Cole (Chris Evans) se bezhlavě zamiluje do tajemné Sadie (Ana de Armas), ale pak zjistí, že Sadie je tajná agentka. Než se stihnou rozhodnout pro druhé rande, jsou Cole a Sadie zapleteni do mezinárodního dobrodružství s cílem zachránit svět. (mikki089)

Videa (4)

Recenze (129)

HellFire

Jestli Apple usiloval o natočení filmu, který si můžou pustit matky v domácnosti při žehlení a vaření, pak se trefil do černého. Jakákoliv chemie mezi hlavními protagonisty nulová, snaha o romantické souznění stoprocentní. Sledovat dva velmi atraktivní lidi, jak se snaží sblížit, je prostě něco, co si nemůžete nechat ujít. Tohle je čistě produkt pro uspokojení potřeby „něco natočit“. Vlastně mi to hodně připomnělo snahu české kinematografie posledních let o natočení „dobrého“ romantického filmu. ()

wooozie

Zatímco ve 20. letech 20. století započal „Zlatý věk Hollywoodu“, tak ve 20. letech 21. století započala éra „AI filmů“. Co si pod tím představit? Jsou to filmy neskutečně sterilní, bez nápadu, bez chemie mezi herci, rutinní, strojené, umělé, zkrátka generické, jako by je vytvořila umělá inteligence. Hlavním cílem je to, aby se všem líbily, takže dostanou líbivou fasádu, áčkový casting, hvězdná camea, pomrkávání na diváka, hudební doprovod doplněný o nějaké mainstreamové songy a podobnou (marketingovou) péči, jakou mají produkty od Applu. V jádru jsou to ale zoufalé béčka s odpornými vizuálními efekty a především to jsou příšerně prázdné filmy, které k rozvoji kinematografie přispěly čistou nulou. Do této kategorie lze zařadit například Red Notice nebo The Gray Man a nyní i Ghosted. Všechny tyto filmy bych měl za normálních okolností odpálit svým hodnocením na úplné dno, nicméně před jejich sledováním vždycky snížím očekávání na absolutní minimum, takže ve výsledku se spokojím s málem. Sympatická ústřední dvojka (i když se do těchto rolí moc nehodí), zábavná romantická linka (i když zoufale neoriginální) a… OK, to je vše, našel jsem jenom dvě pozitiva. Film, u kterého dokážu pochopit jakékoliv hodnocení. Musím ale uznat, že až na podobný typ filmu narazím, aniž bych si předtím přečetl první reakce a zákonitě tak výrazně nesnížil má očekávání, bude hodnocení výrazně horší. ()

iXtr3m3

Budem kritickejší ako obvykle, pretože na to obsadenie, ktoré to malo, som očakával ďaleko preďaleko lepší film. Akciu tu máme, slušnú výpravu tu máme, ale inak nefunguje nič. Chémia medzi dvomi hlavnými hrdinami totálne absentuje, tak ako neverím Ane de Armas jej hrdinku a už teraz sa bojím o Balerínu, tak neverím Chrisovi jeho "truľka". Vtipy by som nazval len chabými pokusmi o vtip, pár sekundové camea som totálne nepochopil, aký to malo zmysel? Toto stálo majland? Veď to aj The Mother od Netflixu bola lepšia. Celý film napriek rozpočtu a pokusom o čokoľvek sa nevyrovná ani len úvodnej sekvencii bezkonkurenčných True Lies, ktoré napriek svojmu veku 29 rokov tento film deklasujú na celej čiare takým spôsobom, že by sa zodpovední aj hrajúci mali ísť hanbiť niekam do kúta. True Lies sú doslova iná dimenzia kvality, to je ako zrovnávať Extraligu s poslednou súťažou na svete. Ďalší dôkaz, že podobne ako Netflix, tak aj Apple TV jednoducho filmy nevedia a to chcú konkurovať kinohitom. ()

Lacike

Ťažko sa to hodnotí. Nie je to taká ukrutná nuda ako Red Notice a ani to nevyzerá tak hnusne ako Gray Man, ale na špiónske klasiky, ktorými sa to inšpirovalo (nech si každý doplní, čo má napozerané), sa to absolútne nechytá. Chémia medzi hercami funguje dobre pokiaľ na seba len hádžu pohľady, ale akonáhle otvoria hubu, tak vypúšťajú tie najväčšie sračky aké si viete predstaviť. Áno, pôsobí to tak nepríjemne grobiansky ako som napísal a zakaždým to zničí atmosféru. Dialógy sú katastrofa a trpel som celý film. Zápletka je tiež mizerná a všetci sa tam len honia za tajomným kufríkom. Cameo výstupy sú tiež podané mizerne tým jak si ich skoro všetky vyplytvajú behom krátkej chvíle. Jednu hviezdu dávam za nádhernú Anu a druhú za fragmenty akcie, ktorá je síce vo veľkom digitálne upravovaná, ale cítiť v nej reálny kaskadérsky základ, takže občasné fragmenty pôsobia ok. Hlavne som dnes videl digiomalovánku Antman 3, takže aj to málo nejakej reálnej akcie je v dnešnej dobe zázrak. 3/10. ()

kingik

Romanticky založený farmář se nestačí divit, když se z jeho ženy snů přes noc vyklube agentka CIA. A rázem se s ní dostává na akční misi s cílem zbavit svět řady nebezpečných padouchů a zachránit tak svět. Film vedle sebe staví sympatickou Anu de Armas a Chrise Evanse. A zpočátku je jedním z hlavních aspektů rozdílnost jejich charakterů. Armas je odvážná a nebojácná agentka, kdežto Evans je tak trochu ustrašený muž, kterého si navíc mylně pletou s tajemným mužem bez identity jménem Taxman. To samozřejmě nepředstavuje vrcholnou originalitu, rozhodně to ale představuje zábavnost. Romantický úvod je k mému podivu dobře vystavěn a je dobrou předehrou k následnému akčnímu reji. První akce se na diváka vyřítí v Pákistánu. A vypadá dobře a svižně. Na scéně se posléze zjeví hlavní elegantní padouch Adrien Brody. A známých hereckých položek se dočkáme rovněž. Tim Blake Nelson, Anthony Mackie, John Cho, Sebastian Stan a závěr si svým výstupem pojistí Ryan Reynolds. I když se všichni objeví jen na pár okamžiků, tak to bylo velmi osvěžující. Ana de Armas spolehlivě utáhne film na svůj sexappeal, takže divák nemrava se těší až její útlá postavička nabije padouchům kokos, natáhne na sebe další rafinovaný outfit a vystřílí do nich zásobníky. Dexter Fletcher natočil jeden ze svých zábavných filmů. Spojení hereckých hvězd bylo šťastné a výsledek dokáže rozesmát, napnout a dostatečně na téměř dvě hodiny zabavit. 10/10 ()

• V záverečných scénach sú na osvetlenie budovy úmyselne použité farby Ukrajiny. (Arsenal83)
  • Film sa natáčal v Atlante (Georgia, USA) a Washingtone (District of Columbia, USA). Scény v pohorí Khyber Pass boli natočené v Novom Mexiku. Natáčalo sa od februára do mája 2022. (Arsenal83)