Skupina maskovaných zločinců obsadí banku a drží v ní rukojmí. Jejich velitel Lorenz je ochoten jednat pouze s detektivem Quentinem Connersem. Ten však byl nedávno suspendován po nevydařené akci. Je však vrácen do služby a spolu s mladým kolegou, detektivem Dekkerem se vrhá do akce! (Hollywood Classic Entertainment (H.C.E.))

Recenze (216)

Djkoma

Byly doby, kdy Ryan Phillippe patřil mezi velké naděje Hollywoodu. Nevím co se s tím klukem stalo, jestli mu nechodili kvalitní nabídky, nebo se rozhodl jít svou cestou, ale jeho dualita výběru scénářů (crash X chaos apod.) je obdivuhodná. Nebojí se risknout své jméno v průměrném filmu, ale také se dokáže dostat do opravdu strhujících dramat. Snad se v budoucnosti bude rozhodovat jen pro filmy jako byli Nebezpečné známosti nebo Crash. Wesley Snipes naopak svou cestu našel a jde po vyšlapaných stopách několika dalších podobných herců jako je Steven Seagal nebo van Damme. Jeho cesta do propadliště filmových dějin a pouze béčkové a televizní produkci je prakticky nevyhnutelná. Poslední z trojce je Jason Statham, který to stíhá na všechny strany, ale jedno je jisté, a to že skáče po hlavě do čehokoliv co ho zaujme. Jen čas ukáže kam jeho hvězda vystoupá. Bohužel Chaos je jeden z filmů, v kterých je hodně chyb a jeden dva zvraty v celém ději nezachrání sterilní zábavu od šedého průměru. ()

petero

Režisérovi proste chýba schopnosť vtiahnuť diváka do deja. Dej je prekombinovaný a na konci mu uverí len málokto, že by to tak mohlo byť. Réžia nie je zlá, no staromódna. A na film s tak slušným obsadením ako je Jason Statham, Ryan Phillippe a Wesley Snipes by som čakal viac nápadov, nie len čistý priemer. Čo ma fakt zaujalo bol chytľavý ústredný hudobný motív. ()

Adrian

Prvá tretina s prepadom banky si priam núka porovnanie so Spikeho výborným Inside Man a zároveň tým rovno vyjadriť aj kvality/slabiny Chaosu. Tam, kde Spike pracuje skrz postavy a štruktúre rozprávania pripisuje rovnakú dôležitosť ako samotnému príbehu, čím sviežo obmieňa žánrové konvencie a mení štandartný produkt na inteligentné a pútavé dielo, Giglio sa vyjadruje výhradne skrz akciu a priznáva, že vie, kde sú jeho hranice a žánrové mantinely prekračovať nemieni. To poteší. Čo nepoteší je fakt, že od polovice film tento prísľub porušuje a snaží sa zrazu hrať na chytrejšieho, než mu vlastne sily a predpoklady stačia. Dovtedy chutná, svižne rozbehnutá a remeslene akceptovateľná jednohubka začína naberať vďaka kopeniu logických dier a za vlasy pritiahnutých scenáristických vývrtiek horkastú pachuť, ktorú korunuje nešťastné finále. ()

ssfan

Chaos je velmi zajímavý akční film, který rozhodně nepostrádá akci, ani napětí. Velkým kladem filmu je to, že má skvělé herce v hlavních rolích a také velmi zajímavý příběh plný zvratů, který trochu připomíná knižní thrillery od Jeffery Deavera. Ze začátku to vypadalo jen na tři hvězdy, ale díky velmi povedenému závěru jsem své rozhodnutí přehodnotil a dávám 4 hvězdy a 75%. ()

spaceboyCZ

Zajimave pojata detektivka, riznuta akcnimi sekvencemi, v hlavnich rolich Jason Statham (Kuryr), Ryan Phillippe (Velmi nebezpecne znamosti) a Wesley Snipes (Blade) dokazali i z celkem nezajimaveho scenare vycucnout film, ktery nenudi, ma spad a temer nepredvidatelny konec (no dobre, poslednich 15minut uz vite, ze o co vlastne bezi :D ). Co mi akorat na celem filmu nesedelo, byla teorie Chaosu, ktera jaksi ke konci filmu nezapadla a sla vnivec...nicmene, bez tech tri vyse jmenovanych bych dal 2*, takto ale film pozvedli aspon na ty 3* :). ()

• Je možné zaznamenat, že prostředí, kterým Dekker (Ryan Phillippe) během pronásledování na motocyklu projíždí, se nemění. Stejnou ulicí projede rovnou čtyřikrát, dokonce vždy stejným směrem. (Conspi)
  • Přestože se děj odehrává v USA, policejní vrtulník i soukromý tryskáč mají kanadskou registrační známku začínající písmenem C. Stejně tak pobočky pizzerie Panago se nachází pouze v Kanadě. Podobně ulici "W. Cordova", kde se odehrává automobilová honička, můžeme najít pouze v kanadském Vancouveru. (Conspi)