Láska na první pohled

• Velká Británie Love at First Sight (více)

Během letu z New Yorku do Londýna se do sebe Hadley a Oliver zamilují, po přistání se ale jeden druhému ztratí v davu. Jaká je šance, že se znovu setkají? (Netflix)

Recenze (71)

lykan9

Já jsem se nesmírně nudil. Dokonce jsem v průběhu i odcházel. Obecně již tento druh filmů nemám v oblibě, ale mnohdy se dají snést. Láska na první pohled je však slabým čajíčkem. Je sice trochu dospělejší než podobné filmy, ale skoro vůbec se tu nehraje na city. A když už romantický film nehraje na city, tak se přeci nemohl povést. ()

Warhorr

Příjemná, milá, humorná, v určitou chvilku trochu smutná, avšak oddechová, nijak neurážející romanťárna, která asi ukotví více v srdcích mladistvějších dívek. Jasně, je to klišovitá love story, kdy si spousta lidí řekne, proč se něco takového nemůže stát zrovna mně ? Oba hlavní protagonisti jsou však sympatičtí, hlavně Hadley, hudba příjemně navozuje danou atmosféru, a příběh, leč prostý, je zpracován svižně bez nějakých trhlin. Je fakt, že ta vypravěčka tam byla navíc a klidně bych se bez ní obešel. Líbilo se mi to ale hodně a po Daisy Jones & the Six asi nejlepší romantický movie, který jsem letos viděl. '' Víte, osud může být osud, jen když se rozhodneme, že to chceme.'' ()

Olík

Adolescentní romantika…..o co méně lokací o to více přitažené za vlasy. Ale ústřední dvojice funguje (především Haley Lu Richardson si mne získala), chemie mezi nimi také a tak i když ani zdaleka nejsem cílovka, něco jsem dokázal odpustit. Tím něčím, ale rozhodně nebyla vypravěčka (nebo chcete-li průvodkyně dějem), jejíž funkci jsem ani trochu nepochopil. ()

Spiker01

Vymírající subžánr, který Netflix jednou za čas nakopne, zkrátka tím, že jej dá na první stranu. Haley Lu Richardson jsem před pár lety celkem žral a mrzelo mě, že od Rozpolceného nemohla najít příliš zajímavých projektů, nyní je po White lotus na dobré cestě a tento film to jen potvrzuje. Je to takové subtilní, nevtíravé a ač bych nechtěl, aby to znělo sexisticky, je vidět, že je to snímáno ženským pohledem a je to celé trošku naivnější než podobné situace předkládá nejen sám život, ale i četné scénáristické variace v různých obměnách. Ale pořád jako feel good 90min kousek na dlouhý propršený večer ideální. ()

TonyHawk94

Milé, "osudové", neraz trefné, dobre natočené, so skvelou kamerou, a najmä (to najkľúčovejšie) - ústredná dvojica má skvelú chémiu (Ben Hardy aj Haley Lu Richardson skvelí). Postava rozprávača je ale zbytočne pridaná, kazí atmosféru. O otcovi Hadley som mal pocit, ako keby tam bol len na silu, a jeho vzťah s dcérou tam ani nebol. Naopak, scény s Oliverovými rodičmi patrili k tomu milšiemu z celého filmu. A ten koniec mi prišiel tiež drobet zbytočne seknutý... Dajme tomu za 3* - pozretie trebárs neľutujem, no s podobnou tematikou som videl aj lepšie filmy, ktoré nebudem mať problém pozrieť viackrát. Toto je ideálne k pohodovému sobotnému večeru - nenadchne, nepohorší a v zásade pretrvajú aj pozitívne emócie. ()

Zajímavosti (9)

• Když Oliver (Ben Hardy) a Hadley (Haley Lu Richardson) nastupují do letadla, agent u přepážky předstírá, že používá počítač. Na obrazovce je vidět, že agent není k počítači vůbec přihlášen. (Johnny.ARN)
  • Luther (Tom Taylor) svou dodávku několikrát označuje jako Sprinter, který vyrábí Mercedes. Když je dodávka nakonec spatřena, je to jasně dodávka Ford Transit. Když se Hadley (Haley Lu Richardson) poprvé setká s Lutherem, dokonce znovu řekne, že „je to Sprinter“, přesto je uprostřed záběru na dveřích dodávky viditelný nápis „Transit“. (Johnny.ARN)
  • Na pozvánce je uvedeno, že recepce se koná v Navy College, ale když je vidět místo zvenčí, je jasné, že je to v Queen's House přes silnici v Greenwichském parku. (Johnny.ARN)