DJ na odstřel (S04E04)

(epizoda)
  • Velká Británie Hang the DJ

Frank a Amy se potkali přes seznamovací program, který každému vztahu přidělí datum expirace. Teď ale začínají pochybovat o logice celého systému. (Netflix)

Recenze (103)

xxmartinxx

Sešup kvality scénářů ve čtvrté řadě je pro mě nepochopitelný. Minulé sezóny stály na silných konceptech, které sice nebyly moc zajímavě rozvedené, ale jejich atraktivita tu epizodu většinou utáhla - čtvrtá série je najednou plná banálních a průhledných storek. Tady jsem furt čekal, kdy přijde nějaká zatáčka, která to vyvede z té nekonečné rovinky - a ono ne. ()

TroiMae

Guilty pleasure. Tak aspoň já tohle normálně žiju   Akorát… tak nějak analogově. Občas počítám, někdy to jsou prakticky hodiny. Čekám, kdy to přijde. Někdy nepočítám… nechci si to kazit… ale pořád rekalibrace, úprava systému. Všechno manuálně. Jen mi je líto... jestli se to dá za jeden život stihnout. Dostatek simulací. No dobře, není to tak dobrý jako San Junipero. Ale tak někdy můžeme mít i milý a hodný díly… Guilty pleasure. ()

hypnos11

Potřebovalo by to výrazně zkrátit. Na začátku člověk tápe, o co tam jde. Postupem času se věci začnou odkrývat, ale příběh je docela jednoduchý a myšlenka v tom není natolik geniální, aby to sama o sobě utáhla. Hodina je moc. Navíc tam je, jako již tradičně, pár nelogičností - např když si po více než roce, nespočetném množství schůzek, ústřední pár uvědomí, že si nikdy nepamatuje nic, co se odehrávalo před danou schůzkou. Tak nevím, ale tohle by neomlouval ani Alzheimer v pokročilém stádiu. Nicméně Georgina Campbell skvělá, Joe Cole mi přišel takový.. ne příliš sympatický, nudný patron. ()

Martrix

Milá, ale předvidatelná hříčka, ve které vlastně systém simuluje to, čím si všichni ve vztazích procházíme. Každý partner, každá minuta s ním, nás zásobují zkušenostmi. Podle nich tříbíme své preference i postoje, ale nakonec musíme stejně přijmout fakt...že se musíme přizpůsobit i my. Někdy to uvědomění, že vlastně nehledáme někoho konkrétního, ale že jde spíš o to, najít v sobě manuál pro soužití, zabere moc času. Takže odháníme i ty, na které  jen nejsme připraveni. Proto by byl takový systém, úžasně přínosný. Ušetřil by mnoho bolesti a udělal z rozvodových právníků nezaměstnané. Ale bez osobního prožitku, zkušenost nezískáte a to je důvod, proč taková aplikace nemůže fungovat. I když jsou postavy sympatické a celé je to líbivé, je tato epizoda obsahově míň kvalitní, než ta předchozí, studená. ()

PeteBuck

John Shelby v Matrixe, alebo teda keď už zistíte, že Vám systém nevyhovuje, nebojte sa mu vzoprieť, preliezť pomyselnú bariéru zaužívaných vychodených chodníkov a stereotypov, aby ste prekonali realitu, pretože sa môže stať, že Vás to oslobodí a nebude Vás tam čakať žiadny agent Smith. Randenie môže byť naozaj zábavné a fajn, rovnako ako môže byť čistým omylom a utrpením a celá časť je v podstate o tomto. Ako nám prekĺznu cez prsty tí praví a ako sa potom  zahadzujeme s niekým, čo je z núdze cnosť. A neviem si predstaviť, že by som sa v tomto riadil nejakým systémom, kde by mi na určitú dobu život strpčovala riadna pizda.  V tomto zmysle to bolo zaujímavé sledovať rovnako ako útrpné, lebo si poviete, že by ste v takejto hovadine nechceli existovať ani hodinu. Rebélia by bola u mňa asi na dennom poriadku. Aj keď by sa určite našiel niekto, komu by to vyhovovalo. Koniec bol vlastne celkom fajn, úplne som pred týmto pozretím zabudol, ako to dopadlo, tak som sa iba zasmial, ale v tomto to bola akási kombinácia White Christmas a San Junipero. Viac netreba prezrádzať. Herci fajn, dej trochu natiahnutý, tématikou srandovný a trochu to pripomínalo pozerať sa na trhanie zubu, ale vcelku slušná kvalitka. Georgina Campbell je neskutočná kočka a Joe Cole bude u mňa vždy hlavne John Shelby, ale páčil sa mi, ako tu hral ujetého a roztekaného týpka. Do dokonalosti tomu niečo chýbalo. ()

• V poslední scéně a při závěrečných titulcích můžeme slyšet skladbu „Panic“ od skupiny The Smiths (v refrénu se zpívá „Hang the DJ“, což je původní název epizody). (ChandlerBing)