Čtyři chlápci z LA a jejich monstrózní úspěchy a ďábelské propady na poli hudební superslávy v otevřeném životopisném filmu podle bestselleru skupiny Mötley Crüe. (Netflix)

Recenze (209)

ArsenalEagle

Po skvělé Královně jsou zde neméně skvělí Motley "kurva" Crue. Queen byla oslava hudby, The Dirt k hudbě přidal i to co k podobným kapelám prostě odjakživa patří - sex, chlast a drogy. Žádné servítky, pořádná jízda. Velmi dobrý casting, kvalitně zpracované, film šlape na všech možných frontách, od komických vložek po drama. Takhle si představuju životopisný film, s náhledy všech zúčastněných, různé scény pohledem jednotlivých aktérů. ()

Playman

Dokážu si představit, že takhle nějak asi mohla vypadat Bohemian Rhapsody, kdyby nebyla rodinný film pro všechny generace a nesnažila se zavděčit širokému publiku. Podobně nahypovaná rozjívená blbina, oslavující kapelu, ale zároveň pěkně šťavnatá, politicky nekorektní pecka, které se nebojí zobrazit pěkně ošklivý věci. ()

animaxis

Neskutečná rocková jízda! Nevím, jestli je to tím, že narozdíl od většiny životopisných filmů o slavných kapelách z poslední doby, má The Dirt rozhodně nejmenší zábrany, nebo prostě tím, že se jedná o životopis zrovna Motley Crue. V každém případě se tady tvůrci podle mě zachovali k takovému materiálu skutečně s úctou, vyloženě mě třeba potěšilo, že někdy, když se film začne odchylovat od historie, dá vám to hned dost jasně najevo. Musím taky říct, že na mě taky působil mnohem realističtěji, než například Bohemian Rhapsody. A pozor, zatímco Rhapsody se snažila vyhnout skandálům, tahle frajeřina se spíš snaží o pravý opak a je to tu sakra znát, před scénou s Ozzym varuju předem. Samozřejmě tu jsou ale i vážné dramatické scény a... Ty jsou ve výsledky celkem drsné taky. Upřímně jsem nečekal, že se mi The Dirt až tak zalíbí. Musel jsem si to pustit dvakrát ve dvou dnech a i napodruhé mi to nepřišlo vůbec o nic horší. ()

Garson

Odpad to není,jen "pouze" poloodpad tak nevím jestli to je nebo není kompliment pro THE DIRT.Chlapec z disfunkční rodiny posbírá pár chlápků kteří nemají do čeho píchnout a založí spolu kapelu Mötley Crüe a od té doby se jejich životy řítí dopředu neřízenou rychlostí tedy celodenní stejné scénáře jako alkohol,drogy,sex a občas nějaký ten koncert a doba kdy jsou střízliví se počítá na minuty.Podobné orgy-párty jako ve filmu Vlk z Wall Street jen s tím rozdílem že tady nebyl vůbec žádný humor.O co se vlastně tento film pokoušel?Životopisně je to na žalostné úrovni a spíš tento snímek ukazuje že to nejlepší co může kapelu potkat je být nepřetržitě totálně na šrot.Nečekejte další hudební pecku jako je Bohemian Rhapsody,protože tenhle film se k veledílu o Mercurym ani zdaleka nepřiblížil a jediné co může je stát v dálce a tiše závidět. ()

marhoul

Znám Tommyho Lee jenom z bulváru, kvůli blonďatým manželkám :) , Ozzyho samozřejmě taky znám, jinak mi název kapely nebyl ani povědomý. Žánrově mě míjí. To ale není podstatné, protože takto má vypadat film o glammetalové partičce, která to uměla "rozbalit" ve velkém stylu. Sice více než na pódiu dělali bordel všude, kde se objevili, každopádně pozornost upoutat uměli. Film je jízda jak se sluší a patří, bude bavit i diváka, který o nich ví kulové. Jedinou výtku bych měla akorát k tomu, že když si perou svinstvo do žíly na ruce, měl by někdo za kamerou aktérům poradit, že vždy se to píchá směrem k srdci, nikoli k periferii. :) Souhlasím s názory, že úspěšný, i mnou chválený, film Bohemian Rhapsody, vedle The Dirt působí zbytečně sterilně. ()

• Na začátku filmu, kdy se píše rok 1973, má mladý Nikki Sixx (Douglas Booth) na židli první vydané album od skupiny KISS, které vyšlo v roce 1974. (HonzysKISS)
  • Natáčelo se v USA ve městech New Orleans a Los Angeles. (BMW12)