Reklamní odborník Marcus Graham je svobodný mládenec. Graham není nikdy bez ženy po svém boku. Na scénu přichází Jacqueline, jeho nová šéfová, a Marcus se rázem ocitá na místě, kde poprvé v životě sklízí ovoce vlastního chování! (Viacom)

Recenze (99)

Miss.Evis

Divný .Prostě divný.Tolik černochů v jednom filmu jsem snad ještě neviděla. Bělochy jsem napočítala tři, a to ještě z jednoho byla vidět jen záda a dlouhej cop.Zas na druhou stranu musím vyzvednout, to co se mnou Bumerang udělal. Na konci filmu sem byla vykulená jako blázen.Skoro celej fim se Marcus motá kolem kočky s vlasama až po zadek a nakonci bum prásk najednou miluje krátkovlasou Halle Berry.Tečka. Happyend. ...Tak nevím, jestli jsem náhodou nějaký scény nezaspala, ale určitě mi tam tak jako tak nějaký chyběly:D ()

Jasmín

Koukám, že Murphy natočil v tom 92 roce ještě dvě komedie, na které se dalo koukat a pak už to šlo fakt tvrdě z kopce (ještě vlastně Policajt ze San Francisca). Bumerang je úplně normální, průměrná romantická komedie s hromadou černých herců, což však nějak nevadí (je spousta filmů zase jen s hromadou bělochů a tady byla bílá celá dozorčí rada). Kolem Murphyho postavy se vše točí, všichni si před ní musí sednout na prdel, vč. jeho celoživotního kamaráda, který mu přepouští dokonce svojí tak trochu platonickou lásku. No na konci mi ho vůbec není líto, ale pár trapných řečí to vše zvrátí do očekávaného happy endu. Můžete se i těšit na pár slovních exhibicí Martina Lawrence a to je asi vše. Vlastně ještě zmíním alespoň velmi dobrý dabing v čele s Oldou Kaiserem, za který přihazuji i tu třetí hvězdu. ()

Martin741

Slabucka cernosska komedia, ktora stoji a pada na Eddie Murphym /Beverly Hills Cop 1 - 3/- Okrem Murphyho sa tu ukazala krasna Halle Berry ale ani Murphy, ani berry a ani M. Lawrence /Do the Right Thing Spajka Lee-ho/ film nezachrania. Taky Lawrencov Agent v Sukni z roku 2000 je uz stupen vyssie. 30 % ()

Camatius odpad!

Film som zial videl - zial do konca som nepochopil jeho zmysel. Preco bol natoceny? Preco v nom niekto bol ochotny hrat? Preco ho niekto oznacil ako komediu? Po hlbsom zamysleni a zaloveni v spomienkach vlastne zistujem ze nan takmer ziadne spomienky neostali a tak je to asi lepsie. Snad ho len Nova nebude vysielat tak casto ako doteraz... ()

lennyd

Reklamní agent Marcus (Eddie Murphy) může mít kteroukoliv ženu, na kterou ukáže. Dle toho se ale také chová - když s nějakou ženou stráví noc, další den se k ní již nezná, a brousí si zuby na další oběť. Po fůzí dvou firem se ale Marcusovou šéfkou stává krásná Jackquiline, která je přesně stejný typ jako byl Marcus. Jenže Marcus se do ní zamiluje, a poprvé pozná, co sám dříve prováděl ženám ... Myslel jsem, že Eddie přestal sršet vtipem až v novém tisíciletí, ale koukám že i pár let před tím dokázal natočit film, který bohužel není vůbec vtipný. I když námět své kouzlo měl, a pár scén mne i docela bavilo, celkově jsem měl sto chutí film vypnout a jít dělat něco užitečnějšího. Své k tomu přidal i český dabing, který - ač je považován za nejlepší na světě - tentokrát aspiruje na úplně opačné příčky žebříčku. Hlavně v rozhovorech Eddieho a jeho kamarádů mi dabing trhal uši. Pozitivem je snad jedině krásná Halle Berry, a ona jediná se snad ve filmu chová trochu normálně... ()

• Z televizní verze byla vystřižena scéna, kde Lady Eloise (Eartha Kitt) svádí Marcuse (Eddie Murphy) poté, co ho pozve na večeři. (Cheeker)
  • Ve filmu hrály dvě představitelky Catwoman, konkrétně Eartha Kitt (60. léta) a Halle Berry (součastnost). (ČSFD)