Silent Night

• USA Silent Night (více)

Příběh je o tajemné a maskované osobě, oblečené jako Santa Claus, která řádí a zabíjí v malém městečku během vánočních svátků. Na místních policejních sílách je, aby ukončily toto vražedné běsnění. (spitr)

Recenze (76)

Bloody13

V televizi jsou to samý tzv. "Pohádkové Vánoce", a tak jsem se rozhodnul, že si svou sváteční atmosféru udělám i skrz několik vyloženě vánočních hororů. Silent Night byl jasnou volbou, neboť původní snímek se hodně povedl, a tak nějak jsem doufal v další zábavnou jednohubku. A dočkal jsem se. Smrtelně vážný tón je pryč, několik úmrtí mnohdy pobaví, jindy lehce znechutí, ale hlavní je, že kamera nikdy neucukne, a nechá diváka si dosyta užít všechny ty rozštípnuté kebule a jiné pochutiny. Santa je správně nekorektní, Malcolm občas slušně hlásí, blýskne se pár bradavek a sníh se rychle barví. Zkrátka dost oldschool slasher, ale já nadávat nemůžu, takže palec opatrně nahoru. ()

korbitch22

Už mě unavují tvůrci, jenž nemají ani ždibec talentu ale přesto mají prostředky točit filmy.Není nic primitivnějšího než žánr Slasher, proboha co je na tom natočit vraždící monstrum v masce a dodat tomu trochu švih!Silent Night má ještě horší atmosféru než Krvavý Valentýn a to už je vážně bída.Vedení herců otřesné, scénář opět ukázkově nechává všechny chovat se naprosto nelogicky, vraždy nejdřív nejsou vůbec vidět, když už nějaké jsou tak stojí za hovno a zabiják atmosféry je hlavně den, během kterého se odehrává téměř celá stopáž.S příchodem noci se daří tomu patlalovi Millerovi navodit nádech atmosféry s vydatnou pomocí kvalitního soundtracku jenž ovšem nehorázně vykrádá otce všech Slasherů a to Halloween, občas se tomu debilovi dokonce povede natočit pár zajímavých záběrů, ovšem celek je jen nudná a rutinní ukázka člověka, jenž o filmu neví vůbec nic a jeho osobitý pohled a talent prostě neexistuje.Typický čurák co dostane prachy, kameru, herce a řekne akce! Aniž by se snažil i z toho béčkového bláta vymlátit nějakou svižnou a poctivou práci a všechno si jen rutinně vodmrdá a pak se nechá vykouřit v karavanu od čím dál hnusnější Jaime Kingové a do toho všeho strká dva prstíky do zadečku Malcolma McDowella, který bude nejspíš gay a to dost chudý gay, jinak by snad herec jeho formátu nemohl hrát v těhle laciných sračkách.Účast Donala Logue už je i nad hranici mého chápání či mé vulgární představivosti.I Z Pekla Štěstí má větší koule.35%. ()

Kudly4

Ale tak, že jsou ty Vánoce, tak tu jednu hvězdu přihodím. Navíc, moc Vánočních Slasherů jsem neviděl a Silent Night má víceméně vše - nechybí nahota, pořádný záporák, který se s nikým nesere, šťavnatý Gore scény a pěknou vánoční atmosféru s koledami. Takže, co víc vlastně chtít ? Fájn relax. (520. hodnocení, Full HD) ()

Madsbender

Podpriemerný horor s mizerným scenárom, nulovou vianočnou atmosférou a postavami pohybujúcimi sa na všetkých stupňoch škály profesionálnej imbecility hraných slabými hercami. Určite by to dopadlo lepšie ako námet pre hororovú komédiu s dobrými hláškami, čo v preklade znamená akýmikoľvek lepšími od tích, čo lezú z úst McDowellovskému šerifovi. ()

ricci.s

Režisér sa zlepšuje od jedného kúska k druhému, tak hádam mu to vydrží. Pre mňa bol tento hororík približne na rovnakej úrovni ako môj obľúbený vianočný slasher - remake Black Christmas, a vlastne mi na ňom ani nič nevadilo. Zápletka síce neprináša nič nové - proste vraždiaci Santa Claus zmasakruje takmer každého, na koho narazí (občas ušetrí starenky a deti, čo už), polícia medzitým pátra, ale bez úspechu, a tak je obetí stále viac a divák si vychutnáva poriadne brutálne metódy úmrtí pomocou rozličných zbraní. Má to spád, akciu, sympatických hercov a predovšetkým vynikajúce gore, ktorého je kvantum. Nakrútené je to taktiež výborne, žiadny amatérizmus. Tentokrát po dlhej dobe spokojnosť nadmieru, určite si dám k štedrovečernej večeri repete. ()

• Film je částečně inspirován skutečným masakrem na Štědrý den roku 2008 v Covinu v Los Angeles. Bruce Jeffrey Pardo ve svém obleku Santy zavraždil 9 lidí. (Mrs.Blue)
  • Z kostýmu Santu, ktorý má na sebe vrah, niekoľkokrát miznú stopy krvi. (Arsenal83)
  • Napriek tomu, že sa dej filmu odohrával v USA, tak jeho filmovanie prebiehalo v kanadskom meste Winnipeg. Natáčanie sa uskutočnilo v máji 2012. (MikaelSVK)