Takešiho hrad

(pořad)
  • Japonsko Fûun! Takeshi Jô (více)

Japonská zábavná súťaž, ktorej hlavnou postavou je gróf Takeši. Svoj hrad opevnil a pripravil neprekonateľné prekážky pre všetkých, čo by sa chceli k nemu dostať. (oficiální text distributora)

Recenze (275)

wipeout

Tak na toto sa nedá zabudnúť! Hádam jediná vec v ktorej sa mi okrem Battle Royale pozdával Takeshi Kitano, aj keď to asi nejde zrovnávať. Tento (ne)seriál kde sa odvážny japonci v tom najbláznivejšom rauši vrhajú do rady prekážok na ceste k dobitiu Takeshiho hradu(čo sa podarí málokedy). No a tu je skryté čaro celej záležitosti, lebo keď sa skombinuje hysterickosť japonských žien, pojašenosť japoncov s rafinovane vivinutými prekážkami(ľudský bowling, zemetrasenie, obstrelovanie súťažiacich na vratkom mostíku, bludisko plné príšer, preskackávanie zradnej rieky po ešte zradnejších skalách atď..) tak máte naozaj problém neskolabovať od preťaženie bránice. Obrovská škoda, že sa k nám tento seriál nedostal. ()

jane1106

Naprostá paráda - snad nikdy jsem se u televizní produkce tolik nenasmála. Asi není třeba říkat, že hlavní esencí zde není soutěživost ducha a překonávání sebe sama, nýbrž schopnost pobavit se na vlastní účet. A to se cení. Plus ta asijská nátura, která je tak jiná od té evropské, tomu celému dodává tu správnou šťávu. Jo a generál Lee, pro toho mám vážně slabost!;D ()

Phobia

Asi těžko by se na světě hledal národ jeblejší než Japonci. "Takešiho hrad" je dalším z pádných důkazů tohoto faktu. Sledovat ty ulítlé soutěže v dobách svého dětství, skvělo by se teď tady 5 nostalgických hvězdiček a já bych pěla nadšené ódy. Jenže jsem se s touhle infantilní šíleností setkala až minulý týden - už zdaleka nejsem tak hravá jako zamlada a stupidní komentáře mi prudce cukají s nervama. "Pevnost Boyard" se rozhodně nemusí třást v základech, její pozice nejoblíbenější soutěže v mém diváckém životě je stále pevná - kašírovaný "Takešiho hrad" pro žlutá děcka nemůže konkurovat pořádným, mořem omývaným šutrům. 59% ()

Zeck

Jako dítě jsem to tenkrát žral na německé MTV a strašně si liboval v tom postupném "odpadávání" soutěžících. No, dnes už vím, že je to jen divadlo pro diváky a i když nikdo nesplní danou disciplínu, stejně jich do dalšího kola postoupí původní počet - 2 Japonci aby se neřeklo. Takešiho hrad je ovšem legenda, kde jde pouze o držkopády a hlavně pobavení diváka. Položil základ pro dnešní pořady jako Drtivá porážka nebo Ninja Faktor a tak zaslouží uctivé hodnocení. 60% ()

MM_Ramone

Je tomu už asi tak štyri mesiace, čo som zverejnil komentár ku bizarnej krkolomnej reality show "Ninja Faktor". Tie isté slová môžem použiť aj v tomto prípade. Len ešte úvodom dodám, že toto je tá skutočná legenda. (a teraz sa budem opakovať) - "Takáto, takmer sebevražedná, športová súťaž môže vzniknúť jedine v krajine vychádzajúceho slnka, v ďalekom Japonsku. Prekonať totiž v stanovenom časovom limite náročné prekážkové dráhy nie je nič jednoduché. Viacero súťažiacich to pocítilo na vlastnej koži a som presvedčený o tom, že to veľa krát dosť bolelo. Hold národ, pre ktorý je charakteristické harakiri, či kamikadze sa pri "Takešiho hrade" určite skvele zabáva. Japonci sú divní." ** ()

• „Jedna z věcí, kterých jsem si všiml, bylo, že všichni nemusí projít všemi překážkami,“ řekl jeden z účastníků o natáčení. „Uvědomil jsem si, že se nechci účastnit, dokud mě nezavolají.“ A díky této strategii postoupil až do finální překážky s vozítky. (Vitox)