alebo bi, orientácia je vlastne prežitok a konštrukt society a hlavne to treba prezentovať malým a mladým. Posledný zhasnite.⚪ ()

carly

Nenachádzam slová v žiadnom jazyku, ktoré by adekvátne vyjadrili, ako smutno krásny tento príbeh je. Lásky, priateľstvá, hľadanie samého seba a svojho miesta v živote. Ľudia, ktorých jediným potešením je, keď sa ostatní cítia zle. Krásne vizuálne zakomponovanie pôvodného diela. Úžasná hudba. Skvelé výkony. A hlavne prenádherné postavy. Veľké očakávania môžu viesť k veľkým sklamaniam. Ale nie tu. ()

Michalechal

V tomhle případě si nejsem jistej, jak moc objektivně jsem hodnotil, kvůli emocionální "bombě", co jsem dostal od těch 8 dílů 😁 A to z několika důvodů. Tak například herci, až na výjimky, byli tragický. Nick byl teda fajn! A pořádná herečka, Olivia Colman, ač ji mám rád, tam jako Nickova máma moc prostoru neměla. Charlie, a ponechme jeho vzhled, by byl do vztahu asi jen pro dost otrlý a flegmatický jedince. Konverzace? Ani nevím, jak jsem je přežil. Ale zkrátka jsem se od těch dílů nemoh odlepit. Nejdřív 6 najednou a pak 2 po dvoudenní pauze. Emoce mi lítaly nahoru dolu a vlastně vůbec nevím proč, po tom, co jsem si ty "kvality" seriálu shrnul 😁 ()

Chen

Nejdříve taková malá poznámka, stěžovat si u seriálu na motivy komiksu, který se věnuje LGBTQ+ páru, že se věnuje LGBTQ+ páru je poměrně zvláštní. Nejdříve asi bude vhodné něco zjistit o tom, co budu sledovat a když vím, že mi tahle tematika nevoní, tak bude "překvapivě" asi lepší vybrat si něco jiného. A pokud jde o kvality samotného seriálu, tak je to milá podívaná, která se nesnaží přehnaně tlačit na pilu, pokud jde o dramatičnost (až na pár výjimek v závěru), je kvalitně obsazená, v 99 % času protknutá příjemnou atmosférou a možná není objevná, pokud jde o příběh jako takový, ale je to sympatický coming of age příběh, který se nesnaží objevovat něco nového, ale předkládá tuhle tematiku s citem a s příjemnou civilností. ()

antieuforie a tak trochu něco jako Sex Education, akorát přímočařejší a v mnoha ohledech naivnější. Samozřejmě i tady se nakousnou vážnější témata jako šikana, ale jde spíš o náznaky a celý seriál se zaměřuje primárně na partičku kamarádů okolo Charlieho, kteří se všichni snaží najít svoje místo a svojí spřízněnou duši. Charlie, který je gay a neskrývá to jí po zvláštním polovzathu najde v Nickovi, který se naopak hledá a sám si není jistý svojí orientací. Jejich poznávání samozřejmě přináší řadu situací, kde nechybí nějaká ta romantika i humor a jako celek je Heartstopper poměrně slušnou feel good jednohubkou. Úplně sice nesdílím obecné nadšení, protože si nemyslím, že by Srdcerváči nějak extrémně vybočovali v rámci žánru indie romantických komedií/dramatů, ale o ztrátu času určitě nejde...65% ()

Zajímavosti (11)

• V 11. minutě, během rozmluvy s Taem (William Gao) u oběda, čte Isaac (Tobie Donovan) thriller „Návod na vraždu pro hodné holky“ od autorky Holly Jackson. (veverrka11)
  • Automobil, kterým Charlieho vozí jeho otec, je Škoda Octavia combi první generace. (emkon)