Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Diane Lane září v roli, za kterou byla nominována na Cenu Akademie, v erotickém thrilleru o vášni, jež je tak neovladatelná, že zničí vše, co se jí postaví do cesty. Edward a Connie Sumnerovi (Richard Gere a Diane Lane) mají na první pohled dokonalé manželství. Když ale náhodné setkání Connie s pohledným cizincem vyústí v sexem nabitý milostný vztah, touha se stává posedlostí a její důsledky jsou smrtelné. Film Nevěrná v režii Adriana Lynea (Osudová přitažlivost) nabízí strhující napětí, kterému vaše smysly neodolají. (Magic Box)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (209)

nascendi 

všechny recenze uživatele

Pred dvoma rokmi som videl Chabrolov originál a teda som nemal dôvod pozrieť si tento remake. Ale zvedavosť zvíťazila a v prvej polovici som bol filmom celkom zaujatý. Bohužiaľ od chvíle keď sa to chcelo tváriť ako thriller, odhalili sa všetky nedostatky tvorcov filmu a bol problém ho dopozerať. Našťastie zopár svetlých momentov bolo prítomných a tak nemám problém s priemerným hodnotením. ()

Renton 

všechny recenze uživatele

Scénář: Alvin Sargent, William Broyles Jr. .. Slušně zpracovaný film o nevěře s očekávatelným zlomem. Sice nejsou tyto následky nevěry nijak ojedinělé, stejně jako samotné sexuální vzplanutí déle vdané ženy, ale klišé druhé poloviny, včetně „náhodného“ telefonátu na místo činu během klíčové scény je místy až moc banální - přesto je finále docela překvapivé, protože cest, jak mohl film skončit je více a mění se každou chvíli. Zato první polovina je co do propracování intimních pochodů velice věrná. Přitažlivá Diane Lane je v roli velice přirozená, oproti ní uplakaný Richard Gere ze svého standardu nikam dál neutíká. ()

Reklama

igi B. 

všechny recenze uživatele

Škoda, že A.L. tolik tlačil na pilu. Třeba hned úvodní >zásadní< scéna se seznámením milenců ve >vichřici< je zbytečná a až směšná, zvláště když pozornému diváku neujde, že kamera občas ujede kamsi opodál, kde zrovínka jen něžný vánek vál, že... °-/ . . . D.L. je v roli neukojené manželky a matky půvabná, ale místy zbytečně přehrává a škála jejích grimas v každém druhém výstupu (kde o nic nejde) je až otravná. Takže nakonec zbývá už jen zívnout nad mistra L. uměleckou >stylovostí< plnou žánrových klišátek a čekat na předvídatelný konec, který naštěstí přece jen zůstává otevřený a ve vší té mravokárnosti je třeba uznat, že milostné scény byly vskutku vkusně dekadentně decentní a působivé. Předpokládám, že mírně nevyrovnané, vyhořelé i hysterické >středostavoffské< paničky a nudící se >zelené vdovy< všeho bohatého euroatlantického světa postižené sexuální abstinencí si přišly na své a poučily se, jak na to i jak ne... ;-] . . . Dvě a půl hvězdičky tedy za nikterak objevné dílko žánru a z nutnosti nakonec přece jen zaokrouhleno nahoru, snad i za ten nejednoznačný konec a místy docela zajímavou práci kamery. Jinak film dopadl jako průměrná hw žánrová melánž a v tomhle případě tvůrce stylotvorného "9 a 1/2 týdne" je to d.m.s.n. tedy škoda... - - - - - (Viděno vícekráte z různých zdrojů, po repete 11.4.2011 na dvd s původní zvukovou stopou a formátem obrazu hodnocení 2418., komentář zde jako stošestnáctý - 12.4.2011) ()

Kaka 

všechny recenze uživatele

Lyneovi vždycky náramně šlo vykreslení intimity a citové vazby ať už rodiny, či milenecké dvojice. Zde opět potvrdil v čem je jeho síla a v čem je opět jeho slabost - a to jest režie jako taková. Snímek je velmi nevýrazný a Herci ne vždy úplně přesvědčiví. Fantastická je klavírní hudba, která dodává mnoha scénám patřičnou sílu a osobitost. Erotika se sem zas až tak nehodí, ale to by nebyl Lyne aby to nějak patřičně neopepřil. Stejně tak motiv Connie (Diane Lane) je tak nějak mimo, protože v reálu by se tohle mohlo stát asi jen těžko přetěžko vzhledem k zázemí a finanční situaci, ve které se nacházela. Nicméně ve filmu je možné všechno. V tomhle případě je však výsledek jen okolo průměru. ()

jatamansi 

všechny recenze uživatele

Klidná hudba, poetické záběry na vodu, dům, okolí. Stejně jako rodinné ráno. Vítr jako by předznamenával věci příští. Neklid a chaos. Nejen do života pohledné Diane Lane. Kdo by odolal šarmantnímu Francouzi se zálibou v knihách? Který dokonce ví, co kde v nich je. Zasnít se u mytí nádobí je podezřelé. „Neexistují žádné chyby, buď něco děláš, nebo ne.“ Dvojrole manželky a milenky není pro každého. Ani sex s oběma v jednom dni. Když nejsme zběhlí ve lhaní, je to malér. Muž se prostě dovtípí. Smutné oči Richarda Gera ještě pořád zabírají. Trojúhelník se uzavírá, každý zná každého. Ne každý to unese. A to nešťastné těžítko je tak po ruce. Gere hrát umí a jeho etuda po vraždě je dokonalá, propracovaná, prožitá, strhující, a po vzkazu na záznamníku frustrovaná. Beneš je s ním hlasově srostlý a na jeho výkonu je to poznat. Pro zajímavost, sólo na piáno složil sám Gere a také je svým filmovým synem hrál. Mimochodem, ten kluk byl skvěle vybraný, obyčejný, ušatý, ne moc pěkný, žádné typické vymydlené americké filmové dítě. Je jen na divákovi, aby si domyslel, zda z auta před policejní stanicí Gere vystoupí. ()

Galerie (64)

Zajímavosti (3)

  • Zda to byl záměr, ví zřejmě jen režisér obou filmů Adrian Lyne, ale jak ve filmu Nevěrná, tak ve filmu Osudová přitažlivost (1987), nabízí Paul Martel (Olivier Martinez) v Nevěrné a Alex Forrest (Glenn Close) v Osudové přitažlivosti, kteří oba stojí za hrozbou rozpadu manželství, nápoje ve stejném pořadí. Nejdříve skotskou a pak vodku. A oba představitelé nabízejí tyto nápoje  v situaci, kdy se návštěva neobejde bez nepříjemných následků. (selfesteem)

Reklama

Reklama